9. časť

368 9 0
                                    

Z pohľadu Justina:

,,Vážne neviem, kto to bol, ale jedno viem iste, určite nebol odtiaľto." začal som.

,,Frajer" vyprskol Ryan

,,Čo? Frajer? Čo zabíjaš prosím ťa?"  povedal som znechutene.

,,Že to mohol byť Chloeikin frajer..." vykríkol. Totálny facepalm.

,,Ryan. a) dávaš jej prezývky, čo je jedna z posledných vecí, ktoré som od teba čakal. 

b) je príliš škaredá na to, aby mala frajera.. možno je to jej brat. Ak aj dajakého má, zomrie tiež, spolu s ňou. Ak chce prežiť, nech sa od nej drží ďalej." skončil som tým, že som zazíval.

,,Vážne mám pocit, že miluješ to čo vravíš..." povedal Chaz ako mi strapatil vlasy. Práve sme boli v mojej izbe. Mama tu nebola aby ma mohla pustiť von spolu s kamošmi a hlavne po tom ako som sa pohádal s otcom. 

,,Chalani, myslím si, že by sme na tom pláne mali pracovať rýchlejšie." začal som.

,,Prečo sa s tým tak ponáhľaš?" opýtal sa Chaz.

,,Pozri, možno je to aj tým, že je práve teraz niekto s kým Chloe chodí von, a ak mu to povie, ktokoľvek to je, či už jej frajer alebo hocikto iný, určite jej pomôže. Ak to spravíme rýchlejšie, bude to lepšie." povedal som vážne.

,,Justin, ale jeho hlas mi prišiel povedomý, akoby som ho už niekedy predtým počul." Ryan si trel bradu, pokým som ja nevybuchol do smiechu.

,,V-vážne? Boha Ryan, už pretaň žiť v krajine žužu a behni späť do relaity." Myslel som si, že sa Ryan pripojí so smiechom, ale neurobil to. Pozrel som sa na Chaza, ktorý nadvihol obočie. Pozrel som sa z Ryana na Chaza.

,,Čo?" odpľul som si.

,,Justin, znel ako Josh." začal Chaz.

,,Ja- ja si to nepamätám." snažil som sa spomenúť na to, ako sme schmatli Chloe a počuli sme hlas, no nikdy som si nemyslel, že by patril Joshovi. Nikdy by nešiel po babe ako je ona. Veď sme sa rozprávali minulý mesiac...A predsa so mnou súhlasil, tak prečo by do piče menil názor? Nie, určite to nebude Josh, jediné čo by spravil, tak by nám hneď zavolal, že je tu. Počkať, asi som sa ešte nezmienil o Joshovi, že? Tak tu to je....

Z pohľadu Josha:

Poviem jej to, a budem ju varovať. Ale potrebujem späť bračeka, Nathan vôbec nie je podstatný. Tiež je len obyčajná spodina, ako aj Chloe. Justin mal pravdu. Je len strata času. Je tak šialená, a vôbec nie je ani pekná.

,,Justin? " pozerala na mňa tak akoby sa blížil koniec sveta.

,,Áno, boli sme najlepší kamoši a stále sme. Mrzí ma to. Budem uňho bývať. preto tu nemôžem ostať." povedal som a vstal som. Prešiel som ku dverám, keď sa postavila rovno predo mňa. 

,,Prečo? Do šľaka, prečo si mi nič nepovedal?" spýtala sa ma.

,,Chloe, je vážne nutné aby som ti hovoril všetko? Kurva, je to tak divné. BOha, už drž hubu!" vykríkol som.

,,Nie. Vieš čo? Moja mama ti pomohla, vzal si to ako príležitosť? A-a teraz stojíš tu v mojom byte a reveš na mňa. Kriste, ani si nevieš predstaviť, čo všetko mi Justin urobil?" odsekla.

,,Ou, ale viem." žmurkol som na ňu a prešiel do dverí, kde som na chvíľu zastavil. ,,A ešte niečo, a uisti sa o tom, že toto nikto nebude vedieť a mame povedz dakú debilitu, veď tie pravidlá poznáš." drzo som sa usmiala išiel preč.

Bullied po slovenskyWhere stories live. Discover now