bölüm 21

2.2K 92 8
                                    

Bölüm şarkısı
Cem Adrian = sensiz saadet

*

Önemli olan..
Kalbimizi takip edecek cesarete sahip olmak...
Yaşayacak bir hayatımız var...
Bu yüzden..
Kalbin ne hissediyorsa onu yap..
Sonuçlarını düşünme..!

(Aamir khan)
*

" Yaser " diye fısıldamıştı genç adam anlamıştı, genç kadının içinde kalan ve daima kalacak olan Yaser'in kim olduğunu asla öğrendiği için pişman değildi, ama buruk bir üzüntü vardı içinde. Öğrenmişti işte vurulduğu kızın sevdiğini kaybettiğini, içi acıdı sancısı arttı. Yerinde olmak istemiyordu düşüncesi bile kötü bir haldeydi. Hayat'ın neden insanlara karşı durgun olduğunu anlamıştı, ama öğrendiği şeyi daha önce anlasaydı asla bilmek istemezdi,  istememişti. Yaser'i öğrenmişti vurgun olduğu yabaninin sevdiği, hep seveceği adamı öğrenmişti. Çok istedi sormayı ama kelimeler boğazında düğümlendi çıkmadı ağzından bağırarak konuşmak istedi. Ama kelimeler dökülmedi dudaklarından sustu belkide son susuşu olacaktı ama sustu.

Yavaşça kalktı mıhlandığı koltuktan holde ki sessizlik devam ederken yavaşça baktı. Yeşim hanıma

" ben gitsem iyi olacak geç oldu hem sabah gelirim Hayat'ın yanına "

Hızla kalktı koltuktan Yeşim hanım " Araf bu saatte nereye gideceksin hem Kocaelini bilmiyorsun bugünde burada kal sabah Hayat seni gezdirmek için söz vermişti. "

" bir otelde kalırım ben Yeşim teyze sen merak etme sabah ararım Hayat'ı, almaya gelmeden önce "

Hüzünle baktı Yeşim hanım ne dese boş gelecekti. Genç adam yalnız kalmalıydı bugün kafasını toparlamalıydı. Öğrendikleri belli ki kırmıştı onu o yüzden daha fazla bir şey demedi.

" peki ama bir otele geçince ara aklım sende kalmasın "

Kafa salladı genç adam arkasını döndü gitmek için ama son kez döndü arkasını " şey gitmeden bir Hayat'a bakabilir miyim izniniz olursa tabi "

" tabi ki de bakabilirsin izin isteme hadi yukarı çık "

Merdivenlere doğru yürüdü genç adam yavaşça çıktı sanki acelesi yokmuş gibi ama vardı. Bir an önce görmek istiyordu, içi yangınlarda tutuşuyordu. Odanın kapısını sessiz bir şekilde açtı. İçeri geçip üzeri açık şekilde uyuyan genç kadına  baktı. Usulca yaklaştı yanına önce yüzüne buse kondurdu. Sonra üzerini örttü. Son kez öpücük kondurarak çıktı odadan. Hızlı adımlarla indi hole

" iyi geceler rahatsız olmayın siz ben giderim " dedi. Sanki bir asker edasında hızlı ama aceleci olmayan bir şekilde yürüdü. Çıkış kapısına montunu alarak dış kapıyı açtı. Arkasından bir el tuttu kolunu, kalp atışları hızlandı. Heyecanla döndü arkasını ama beklediği kişi değildi.

" Araf bak Hayat'a da kendine de acı çektirme ikiniz hakkında bir karar ver sen Yaser'e çok benziyorsun Hayat'ın aklı karışık olabilir ama sen aklı başındasın ben kızımın tekrar acı çekmesine izin veremem bunun için onun sendeki yerine karar ver ve öyle yaklaş kızıma diyeceklerim bu kadar benim iyi geceler sana " diyerek arkasını döndü Yeşim hanım.

Genç adam bağırdı bu kez " ben Hayat'ın bende ki yerini çok iyi biliyorum siz merak etmeyin " dedi. Dışarı çıkarak kapattı kapıyı ardından derin bir soluk aldı. Bilmiyordu nereye gideceğini, ne yapacağını, ne söyleyeceğini yağmur hala durmamıştı. Islanıyordu ama aldırmadı. Caddeye kadar yürüdü. Sora sora bağdat bulunur ben mi bir otel bulamayacağım diye düşündü.

Kasım Çıkmazı (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin