Pretočila som očami a uprela pohľad do knihy.
***
Lenka
,,Kaji, prečo odvrávaš učiteľom! Si sa úplne pomiatla? Mala by si byť rada, že vôbec tu si, nie ešte, že hneď prvý deň budeš poškole!" nadávala som Kajke.
,,No a?"
,,Ak si chcela byť s Malfoyom osamote tak si nemusela naschvál sa snažiť aby si bola poškole."
,,Ale ja som chcela."
,,Fajn ale potom sa nediv, že ťa Snape nebude mať v láske, ak mu toto budeš robiť."
***
Položila som deku na trávu na Strednom Nádvorií. S plnou taškou kníh som si sadla. Pozrela som sa či tu niekto nie je a vybrala som si Mp3 prehrávač a dala si sluchátka do uší. Vybrala som si komiks Jednotka Samovrahov a pokračovala v čítaní. Nemohla som si pomôcť.... premýšlala som nad ním.... nad chalanom, ktorý rád čítal komiksi ako ja.... s, ktorým sme si boli tak podobný..... Ale nemohli sme byť naveky spolu. Z môjho myslenia ma vyrušilo poklepkanie po mojom rameni. Hneď som skryla Mp3 so sluchátkami, utrela slzy, usmiala som sa a pozrela, kto ma vyrušil. Bol..... nádherný! Mal krásne oči, prenikavý pohľad, hnedé vlasy a.... slizolínský hábit. Ako to, že som o ňom nepočula? To ma vážne viac zaujímal Draco, Harry a Snape než tento krásny chalan?
,,Prepáč, bola som zamyslená. Čo si povedal?"
,,Či si môžem prisadnúť?."
,,Áno"
Sadol si vedľa mňa, položil tašku a vyzliekol si hábit.
,,Som Adrian Pucey. Ale kamaráti ma volajú Addie."
,,Lenka Grmanová." potriasli sme si rukov.
,,Si tu nová však? Vidím, že si tiež zo Slizolínu a ešte som ťa tu nevidel."
,,Áno som. Spolu s mojou kamoškou sme došli predvčerom. Dumbledore s McGonagallovou nejak sa pomýlili a neposlali nám listy, keď sme mali jedenásť. Dostali sme ho cez víkend. Dívne, že pol rok máme vynechaný."
,,Ty si v ktorom ročníku?" spýtal sa.
,,V treťom, ty?"
,,V piatom."
Usmiala som sa na neho a pokračovala v čítaní.
,,Čo čítaš?"
,,Jednotku Samovrahov, poznáš?" záporne pokrútil hlavou.
,,DC komiksi poznáš, či?" zase záporne pokrútil hlavou.
,,Komiksi?" usmiala som sa.
Tá istá reakcia. Sadla som si k nemu bližšie a poukazovala komiks.
,,Komiks je akokeby obrázková knížka len text je písaný v bublinách. Komiksi sú na pokračovanie."
,,Prečo sa tie obrázky nehýbu?"
,,Je to muk.... Teda neviem..."
Ahojte!
Dúfam, že sa vám ďalšia časť páčila. Už to bude čím ďaľej zaujimavejšie. Chcela by som vám oznámiť, že som vydala novú "knihu" Citáty môjho života.... budem tam prídávať rôzne moje obľúbené pesničky, moje vymyslené texty k pesničkám a citáty. Tiež by som bola rada keby ste si pozreli "Tag o mne."Potešil by ma váš názor na tento príbeh a bola by som rada keby ste mi napísali do komentu aký nový príbeh by ste chceli.
S láskou
Luna_Lovegood12😋
YOU ARE READING
𝘋𝘳𝘢𝘫𝘬𝘢 / 𝒮𝓉𝑜𝓅𝓅𝑒𝒹 ✗
FanfictionČo by ste urobili keby Vám prišiel list z Rokfortu, v ktorom sa píše, že ste boli prijatý do školy, o ktorej snívate už od mala? Ja a moja kamarátka sme mali túto možnosť. Všetko bolo úžasné až dokým Malfoy ju nezmenil a naše životy sa zmenili. Príb...