bölüm 7

2.9K 136 1
                                    

Bölüm şarkısı
Christina Aguilera = beautiful

*

Sırlar hiçbir zaman gizli kalmaz.

*

Hayat bardan çıkıp gittiğinde grup onun bu anlamsız tavırlarına şaşkınlıkla bakakalmıştı.

Salih bey lafa girip " az önceki kız kimdi " diye sorduğunda kimse cevap vermemişti henüz onlarda Hayat'ın kim olduğunu nereden geldiğini ne için geldiğini bilmiyorlardı şu anlık bu sorunun ucu ipsiz bucaksız bir boşluktaydı. Selin yinede soruyu cevapsız bırakmama hakkını kullanarak " bizim okuldan bir kız yeni geldi " dedi.

Selin Hayat'a karşı tedbirli davranmak istiyordu kim olduğunu bilmediği bir kızın gruba girmesine izin veremezdi hele de istediği amaca bu kadar yaklaşmışken olamazdı. Ortama geldiği ilk andan itibaren Araf'ın gözleri Hayat'ın  üzerindeydi bunu fark etmesi fazla bir zaman almamıştı. Ne olursa olsun bu anlamsız katılımın sonu kötü olabilirdi yeni yeni Araf'ın ona karşı olan tavırları değişmeye başlamış Selin'i kabul etmeye hazır hale gelmişti. Bunun için çok çalışmıştı Selin tam üç yıl üç yılını Araf'a adamıştı onun için ger tehlikeyi göze almıştı şimdi nereden geldiği bir kıza onu kaptırmaya niyeti yoktu. Hayat Selin'e karşı ayağını denk almalı dikkat etmeliydi Selin'in istediği zaman nasıl bir şeytana dönüşeceğini herkes biliyordu beynini yiyip bitiren sürekli işgal eden Araf'ın Hayat'a karşı olan bakışları vardı. Hiçbir zaman bir kıza o kadar dikkatli bakmamıştı. Grup kendi aralarında ilerleyen muhabbeti giderek eğlenceli bir hale getirmişlerdi. Poker masasına dağılmış hep birlikte Seçkin ve Cem'in katıldığı oyuna bakıyorlardı. Ali'nin adamı yanlarına gelerek onlar için oyunu sona erdiren hareketi yapmıştı.  Araf Ali'ye işaret vererek ayağa kalktı bu konuyu kızların bilmesine gerek yoktu kızları dans pistinde bırakarak çıkışa yönelmişlerdi. Ali her zamanki gibi yine işini babasının sağ kolu olan güvendiği adama yaptırmıştı. Yıllardır aralarında bir antlaşma varmış gibi Ali'nin istediğini yapar sorgulamadan gerekli işlemleri düzenler ve asla babasının haberi olmasına izin vermezdi. Yaptığı her şey Ali ve kendisi arasında kalmıştı bugüne kadar. Araf dışarıya çıktığında ense kökünde belirmeden ansızın gelen soğuğu hissetmişti. Cebinden paketi çıkararak sigarasını yaktı yavaş yavaş acelesi yokmuş gibi içmeye başladığında arkasından gelen grubun erkekleride birer dal yakmışlardı. Uzunca bir sessizliğin ve ardından Araf kafasını cevirip adama bakmıştı. Adam hızla yanlarına gelerek eline geçen bilgileri bulundurduğu dosyayı Araf'a uzattı. Araf dosyayı alıp açmadan önce konuşmuştu. " sağol her şey için " adam sadece kafa sallayarak yanlarından uzaklaşmış bir köşede gelecek emir için bekliyordu. Araf gayri ihtiyari bir şekilde dosyayı açıp içindeki bilgileri tek tek okumaya başlamıştı.

Hayat çetin

18.07.1998 doğumlu Hayat çetin
Haldun ve Yeşim Çetin'in kızlarıdır. Aynı zamanda Çetin ailesinin tek kız çocuğu gelecekte ki Çetin holdingin tek veliahtı olarak biliniyor.  1,5 ay öncesine kadar Kocaelinde babasının ortak olduğu bir kolejde okuyordu. Sicil dosyasında bir kaç kınama cezası, okuldan atılma ve kavgaya karışma gibi olaylar olduğu için Kocaelinde gideceği kolej kalmamıştı. Küçüklüğünden beri yakın takipte olduğumuz güçlü holdinglerden birinin sahibi olan Hayat zamanla olgunlaşmış ve değişmişti. Ailesinin ve aile dostlarının dediğine göre önceleri sakin olan Hayat çetin zamanla etrafındakileri şaşırtacak olaylara karışmıştır. Bundan dolayı gittiği okullarda tutunamamış, başına türlü belalar açmıştı. Özlü bir kaynaktan aldığımız bilgilere göre Haldun bey ceza olarak kızını İzmir'e göndermiş. Ve hayatına orada devam etmesini söylemiştir.

Kasım Çıkmazı (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin