15. časť

290 6 0
                                    

Z pohľadu Nathana:

Vošiel som do Scooterovej pracovne, pretože predpokladám, že odtiaľ odišla.

,,Ahoj Scooter...mohli by sme sa porozprávať?" vošiel som dnu a sadol si na stoličku pred stolom. Dačo písal do laptopu....je to to čo robí stále haha.

,,Iste, čo je?" opýtal sa a svoj laptop pomaly odtisol nabok. 

,,Čo sa stalo Chloe?" opýtal som sa a hral sa s prstami na rukách.

,,Ou! Veď je šťastná." povedal a ústa roztiahol do širokého úsmevu.. čo?

,,Nevyzerala šťastne..." povedal som zmätene z celej tejto situácie.

,,Plakala alebo?"  pomaly som prikývol.

,,Aha.. zo šťastia..." zamumlal a potriasol hlavou. Svoj pohľad ponechal zavesený na stole s papiermi. Vybuchol som do smiechu.

,,Čo je?"  opýtal sa.

,,Š-šťastie." nemohol som z toľkého smiechu dýchať.

,,Samozrejme, veď keď bude teraz spievať ako predskokanka na vašom turné, bude to pre ňu len lepšie. Bude kúsok od nahrávacej zmluvy. Pozri, si svetová hviezda, ak sa od teba niečo naučí, môžem jej zaručiť tiež peknú budúcnosť. Aj tak je veľmi talentovaná, preto nemám problém prečo by som s ňou ten nahrávací kontrakt nemal podpísať, musíme ešt-"

,,Počkať, ona bude s nami spievať na tour?" spýtal som sa Scootra.

,,Samozrejme."  prikývol som pomaly nakoniec.

,,Ešte som našiel nejakého chalana z Ameriky, konkrétne z Kalifornie. Bude spievať s ňou. Budú mať spoločný duet, ktorý budú spievať vždy pred začatím.. predtým než vystúpite na scénu.." vysvetlil.

,,...A ten chalan sa volá ako?"

,,Nejaký Justin Bieber." Prestal som sa hrať z prstami na rukách. Začínal som byť nahnevaný. Konečne som zobral Chloe od neho a teraz bude s nami Justin Bieber?! Bože, ja ju proste nedokážem ochrániť..Alebo? .. Argh! Tu nie je možnosť, ako ju od neho držať ďalej. Ja som to sľúbil jej mame. Do čerta Nathan...

,,Ty ho sem len tak pozveš, bez toho aby si vedel čo je zač?" povedal som vážne.

,,Do čerta Nathan, samozrejme, že nie. Dnes večer budeme s ním volať. Ja, Chloe a ty. Nezabudni prísť včas." Nebolo to to  s čím som počítal. ...

,,Nathan, vonku ťa čakajú fanúšičky a inak prší. Nechceš ísť za nimi?" spýtal sa ma.

,,Idem za Tess.." prehrabol som si vlasy a vstal zo stoličky.

Z pohľadu Chloe:

 ,,Nathan, vonku ťa čakajú fanúšičky a inak prší. Nechceš ísť za nimi?" spýtal sa Scooter Nathana.

,,Idem za Tess.." takto odkopne svojich fanúšikov? .. Nemyslela som si, že to niekedy spraví.

,,Uáách." narovnala som sa a puklo mi v chrbtici.

Dvere sa rozrazili a v nich stál Nathan. Nevedela som čo urobiť. Zdvihol obočie.

,,Čo chceš?" opýtal sa hnusne.

,,Ja, ehm, chcem sa porozprávať so Scooterom." odpovedala som a pozerala sa do zeme. Uhol sa a tým mi naznačil, aby som išla dovnútra. Scooter si ma nevšimol a tak som nevedela, či môžem ísť dovnútra alebo nie. Spravila som krok a celá som sa triasla. O niečo som zakopla. Hlasno som vzdychla a ten pocit ma zabíjal, keď som sa nemohla hýbať. Cítila som sa tak slabá, myslela som si, že ....

Bullied po slovenskyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon