Celý príbeh venujem Kajuške. 😘😘😘Klaris88
Kajka
,,Ahoj, neuveríš čo mi prišlo poštou!" napísala som mojej naj kamoške.
Som doma, s bratom, rodičia v práci, piatok, 16:28 a pozerám sa na neotvorenú obálku asi 3 minúty. Je tam napísané moje meno, ulica, mesto, štát a poštové smerovacie číslo. Ale to ma ani tak neprekvapilo ako pečať na zadnej časti obálky kde sa otvára. Tú pečať som už videla a je mi viac ako známa. Na tej pečati je Rokfortský znak. Pozrela som sa na messenger, čo mi Lenka odpísala.
,,Ahoj, ani mne neuveríš čo mi prišlo poštou. Nejdeš na FaceTime?"
,,Jj" napísala som jej a za krátku chviľku už mi volala.
Prijala som a už sme FaceTimeovali.,,Ježiši Kaji, pozri čo mi poslali!" držala v ruke obálku s jej menom, ulicou atď. Bola celá v úžase ako ja.
,,Aj ja ju mám. Pozri." povedala som a tiež jej ukázala obálku.
,,Otvorila si ju?"
,,Nie, ty?"
,,Nie, chcela som ti napísať ale ani som nemusela. Tak ju poď otvoriť!" povedala a začala pomali otvárať obálku, aby ju neporušila.
Odrazu sa zastavila.
,,Kaji ale čo ak si z nás niekto striela? Čo ak Jano alebo chalani?"
Hodila som na ňu nechápavý pohľad, ktorý znamenal: To myslíš vážne?
,,Ok, fajn,už som ticho." a pokračovala v otváraní.
Tak isto som aj ja spravila ale nie až tak opatrne. Otvorila som ju a vytiahla list a začala čítať. Keď som to dočítala bola som úplne v šoku a rada ako nikdy.
Pozrela som sa do mobilu na Lenku a naraz povedali.
,,Ideme do Rokfortú!." vykríkli sme naraz.
,,Ježiš ja sa teším!" povedala Lenka.
,,Idem to povedať mame ale neviem či mi uverí. Počkaj...." na chvíľu odišla.
Ja medzitým som si ešte raz prečítala list.
Slečna Kavická,
chcela by som sa Vám z prva prepáčiť, že sme Vám a Vašej spolužiačke neposlali list, keď ste mali jedenásť rokov a, že sme Vám neposlali tento list na začiatku tohto roka ale naskytli sa problémi, ktoré sa dúfam už nikomu nestanú. Dúfam, že Vám to nevadí. Keďže máte 12 a vaša spolužiačka 13 tak budete mať doučovania u profesorov, aby ste dobehli tie dva roky čo ste tu neboli. Do školy nastúpite v pondelok. Budete si musieť prútik, učebnice a ostatné potrebné veci kúpiť v Šikmej uličke. Do obálky som vám ešte priložila zoznam a lístky na vlak z Londýna do Rokfortu. Teším sa na Vás a prepáčte za nedorozumenie.
S pozdravom
Minerva Mcgonagall.Pozn.autorky: Ahojte!!!😉 Čo zatiaľ hovoríte? Nejak moc nie je dlhý úvod ale dá sa. Prosím napíšte svôj názor či má to cenu vôbec písať. Dúfam, že ma Kajka nezabije a spraví najviacej len nejakú pomstu alebo Snenku. Mám ťa rada Klaris88 😘😘😘.
S láskou
Luna_Lovegood12😋.
YOU ARE READING
𝘋𝘳𝘢𝘫𝘬𝘢 / 𝒮𝓉𝑜𝓅𝓅𝑒𝒹 ✗
FanfictionČo by ste urobili keby Vám prišiel list z Rokfortu, v ktorom sa píše, že ste boli prijatý do školy, o ktorej snívate už od mala? Ja a moja kamarátka sme mali túto možnosť. Všetko bolo úžasné až dokým Malfoy ju nezmenil a naše životy sa zmenili. Príb...