Z pohľadu Justina:
Len sme tam tak sedeli a objímali jeden druhého a nesledovali okolitý svet. Chloe to nakoniec prerušila a hľadeli sme si do očí. Naše tváre boli na sebe priam nalepené a mohol som cítiť to teplo, ktoré mi sálalo z tela. Moje srdce bilo ako splašené, ale vedelo že bude navždy moja. Rukou som jej prešiel po jej nádherne jemných vlasoch a jemne ju pobozkal na líce. Svoje ruky som umiestnil na jej líca a naklonil sa aby som ju mohol pobozkať. Cítil som ako by som mal každú chvíľu explodovať.
Usmial som sa na ňu a ona sa usmiala späť. ,,Píšťan!" nadvihol som sa a Chloe som potiahol so sebou.
,,Čo sa deje?" opýtala sa ma.
,,Mama si myslí, že sme doma, poď, potom pôjdeme do hotela. Okej?" prikývla a kráčali sme. Vyzerala stratene a ja som bol tiež. Myslím, prečo to Ryan spravil? Ale dôležitejšie je to , že mi Josh zlomil srdce. Miloval som ho, bol to moj brat, prečo to chcel sakra urobiť? Ale jediné čo viem na isto je, že zabijem Ryana.
Keď sme dorazili domov, zobral som kľúč a odomkol dvere. Spolu s Chloe sme vošli domu, ale mama tam stále nebola.
,,Pôjdeme si niečo pozrieť v telke kým mama nepríde domov." oznámil som a kráčal do kuchyne.
,,Áno presne tam je aj telka." zakričala na mňa Chloe. Zasmial som sa a vrátil sa späť s Cookies. Ponúkol som ju, ale ona odmietla.
,,Daj si." znova pokývala hlavou.
,,Nie som hladná." odvetila a pozrela sa späť na telku. Chcel som sa jej spýtať či je v pohode, ale očividne nie je. Vzdychol som a obmotal si ruky okolo jej pliec. Práve sme pozerali Spongeboba a ja som sa spýtal.
,,Už si dostala nápad na náš singel?" opýtal som sa.
,,Ani nie. Čo od toho očakávaš?"
,,Ani neviem. Pôďme na Skype a dohodneme sa so Scooterom."
,,Dobrý nápad." súhlasila. Vstal som, ale takmer hneď som sa posadil naspäť. ,,Čo je?" opýtala sa.
,,Laptop som nechal v hoteli." zasmial som sa. ,,Som blbý." pokýval som hlavou a nemohol som uveriť ako som na to zabudol.
,,Aww." Chloe ma prekvapila a vtisla sa mi do náručia.
,,SOM DOMA!" počul som ako niekto kričal a tak som vyskočila ruku som si držal na srdci.
,,HAHA." zasmiala sa Chloe a vrátila sa opäť na miesto.
,,Nenávidím ťa." a vyšiel som z obývačky za mamou.