Bu halat benim içindi yani. Burdan cikmam için bi kurtuluş yoluydu. Sonunda beni bulmuşlardı. Hemen koşup toygara haber vermeliyim. Hizlıca yanina gittim ve notu gösterdim. Suratinın rengi degişmişti.Bense çok mutluydum. Sonunda burdan çıkıcaktım.
-Sevinmedin mi..? Diye sordum saşkin gozlerimle.
-Gidicekmisin..? Dedi tedirginlikle başını ellerinin arasına alıp.
-O ne demek tabiki gidicem. Seni de gotururum. Soylerim babama seni de cıkarırız. Sevinsene.
-Balkız. Benden kimseye bahsetme. Beni düşünuyosan kimseye soyleme. Yanima da gelme bidaha git yaşamana bak.
-Toygar gel hadi inat etme disarısı guzel cidden.
Yalvarmalarım nafileydi. "Git burdan" diye kükreyip yerine gitti. Ona alışmıştım ama o gelmiyo diye burda kalıcak halim yoktu ya. Notu bırakıp kendimi halata bağladım. Ipi bi kaç kez cekip işaret verdim. Yukarı doğru cekiliyodum. Inanamiyorum burdan kurtuldum sonunda. Bi muddet yukseldikten sonra guneşin verdigi aydinlikla gozlerim kamaştı. Temiz havayı içime cektim. Ne kadar da ozlemişim.
-Babaa. Baba çok ozledim sizi geldiniz sonunda. Aglayip babama doya doya sarıldım. Annem arkadaşlarım hepsi ordaydı.
-Tamam kızım bitti gecti, babamın tesellisisinden sonra anneme sarılıp arabaya dogru yürüdük. Bir an önce banyo yapıp uyumak istiyodum.
Annem bu isteğimi anlamış olucak ki eve gelir gelmez "hadi kızım banyonu yap dinlen sonra biraz yemek ye" dedi. Canim annem her halimden anliyo. "Tamam annem" diyip yanagina buyük bi opucuk kondurdum. Odama gidip kapiyı kapattım. Buranın kokusuni esyalarimı çok ozledim. Kendimi yatağıma atıp buyuk bi ohh cektim. Banyomun kapısına gidip iceri girdim. Duş jelimin kokusu, sampuanım, bakim eşyalarım hepsi burda. Hasret gidere gidere yaklaşık 1 bucuk saat bi banyodan sonra yatağıma girdim. Yastiğıma sarılıp kendimi uykuya bıraktım.
"Kızım kalk hadi ece hadi yavrum" bu annemin sesiydi. Gozlerimi açtiğımda annem terimi siliyodu.
-Efendim anne.
-Kızım sayıklıyodun toygar diye o kim
Eve geldiğimden beri aklima bile gelmemişti. Oysa ki o olmasaydı kafayi yiyebilirdim. Derin derin bakan gozleri, kokusu,bana şefkat gostermesi bunları nasılda unutmuştum.
-Ece iyimisin yavrum
Annemin sorusuyla irkilip "bilmem bi film oyuncusu heralde annecim aklimda kalmış" diyip yerimden doğruldum.
-Ifadeni almak için polisler geldi kızım başından geçenleri anlat seni bekliyolar.
-Ne gerek var anne gitsinler
-Eğer bunu yapan biriyse bulmaları lazim hadi kızim giyin gel
-Tamam anne, diyip mecburen ustümü giymeye başladım. O zamanları hatirlamak istemiyodum ki. Ya toygar onu da anlatsam gider kurtarırlarmı acaba ordan. Ama bana sakın soyleme dedi. Neyse bi gidelim bakalım.
Aşagi indiğimde babam annem ve iki tane polis oturmuş beni bekliyolardı. Sarişın olan polisin elinde kağıt kalem vardı. Karşısına oturup ondan daha soru sormadan anlatmaya başladım.
-Bunu yapan bi insan değil ben kendim düştüm kimseyi sorguya çekmeyin.
Bu sözlerime şaşırmış olcaklar ki hepsi bana degişik degişik bakmaya başladı.
Peki orda nasıl hayatta kaldınız aç ve susuz, diyen polisin sorusuyla hapı yuttuğumu anladım. Şimdi ne dicektim psikopat bi adam hergun ekmek getiriyodu dersem olmaz. Yemek yemedim desem de olmaz. Heh aklima bişey geldi.
-Ben düştüğümde etrafta küflü ekmekler parça parça yiyecekler vardı onları yedim. Kücük bi su birikintisiyle su ihtiyacımı giderdim, diye hizla cevapladım.
Aferin bana güzel yalan bulmuştum. Polisler inanmış olucakki kafa sallayıp yazmaya başladı sarışın olan. "Peki geçmiş olsun" diyip babamla tokalaştıktan sonra evden ayrıldılar. Polislerin gitmesiyle annem elinde tepsiyle girdi. Borek pogaca sarma pasta en sevdiğim seylerden yapmış canım annem.
Bol bol ye kızım nasıl da zayıflamışsın erimiş bitmişsin, diyen anneme ağzım dolu bi şekilde kafamı salladım. Aslında zayif olsamda bi kaç kilo vermeyi istiyodum bu iyi oldu. Birden aklıma toygar geldi ben yemege aileme huzura kavuştum o ne yapacak orda. Acaba şuan ekmek mi yiyodur.
-Yesene kızım nooldu birden
-Bişey yok babacım diyip düsüncelerimden arındıktan sonra babamın yeni aldığı telefona arkadaşlarimı kaydedip odama çıktım. Okula da gitmemiştim uzun suredir. Lise son sınıfa gidiyodum ve çok çalısmam gereken donemlerde benim cektiklerim akıl alır gibi degıl.
Odama gecip toygarı düşünmeye basladım. Ne yazıkki onu ne zaman düsünmeye başlasam birileri engel oluyo. Bu sefer gelenler bizim kizlardı. Kader leyla zeynep ve gizem. 4 yıllık dostumdu onlar benim.
-Kızım cok ozledik yaa
-Bensiz dedikodu yapıp gezmediniz dime
-Ne gezmesi her günümüz zehir oldu
-Ya sahiden nasıl buldunuz beni..?
-Biz bulmadık ki Enes buldu. Sen kayboldun diye çocuk deliye döndü. Her yeri aradı sonra o çukuru buldu.
-"Ciddimisiniz," bunları yapan Enes olamaz. Cok fazla şaşırmıştim kızların anlattıklarına gerçekten seviyomu yani Enes beni..?
Kızlarla uzun uzun sohbet ettikten sonra toygarı anlatsammı diye düsündüm. Bi ara anlatıcaktım ama vazgeçtim. Bi süre daha annemin getirdiği çayı içip sohbet ettikten sonra kizlar gitti. Sabah okula gidicekler bende gidicem ama bi gün dinlendikten sonra. Kizları uğurladıktan sonra yatağıma geçip düşüncelere dalarken yeni bi karar aldım. Yarın toygarın yanına gidip onu ziyaret edicem. Evet evet en azından ekmek yerine güzel yiyecekler atabilirdim. Bu kararla beraber gözlerimi kapatıp yarının güzel bi gün olması için dua ettim.
🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞE KALKA AŞK..!
TienerfictieHafizasini kaybedip kuyuya düsen bi magara adamı. Işıktan korkup dısarı cikmayı istemeyen magara adamı Ona zamanla alışıp onu güneşe cıkaran bi kız. Ve magara adamının muhteşem aşkı... ############################### -Ne zamandır burdasın..? - Ne za...