8. časť

410 10 0
                                    

Z pohľadu Chloe

Ustráchane som tam sedela, nevediac, čo mám robiť.

„Kto si?“ spýtal sa Jeremy. Naklonil hlavu do strany a šiel do mne, no v strede miestnosti sa zastavil.

„Ty si to dievča!“ ukázal na mňa a začal sa smiať, „priateľka Jamesa!“

Rozosmial sa ešte viac.

James? Kto bol James?

„J-James? Kto je James?“ spýtala som sa.

„Ach, kto je James?“ prestal sa smiať a poškrabal sa na zátylku. Usmial sa a po niekoľkých sekundách prehovoril. „Justin! Justin! Justin! Tak sa volá, Justin! Si Justinová priateľka! Jeden bod pre mňa! Wohou!“ vykríkol.

Ja a priateľka Justina? Otvorila som pusu, aby som niečo povedala, ale okamžite som ju zavrela, keď som si uvedomila, čo sa stalo v parku minulý deň.

„Moja priateľka.“

To boli slová, ktoré Justin povedal Jeremymu.

„Teší ma, Rosie, vi-“

„Oci, čo tu robíš?“ Jeremy sa chystal dokončiť vetu, ale Justin už stál vo dverách a lapal po dychu.

„Prišiel som sem a videl som Rosie,“ znel veľmi opito a hlúpo, dúfam, že nepovie

Justinovi o tom, že som plakala, „volala o pomoc, tak som úbohému dievčaťu prišiel na pomoc.“

Hneď ako dokončil vetu sa zrútil na zem a ostal v bezvedomí.

Počkaj chvíľu.

„Oci, čo tu robíš?“

Oci? Jeremy bol Justinov otec? Rozprávajú sa ako najlepší priatelia... To rieši moje

zmätenie v tom, ako Justin a Jeremy mohli byť priatelia ich vekovým rozdielom. Ale Justin naozaj prejavil záujem o Jeremyho. Prečo?

Obaja sú rovnakí. Sú nedbalí, hrubí, arogantní. Nevidím žiaden rozdiel, tak prečo toľko záujmu?

Začal sa vo mne budovať hnev. Prečo som bola tu? Nemala som tu dôvod byť.

„Chaz, poď sem na chvíľku, prosím!“ tvár Justina pomaly redla od hnevu. O niekoľko sekúnd neskôr sem Chaz pribehol.

„Mohol by si s tým niečo urobiť?“ Justin zatočil prstami dole na Jeremyho a Chaz prikývol. Rozpačito som tam sedela, pozorovala ich, keď Justin vstal a zamieril ku mne. Schmatol mi ruku a ťahal ma hore.

„Čo si mu povedala?“ zostala som ticho.

„Nepočula si? Čo si mu povedala?! Odpovedz mi!“ zhúkol mi do tváre, zdalo sa mi, že moje uši opadnú.

Radšej budem sledovať Paranormal Activity o polnoci v mojej záhrade, ako sedieť u, s Justinom Bieberom v pasci.

„Ja neviem. Ale aspoň nezachádzam so svojimi priateľmi, ako so služobníkmi,“ uviedla som a pozrela sa na Chaza, ktorý doteraz na mňa pokukoval, zamračil sa.

„Čože?“ Justin zašepkal, „T-myslíš, že zaobchádzam s Chazom ako so svojim sluhom?“ spýtal sa.

„Áno, je to príliš nápadné,“ odpovedala som. Justin zdvihol ruku a potľapkal ma.

„Nemáš žiadnych priateľov, tak by si mala vedieť, ako sa k sebe správajú. Za A)

sme chalani, nehráme sa s bábikami a za B) je to s ním v poriadku, dobre? Tak mi nehovor, ako s ním zaobchádzam, v poriadku? Neodvažuj sa, pretože poznáš pravidlá. Rozbijeme a zlomíme ťa, rozumieš?“

Bullied po slovenskyWhere stories live. Discover now