bölüm 13

2K 110 0
                                    


Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...

Bölüm şarkısı
Teoman = renkli rüyalar oteli

*

Sarhoş olalım bu gece

*

Zeynep filmin korkunç olmasından dolayı sürekli Araf'ın elini tutuyordu. Araf hiçbir şey demeden elinin tırnaklanmasına katlanıyordu daha önceden bu tarz davranışalara alışkın olduğu belliydi. Grupta kız olması Araf'ı her şeye alıştırmıştı. Hayat her ne kadar filme bakıyormuş gibi görünsede filmden daha çok Zeynep'in Araf'a karşı davranışlarını izliyordu. Baykuş gibi koltuğuna çökmüş ve avını gözlüyordu. Zeynep korkudan Araf'ın elini tutuyor Araf ise Zeynep'e izin veriyordu çok daha fazla korktuğu yerlerde omzundan tutuyor gözlerini kapamasını söylüyordu. Hayat bu filme diğer filmlerin saçma olduğunu düşündüğü için girmek istemişti ama filmden çok Araf ve Zeynep ilgisini çekmişti. Uzaktan bakılınca tam bir çift gibi görünüyorlardı bu Hayat'ı rahatsız etmemesi gereken ama aslında rahatsız eden bir durumdu böyle bir durumu yıllar önce bile yaşayamamıştı. Filmin ilk yarısının bitmesini sabırla beklemişti derin derin nefesler almaya başlamıştı. Daha fazla ikisinin görüntüsüne dayanmak istemiyordu. Midesi bulanıyor ve sanki göğüs kafesine yumruklar yiyordu. Sonunda filmin ilk yarısı bitmiş ikinci yarı için ara verildiğinde Hayat oturduğu koltuktan kalkarak salondan çıkışa ilerlemişti. İkisine de herhangi bir şey dememişti. Sadece kalkmış ve yürümüştü. Sinema salonun da bulunan kafeye oturarak kollarını göğsünde birleştirmiş içeride hissettiği duyguları düşünüyordu. Karşısında bulunan insanları anlamadığı bir şekilde kıskanmıştı. Araf denen genç adamı sevmediğini biliyordu hatta bundan emindi çünkü asla ilgileneceği birisi değildi. Çok fazla samimi ortamı vardı ayrı dünyaların insalarıydılar ama Zeynep'le olan samimiyeti sinirine dokunmuştu. Belki dedi kendine belki ona benzettiği için bu kadar tepki vermişti. Ya da onu görmeyi umduğu için beklentileri hayal kırıklığına uğratmıştı.

*

Filmin ikinci seansı başladığında genç kız girmek istememiş kantinde oturmaya devam etmişti. İkinci perdenin de bitimiyle birlikte Araf ve Zeynep salondan aşağıda bulunan kantine inmişlerdi. Genç kadını kantinde otururken görünce Araf merak etmişti.

" Hayat neden ikinci seansa girmedi hem de filmi o seçtiği halde  "

" bilmiyorum yanına gidince sorarız "

Araf kafa sallayarak cevap vermişti. Genç kadının oturduğu masaya yaklaşarak sandalye çekerek oturmuşlardı. Genç kadın ikisine de göre düşünceli gözüküyordu. Zeynep sormak istemişti ama Araf olduğu için kızın cevap vermeyeceğinden emin olduğu için susmuştu. Araf merak ederek bir süre daha genç kadına bakmıştı ama bunun bir işe yaramayacağını anladığı için konuşmayı tercih etmişti.

" yabani neden filmin bitmesini beklemedin "

Genç kadın karşısında ki genç adama bakma gereği bile duymadan omuz silkmişti.

" film sarmadı beni "

Araf " iyi ama sen istemiştin o filmi izlemeyi " diyerek Araf konuşturmak için kadının üzerine gidiyordu.

" sevmedim dedim ya işte ne zorluyorsun " 

Zeynep kızın Araf'a karşı olan davranışlarına canı sıkılmıştı. Araf ne kadar yakın davranmak için çabalasa da Hayat o kadar berbat ediyordu bu durumu bir gün Hayat'ı karşısına alarak konuşmalıydı.

Araf " bara gidelim mi "

Zeynep hevesli bir şekilde soruyu duyar duymaz kabul etmişti.

" bana uyar gidelim Hayat sen nedersin "

Kasım Çıkmazı (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin