Bölüm 15

2.3K 108 3
                                    


Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...

Bölüm şarkısı
Nara = gitme

*

Gitmek şimdi pişmanlık okyanusun yüzen bir balık gibi.

*

Hayat kapıda dumura uğramış bir şekilde beklerken yanına Zeynep'in geldiğini bile fark etmemişti. Zeynep dışarıda sıkılmış bir ifade ile bekleyenlere bakarak gülümsedi. Genç kadını kapının kenarına çekerek tamamen açmıştı.

" Hoş geldiniz bizde sizi bekliyorduk " diyerek gülümsemesini yüzüne daha çok yaydı Hayat tek kaşını kaldırmış bir şekilde Zeynep'e bakmaya başlamıştı. Onun haberi olmadan eve misafir davet etmişlerdi. Ve beklemediğini açıkça göstermişti, Zeynep geldi geleli düzeni mahvolmuş hayatına müdahaleler ediliyordu. Seçkin içeri geçerken aklından geçenleri dile getirmeyi ihmal etmedi " seni bilmem ama Hayat'ın bizi beklemediği açık " Zeynep pot kırmamaya dikkat ederek
" aslında Hayat'ın sizin geleceğinizden haberi yoktu " diyerek Ortamdaki kaçınılmaz soruları yanıtlama gereği duydu. Ne olduğunu anlamadan kapının orda durmuş tuhaf bir şekilde bakıyordu. " nedense söyleme gereği duyulmamış " diyerek Zeynep'e imada bulanarak salona doğru ilerlemişti kendini bir türlü kaldırmadığı koltuğa bırakmış ve sıkılgan ifadeyle gelenlere bakıyordu. Zeynep gruba bakarak zoraki bir şekilde gülümsemişti.

" siz ona bakmayın sabahları biraz huysuz olur da yakında alışır bu duruma"  diyerek durumu kurtarmaya çalışıyordu içeri geçmeleri için kapının ordan çekilmişti. Hep birlikte hole gecerek sıra halinde koltuklara oturmuşlar daha sonra yanlarına masadaki Yeşim hanımda katılmıştı.

" Hoş geldiniz çocuklar " Grup şaşkınca sabahın erken saatlerinde bir anda karşılarına çıkan kadının kim olduğunu merak ediyorlardı.

" çocuklar bu Yeşim hanım Hayat'ın annesi Yeşim hanım bunlarda Hayat'ın arkadaşları Araf, Ali, Cenk, Selin, Merve ve Seçkin " diyerek aralarında ki bu kim merakını gidermişti.

" memnun oldum çocuklar "

Hayat sıkılmış bir ifadeyle birbirleriyle tanışma zahmetine girmiş topluluğa bakıyordu. Zeynep sessizlikten hoşlanmamış bir şekilde gülerek " hadi o zaman masaya geçelim " dedi. Cümbür cemaat tabiriyle kalkıp masaya geçmişlerdi.

Merve ve Selin arkada kalarak konuşmak için biraz beklediler.

Selin" kızım bu kadın bu kızın annesi olamaz " diyerek inanamadığını belirtmişti.
" ya kızım bende şuan şokum böyle sevecen biri böyle yabani birinin nasıl annesi aklım almıyor " diyerek oda şaşkınlığını belirtti.

Zeynep " hadi ama kızlar çabuk " diyerek onları masaya davet etti. Kızların masaya gelişiyle birlikte kahvaltıyı başlamışlardı. Seçkin önce gülümsemiş ardından da bakarak sandalyesini genç kadına biraz daha yaklaştırmıştı.

" seni ilk kez böyle ne bileyim beresiz felan bi değişik gördüm. "

" bende seni ilk kez sessiz görecektim ama bak olmadı "

Seçkin, Hayat'ın ona cevap vermesine karşın sırıtmıştı. Yeşim hanım kızına bakarak gülümsemiş ve duygularını belli etmişti.

" tatlım senin bu kadar arkadaş edineceğini düşünmemiştim "

Hayat bir süre durmuş ardından elindeki çatalı sallayarak

" Aslında teori olarak bende bilmiyordum bu kadar arkadaşım olduğunu ve şöyle düşündüm ki bunlar benim arkadaşım değil " diyerek arkadaş kelimesine vurgu yaptı. Yeşim hanım sadece kafasını kaldırmış geri kahvaltısına dönmüştü. Kahvaltı kendi aralarında güle eğlene geçiyordu.

Kasım Çıkmazı (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin