Išli sme k pokľadni a zaplatili sme.
Kajka
S obrovskými taškami a kuframi sme sa vláčili na stanicu King's Cross. Prešli sme cez Millenium Bridge na zastávku. Za chvíľu došiel dvojposchodový anglický autobus, ktorý nás doviezol až k stanici King's Cross.
Bola to obrovská stanica. Presne taká akú s Lenkou poznáme. Začali sme blúdiť.
10:47.,,Za 13 minút nám odchádza vlak." oznámila Lenka.
Nástupište 7,8,9,10...
,,Tak kto pôjde prvý?" spýtala som sa.
,,Ja." povedala odhodlane Lenka.
Vydýchla a rozbehla sa oproti tehlovej stene. Doslova ju stena vcucla. Dobre idem ja. Rozbehla som sa, prešla som stenou a ocitla som sa na nástupišti ❾¾. Predo mnou stála nádherná lokomotíva. Prešla som pomaly krokkm k Lenke. Bola som v údive. Všimla som si jej pohľad tak som jej venovala aj ten môj. V očiach mala slzy a aj pár jej stekali po líci. Objala som ju. Začali aj mne stekať po líci slzy.
,,Už žiadny Jano, Martin, Renko, Lu....."
povedala medzi vzlykmi.Koniec ani nedopovedala lebo jej zlyhal hlas a začala veľmi plakať. Objala som ju ešte pevnejšie.
,,Už len mi a Rokfort." povedala som.
,,Mám ťa rada. Si moja najlepšia kamarátka." povedala.
,,Aj ty moja."
,,Už nás chlapi nerozdelia."
Doobímali sme sa, rozlúčili sa s mamami, kufre zaniesli do posledného vozňa a nastúpili do vlaku. Vlak sa pohol a už sme kývali v nacpanom vlaku mamám až nám nezmyzli z dohľadu. Samozrejme, že sovy sme si zobrali so sebou.
,,Musíme si nájsť nejaké kupé dokým nebudú všetky obsadené." Bol výkend a niektorý študenti boli cez výkend so svojimi rodinami takže bol vlak aj tak plný. Asi celá škola šla niekam cez výkend. Našťastie sme našli voľné kupé a sadli si.
Lenka
Stále nemôžem veriť, že sedíme vo vlaku a ideme študovať na Rokfort. Je to ako z rozprávky. Kúzelne, magické, čarovné.
,,Čo budeme robiť?" riekla som
,,Ja si idem dať slúchadka." už mi s tým lezie na nervy.
,,Kaji...... Čarodejníci nepoznajú mobily. A ani muklovské výrobky. Jedine čarodejníci s muklovskou krvou. Nie je to dobrý nápad." povedala som ale ona si aj tak dala slúchadka do uši.
,,Aspoň stiahni rolety a zamkni sa. Ja za chvíľu prídem."
Otvorila som drevené dvere kupé a šla sa poprechádzať po vlaku. Na chodbe bolo pár neznámych čardejníkov a čarodejníc tak som si povedala, že zastavím a budem pozerať cez okno prírodu. Zatvorila som oči a len tak si užívala slnečné lúče. Otvorila som oči až, keď do mňa niekto drgol. Otočila som sa a zbadala Nevilla Longbottoma.
,,Prepáč." povedal bojazlivo.
Neville!!! Pozerala som na neho s vykulenými očami.
,,V pohode. Nechceš pomôcť?" usmiala som sa na neho, on letmo prikývol a zobrala som mu polovicu kníh.
,,Ja som Neville.....Neville Longbottom."
,,Lenka Grmanová. Kam máš namierené s tými knihami?"
,,Do kupé. Nudím sa a tak som si povedal, že skočím do kufra pre knihy a si budem čítať. Milujem Herbológiu." povedal a otvoril jedno kupé.
,,Ďakujem ti. Si prvá, ktorá mi pomohla za celé tri roky odvláčiť niekam knihy." usmiala som sa.
,,Tak zatial ahoj. Kamoška na mňa už určite čaká." on odzdravil,ja som zatvorila dvere a predchádzala chodbou vlaku až ku kupé kde sedí Kajka.
Prepchávam sa ľudmi až ku kupé, otvorím dvere.
,,Kaji vieš koho som stret-" nedopoviem lebo uvidím.....
Pozn.autorky: Ahojky! Čo hovoríte na novú časť? Už za chvíľu to bude zábavnejšie len teraz nemám veľa nápadou.
S láskou
Luna_Lovegood12😋
YOU ARE READING
𝘋𝘳𝘢𝘫𝘬𝘢 / 𝒮𝓉𝑜𝓅𝓅𝑒𝒹 ✗
FanfictionČo by ste urobili keby Vám prišiel list z Rokfortu, v ktorom sa píše, že ste boli prijatý do školy, o ktorej snívate už od mala? Ja a moja kamarátka sme mali túto možnosť. Všetko bolo úžasné až dokým Malfoy ju nezmenil a naše životy sa zmenili. Príb...