Čo sa s tebou deje?

67 3 5
                                    

Rozmýšlala som, či si mám pre istotu vziať knihu, ale nakoniec som ju nechala na posteli.

***

Natešená som kráčala ku Andrejovi, ktorý sedel na deke a čítal jeden z mojich komiksov.

,,Ahoj!" pozdravila som a sadla si vedľa neho.

,,Ahoj!" zatvoril komiks, položil ho vedľa seba a usmial sa na mňa.

,,Som rád, že si prišla." povedal.

,,Ja som rada, že si ma pozval von." nič horšie som nemohla povedať.

,,Ako sa máš?"

Začal sa ma pýtať rôzne normálne otázky. Postupne sa ma pýtal na rodinu a tak som musela klamať.

,,Pochádzam zo vzdialeného Malfoyového rodu, rodičia robia, Veď Vieš Pre Koho a majú s ním veľmi dobré vzťahy. Súrodencov nemám."

,,A priateľa?"

,,Nie.... A ty? Máš nejakých súrodencov, priateľku?"

,,Nie." pousmial sa na mňa.

***

O tri dni neskôr

Mali sme hodinu transfigurácie a čítala som si  ,,Učebnicu transfigurácie pre stredne pokročilých". McGonagallová nám dala prečítať si desať strán o premene sviečky na tanier. Neviem, ako to môže fungovať... Uvidíme.

Kaja zatial neprišla na hodinu čo ma zarazilo. Samozrejme som dúfala, že nech nie je s Pansy, lebo som vedela, že ak je s ňou, tak nerobí nič dobré.

Na obede som ju zbadala a neverila vlastným očiam. Bola oblečená celá v čiernom, vlasy mala rozpustené a tmavšie ako ich mala. Vyzerala hrozne, naozaj hrozne.

Nabrala som odvahu a blížila sa k nej a k jejich Crew.

,,Robíš si zo mňa srandu? Čo si to urobila? Vyzeráš hrozne. To všetko kvôli tomu, že sme sa pohádali? Zrazu sú oni tvoji najlepší kamaráti? Si sa už uplne zbláznila?" možno som to trochu prehnala, ale nevadí.

Otočila sa, prezrela si ma od hlavy až po päty a dodala: ,,Ja si žijem svôj život a ty svôj, tak sa mi do môjho nepleť."

Postavila sa a odišla.

Povedala som si fajn, nebudem sa do nej už vôbec pliesť a nech si robí čo chce.

***

S Andrejom som trávila viac času ako dokopy na všetkých hodinách denne. Kaja začala chodiť s Malfoyom ako som si všimla, z čoho Pansy nebola dvakrát nadšená.

Ako tak plynuli dni, blížil sa aj koniec školského roka. Všetci sme boli úplne vyklepaní z písomiek, ale nakoniec dobre dopadli. Aspoň u mňa.

Teraz som sa nachádzala u Weasleyovcov, ktorí boli na mňa veľmi milí. Tak isto som sa spriatelila aj s Fredom a Georgom, ktorí stále vyvádzali nejaké lumpárny. Mám tu ostať celé prázdniny a ísť aj na nejaký Čarodejnícky turnaj v metlobale. Neviem sa už dočkať!

Ahojky! Dlhšiu dobu som nepridala časť, lebo som makala na nových príbehoch. Niektoré už vyšli a tak by som chcela vás poprosiť sa na ne kuknúť, pozdieľať a tak. Prvá kniha: Láska z Hotela. Druhá kniha: Básničk môjho života. Ďakujem! 😄

XOXO
Dark_Quinn12

𝘋𝘳𝘢𝘫𝘬𝘢 / 𝒮𝓉𝑜𝓅𝓅𝑒𝒹 ✗Where stories live. Discover now