,,Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááá! VSTAŇ CHLOE! BOŽE POZRI SA PRÍŠERA!“
,,ááááááááááááááááááááááááááááá“ zakričala som a spadla z postele.
,,Čo do čerta.. Nathan.“ Skríkla som a hodila doňho vankúš, zatiaľ čo on sa pokojne smial.
,,KEBY SI SA VIDELA!“ ukázal na mňa a znova sa začal smiať. Nevie, že som mala znova nočnú moru .... a takto ma ešte viac vystrašil. Pozrela som sa naňho ako sa smeje a váľa po mojej posteli pokým ja som stála na zemi.
,,Nie je to vtipné Nathan.“ Povedala som a otočila sa na päte, pretože som smerovala do kúpeľne.
,,Chloe, stoj!“ Nathan vyskočil na nohy., Si v pohode?“ opýtal sa.
,,Áno, prečo?“ opýtal a som sa s grimasou na tvári.
,,Neviem.. bol to len vtip.“ Otvorila som dvere, pretože ak by som dačo povedala, začala by som plakať.
,,Chloe, rozprávaj sa so mnou.“ Vtiahol ma do kúpeľne a zamkol dvere.
,,A o čom?“ opýtala som sa. Bola som len pár milimetrov od neho tak som sa o kúsok vzdialilla.
,,Nevieš Chloe? Môžeš mi povedať hocičo. Vždy tu budem aby som ti pomohol. Okej?“ prikývla som. ,, Tak a teraz mi povedz, úprimne..“ zašepkal. Prikývla som znova a cítila sa ako idiot. ,,Čo sa stalo?“ opýtal sa znova. Pozrela som sa naňho.
,,Mala som nočnú moru....“ začala som. ,,Justin a jeho partia znova ma napadli..“ vysvetlila som.
,,Ako často sa ti to sníva?“
,,2-3 krát do týždňa..“
,,Mrzí ma to, poď sem.“ Otvoril náruč a vtiahol ma do jeho objatia. ,, Teraz sa choď obliecť, o chvíľu odchádzame do štúdia.“ Usmial sa. Usmiala som sa späť a opustila miestnosť.
Z pohľadu Nathana:
Bojím sa o Chloe, neopustím ju pokým je šťastná.. ale ak to má pomôcť, neodídem.
zzzZZZZZzzzzzZZZZZzzzZZZZzzzZ
Josh?
Konverzácia s Joshom:
Josh: Nathan.
Nathan: Čo chceš?
Josh: Chloe.
Nathan: Čo si to kurva povedal?
Josh: Chloe.
Nathan: Dostaň sa k pointe.
Josh: Nebuď nahnevaný..Chcem len aby dnes Chloe prišla do školy.
Nathan: Ďakujem, myslím, že dnes má na pláne menší výlet, ešte niečo?
Josh: Ak nepríde bude to mať následky.
Nathan: Ou, bojím sa.
Josh: Kurva, sklapni. Neobraňuj tú malú suku, bude lepšie ak pôjde do školy. Ćau.
Koniec konverzácie s Joshom
Čo urobím? Nechcem aby mala Chloe, kvôli mne problémy... ale ja tak viem, že Josh niečo chystá. Ako sa môže jedného dňa stať z vášho najlepšieho priateľa váš nepriateľ?
Chloe musí ísť do školy, pretože ak nie, Justin Bieber to nenechá len tak.
,,Poď Nath, raňajky sú už na stole!“ Zamávala mi Chloe spoza dverí. Zastavil som ju.