40. časť

123 8 2
                                    

Z pohľadu Justina:

,,Chloe? Si to ty?“ zamumlal som do mobilu. Počul som ako smrkla. ,,Chloe povedz niečo. Prosím.“ Posledné slová som zašepkal. Pery sa mi mierne chveli.

,,Máš sa stretnúť s mojim manažérom zajtra večer v Universal Music Studios, buď tam.“ Povedala.

,,Tvojim manažérom?“ nedokázal som rozprávať.

,,Á-áno...Tak neskô-“

,,Nie Chloe, počkaj! Potrebujem sa s tebou porozprávať.“

,,Veď nie je o čom, Justin.“

,,Chloe nemôžeš to len tak zahodiť, vieš predsa veľmi dobre, že je tu toho veľa o čom by sme sa mali porozprávať.“

,,Nemám potuchy o čom tu rozprávaš, Justin.“ Odpovedala.

,,Ak by si ma tak veľmi neznášala, nevolala by si so mnou tak dlho.“ Povedal som a usmial sa nad tým, ako vážna táto situácia bola no pobavila ma.

,,Nezahrávaj sa so mnou!“ vyprskla a ja som si vzdychol.

,,Si blbá, vieš o tom?“

,,Pardon?“ opýtala sa a vážne ju  vyviedlo z miery, to čo som jej práve povedal.

,,Neviem, čo ti Nathan nakecal alebo urobil, ale zistím presne všetko čo sa deje, pretože ťa ľúbim.“

,,Nič mi nepovedal ani neurobil, Justin. Staraj sa o svoj biznis.“ Začal som sa dusiť.

,,Prepáč?! Môj biznis? Aký biznis? Mali sme ho spolu. Nie každý zvlášť, ale spolu ako partneri. Bolo nám súdené byť spolu, ale nie, neskôr prišiel ten bastard a zobral mi ťa. Droguješ Chloe? Alebo ťa na ne naviedol? L-“

,,Nie Justin, ja-“

,,Nie, lebo keby si áno, tak by si obhajovala každé jedno krivé slovo, ktoré som o ňom povedal.“ Ostalo ticho. ,,Presne tak, prečo mi nepovieš ako ho miluješ a je to dôvod prečo si ušla? Som na dne, Chloe. Ľúbil som ťa..“ zašepkal som a rozplakal sa.

,,Ty plačeš?“ povedala do mobilu.

,,Bohužiaľ a ty?“ odpovedal som jej a zasmial sa na vlastnom vtipe.

,,Ehm..“

,,Stačilo.“ Zavesil som, lebo som sa viac nechcel rozprávať. Chcel som od nej počuť vysvetlenie..a áno dostanem od nej vysvetlenie, či ma už rada má alebo nie.

Vzdychol som si, rukami si prešiel cez tvár a pokračoval s písaním songu.

Z pohľadu Chloe:

Nedokážem uveriť že to Nathan dokázal urobiť. Prisámbohu on nemá srdce! Akoby to mohol niekomu urobiť?! Mám pocit, že hovorím za každého.

,,Ty jebnuté monštrum!“ zakričala som mu pred ksichtom.

,,Sh-„

,,Nie ty malý skurvysyn, počúvaj ma. Už drž hubu a vynechaj ma z tejto tvojej šaškárne, nikdy nič nedostaneš. Zdvihni svoju prdel a padaj do štúdia a nahraj si svoju hudbu pre svojich fanúšikov a láskavo nechaj mňa a Justina na pokoji!“ zakričala som.

Nathan zovrel ruky v päsť a nahnevane sa na mňa zamračil.

,,A NEZABUDNI, ŽE TVOJA KARIÉRA ZAČALA LEN VĎAKA MOJIM KONCERTOM TAK VIAC NA MŇA NESKÚŠAJ TAKÝTO TÓN!“ sarkasticky som sa zasmiala.

,,Nie, Nathan ‘som najlepší a najkrajší idol‘ Sykes, Scooter ma našiel a podpísal so mnou zmluvu. Nemáš právo hovoriť o začiatkoch mojej kariéry. Keby tvoji fanúšikova tuši-“

Bullied po slovenskyWhere stories live. Discover now