GEÇMİŞ (3.BÖLÜM)

29 6 2
                                    

-Egemen hadi aşkımm.

-Off patlama kizim yaa geliyoz işte.

Başıma şapkamı da gecirip arabama dogru ilerledim. Şu baş belası tuğba yüzünden ormana geziye gidiyoruz. Kiz peşimi birakmıyo. Fotofobi denen bi hastaligım var ve bu hastalık sayesinde ışıkta duramıyorum. Gittiğim her ortamda en karanlık yeri seçip orda duruyorum. Eşyalari da alip arabaya bindik. Arabayi calıştırmaya calısıcaktim ki kapi acildi. Içeriye fuat geldi.

-Oglum beni beklesenize bensiz olmazz.

-Nerdesin lan sen serefsiz herif hadi basiyorum gaza varmı diceği olan.

Son sozlerim bunlar oldu. Yol boyu tugbayla fuatin geyik laflarinı ve sacma sapan esprilerini dinledim. Sonunda ormana gelmiştik. Buyük ve sakin biyere benziyodu. Bu kiz niye buraya gelmek icin ısrar etti bilmiyorum. Gerci burayi fuat onermişti. Illede gidelim guzel ve karanlik demişti. Bende sevdim sanki burayı sabah saatin erken olmasina rağmen hava gayet karanliktı. Hayat felsefem bu benim karanliga aşıgım. Ve insanlardan nefret ediyorum. Hicbiri masum degil.

"Tugba aciktım madem getirdin buraya hazirla biseyler" diye kukredim kiza. Ben ona kizdıkca fuatin bakışlarina maruz kaliyodum. Cok iyidi tugbayla aralari. Aman banane yaa. Bir sure yemegi bekledikten sonra tugbanın hazir pizza siparişi verdigini ve pizzalari arabaya sakladigını oğrendim. Neyse beceriksiz ama salak değil. En azından düşünmüş. Biz tugbayla yemege baslarken fuat gözden kayboldu. Pizzadan yaklaşık 4 dilim yedim sanirım. Yemeğe düşkünüm de biraz.
"Ulann fuuat nerdesin olum" diye seslenince kafasinı cıkardı işe yaramaz herif.

-burdayim burda sen gozluklerinden kurtul diye karanlik bi ortam ariyodum.

Düsünceli pic işıkta duramadıgım için sürekli guneş gözlügü takıyodum. Oda gözlüklerimi takmiyim diye karanlık yer aramış.

-Buldun mu bari ..?

-hee buldum buldum gel arkada orda dur istersen.

-aynen dur şu dilimide bitirim gelicem bi sigara yakarim en azindan.
Karanlik yerlerde sigara içmek bi tutku benim için. Tugbayı fuatla birakıp ben mekanıma cekildim. Fuatin dediği kadar var. Sanki oda gibi. Etrafı çok cevrilmiş. Huzurlu bi karanlık vardı burda. Tamda istediğim gibi. Gözlüklerimi çıkarıp sigarami yakabilirim. Ohh işte huzur budur ya.

Bi yandan sigarami cektim içime bi yandan da ortamı seyrettim. Telefonuma bi mesaj gelince elimi cebime attım. Bilinmeyen bi numaradan gelmişti ve multimedya mesajıydı. Mesaj geldiği ve numarayı tanimadıgım doğruydu ama gelen mesaj doğru olamazdı. Gelen resimde fuatla tugba şuan piknik yaptigımız yerde öpüsüyodu. Lan ben o kızı hiç tinlamasam da fuat bunu yapcak adammıydı. Hemde benim yokluğumdan faydalanıp. Ya tuğba peşimden suluk gibi ayrılmıyodu. Bumuydu lan onun sevgisi. Ben şimdi ikisini de s*kmezsem görürler.

Hızla yerimden dogrulup eski bulunduğumuz yere doğru ilerledim. O kadar hızlı gidiyodum ki suratima çarpan dallar umrumda bile değildi. Içimden onlara edicegım küfürleri sayarken bi an duraksadım. Ayaklarim yere basmiyodu ve bi yerden aşagıya yuvarlaniyodum. Yüksek biyerdi ki inerden düstügümün bile farkindaydım. Kulagıma dolan son ses inlemelerimdi. Canimın yandigını hissedebiliyodum. Zaten gerisi muamma..

🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

Artık bu magara adamına yaklaşıp nasil cıkmam gerektiğini sormam lazımdı. Bulundugu oyuntuya doğru gittigimde bazi sesler geliyodu. Ne olduğunu anlamaya calışmam uzun sürmedim. Magara adami spor yapiyodu ve ustunde tsortu yoktu. Adam resmen kaslarıyla birlikte burda yatan hazine gibi. Ah ne olaydi bu kaslar benim sevgilimde de olsaydı. Bi dakka ya benim sevgilim yokki. Ve ben buraya niye gelmiştim onu da unuttum.

Beni farketmiş olmalı ki kafasinı cevirip ne var dercesine baktı.
"Şeyy korktum da tek başıma" diye geveledim. Yukardan aşagıya sert bi 'pat' sesi duyunca heralde biri bomba attı diye korkarak magara adaminın yanına koştum. Ardindan bitane daha ses geldi. Eveet sanırım artık ölüyorum. Son anlarim burdami geçicek yani..

Magara adamina sarılıp madem son anlarım itirafta bulunucam dedim. Ne sacmaliyosun dercesine bakti bana.

"Kasların çok güzel insanın sarilası geliyo. Gözlerin harika. Ayrıca sakallarında çok hoş. Eger burda degilde dışarda karşılaşsaydık kesin sana yazılırdım."

Ohh bee söyledim sonunda. Nasil olsa birazdan patlıcaz ikimizde. Hiçbişey hatırlamıcak. Yiğidi oldür hakkını yeme demişler.

Bi yandan bana sarılırken farkettim de vücudu çok sıcak. Ve kollari beni tamamen koruyo. Bu kadar yakınlaşmamız hiç hayra alamet değil. Ayrılmam lazım. Doğrulup "hakkinı helal et magara adamı sen olmasaydın yalnız olürdüm burda"diyip elimi uzattım dost olma amaçlı.

"Ne saçmaliyosun kızım sen" diyip yanimdan ayrıldi bombaya doğru gitti.

"Gitme manyakmısın patlıcak şimdi"diye haykirdım.

Eliyle bişeyi kaldırıp bana doğru gösterdi. "Bu ekmekle su mu patlıcak ..?"

Ne ekmekle su mu bomba değilmi yani. E ben okadar itirafta bulundum. Duydumu yani onları. Şimdi biz ölmicezmi..? Aman ALLAHIMM...!!!

"Gel hadi acikmadınmı" diyerek yere oturdu ve bomba sandıgım şeyleri yemeğe başladı. Bende karşışına oturup ekmekten kopardım ve yemeye başladım. Baya acikmışım. Suyun tadı da igrençmiş bu arada.

'Kaslarım çok dikkatini çekti demek..'

Ohaa duymuş yani. Napicam napıcam bilmemezlikten gelmem lazım. Hadi kızım atlat şu rezilliğini.

"Ne kası kas kim yaa..?"

Aferim ece sana ne guzel de ele verdin kendini. Bi dakka o güldü mü az önce. Ne kadar güzel dişleri ve gülüşü vardı öyle. Ekmegı felan bırakıp gülüşünü izleyesim geldi sanki ışık doğmuş gibiydi. Mağara adamı güldü.

Ona hayran hayran baktığımı görunce gülmeyi kesti. Ee demekki oda biliyo daha fazla gülerse kalpten gideceğimi. Düşünceli magara adamı bu canım. Ben ona ne sorucaktım ekmekti gülmek ti derken sorcağım seyi unutmuştum.

Bi yandan ekmeğinm çiğnerken bi yandan kafami kaldırıp sordum.

'Burdan bi çıkış yolu yokmu. Ben gitmek istiyorum".

Suyunu içerken şişeyi elinden bıraktı ve oturduğu yerden hızlıca kalktı. Kotü bişeymi soyledim acaba. Ne olduki şimdi birden buna. Kalktı ve eski yerine gitti. Trip çekemem sorumun cevabinı almak zorundayım.Yanina gidip bişeymi oldu diye sormama kalmadan beni kendine çekip sarıldı. Neye uğradığımı şaşırdım. Kokumu içine çekiyodu. Bu nasıl bi sarılmaydı böyle.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

DÜŞE KALKA AŞK..!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin