《 Voorwoord 》

122 9 11
                                    

"En zo geschiedde het, dat Casuelle *aka Cassie aka Soof* op 27 maart 2016, Eerste paasdag, getroffen werd door een paaswonderbliksemschicht. Deze slaagde erin haar ziel open te rijten en bloot te leggen, en daaruit ontsproot dít verhaal..."

(Daarna duurde het alleen maanden voordat het daadwerkelijk af was, ghehe.)

~¤~

O v e r d i t v e r h a a l

Hallo daar!
Ja, jullie zien het goed, echt waar.
Hier is het dan, het vervolg op Het spel van de dood en tevens deel II van de Tribus-serie! Want ja, met twee verhalen mag ik dit een serie noemen! (Al wordt het - hopelijk - toch een trilogie. Tribus-trilogie, ja, dat bekt wel lekker.)

Ik kon Het spel van de Dood maar moeilijk loslaten, dus een vervolg was onafwendbaar :)
Nu hoop ik alleen dat dit nog een beetje origineel is, en niet heel erg crappy, waardoor ik het eerste deel verpest. Zou zonde zijn xD

Er zullen kleine verwijzingen naar HsvdD in dit boek zitten, maar die staan slechts in een paar hoofdstukken en zijn duidelijk aangeven doordat ze vetgedrukt én cursief in de tekst verwerkt zijn. De 'nieuwe' personages in het verhaal staan enkel cursief getypt en hun eventuele bijzonderheden zijn enkel dikgedrukt.

~¤~

T r i b u s

Omdat ik toch wel een zekere voorliefde heb voor Latijn en Grieks en alles wat ermee te maken heeft.
En omdat in beide verhalen drie personen centraal staan. En tribus is een verbuiging van drie in het Latijn. So.

Overigens kan dit verhaal prima los gelezen worden en is het dus niet noodzakelijk om Het spel van de Dood eerst gelezen te hebben :)

~¤~

U p d a t e s

Dit verhaal telt net als Het spel van de Dood een twintigtal hoofdstukken, plus een voor- en nawoord, en een proloog+epiloog. Ik houd van een beetje continuïteit in het leven :3

Maar ja, updates. Jullie kennen me nu wel een beetje O:) kortverhalen schrijf ik helemaal af voordat ik ze plaats, dus er komt in ieder geval elke dag een update.
Waarschijnlijk heel vlug tweemaal per dag. Gewoon, omdat ik mezelf moeilijk in kan houden als ik eenmaal ergens enthousiast over ben :p

~¤~

C o v e r

Omdat mijn Adobe flash weigert Pixlr of photoshop nog fatsoenlijk te laten werken, was ik genoodzaakt deze práchtige *kuch* cover op mijn telefoon in elkaar te flansen en dat is... ehh... niet helemaal gelukt x)
Ik ga even duimen dat mijn laptop het op wonderbaarlijke wijze weer gewoon gaat doen en zo, maar dit is dus een tijdelijke cover, totdat ik een betere heb xD

Mocht iemand ambities hebben om een cover te maken voor dit verhaal, dan ben ik je zeer, zéér dankbaar!

~¤~

© C a s u e l l e

Ja, daar is 'ie weer. Het prachtige copyright tekentje. Maar dit keer zal ik je hoofd niet opeten, neen. Dit keer stuur ik je, samen met je gestolen verhaal, naar de oneindige, zwarte vergetelheid. We moeten immers wel een beetje in de trant van het voorgaande verhaal blijven rondhangen ^-^

Anyway, niet kopiëren. Is gewoon niet tof.

~¤~

Hopelijk heel erg veel leesplezier!

De penselen van het LevenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu