Nový priatelia aj nepriatelia

132 12 9
                                    

,,Kaji vieš koho som stret-" nedopoviem lebo uvidím..... Harryho, Hermionu, Rona ako sedia v kupé s Kajkou.

Pozrela som na Kajku, ona na mňa a začali sme sa dorozumievať očami.

,,Ahojte!! Volám sa Lenka. Prišla som s Kajkou." povedala som s nadšením.

,,Ahoj." povedali všetci naraz.

Sadla som si.

,,Nom...... Kaji tešíš sa??" spýtala som sa Kajky.

,,Važne? Jasné že sa teším čo je to za otázku." pozrela na mňa zmätene.

,,Ale čo máme nové žiačky?" otočili sme sa a videli samotného DRACA MALFOYA!! Musím ale priznať, že sa uškŕňal ako dementor takže to bolo celkom vtipné. Videla som ako sa Kajke trochu zdvihli kútiky úst.

,,Daj pokoj Malfoy." zavrčala na neho Hermiona.

,,Kľud Grangerová aj ja mám právo sa zoznámiť s nováčikmi. Ako sa voláte? " mrkol na ňu a s otázkou sa otočil na mňa a Kajku.

,,Ja som Lenka." usmiala som sa na neho.
,,Ja Karin ale môžeš ma volať Kaja.
Ako môj bývalý drbnutý spolužiak." tú poslednú vetu som počula len ja ale aj tak som sa rozrehotala na celé kupé. Všetci na mňa pozerali ako na blázna až na Kajku, ktorá na mňa pozerala pobaveným pohľadom.

,,Kaji chápem, že si s Janom nevychádzala dobre a že bol občas dementný ale mal ťa rád." povedala som s posmešným výrazom.

,,Hahaha vážne vtipné." povedala ironicky a hrala sa na urazenú.
Ostatný na nás kukali pobavene.

,,Draco poď už." povedala nejaká baba, ktorá začala ťahať Draca preč. O chvíľu som spoznala, že to je Pansy Parkinsonová.

,,Ešte sa uvidíme." povedal Draco a zmizol z dohľadu.

,,Nenávidím Malfoya....." povedal Ron pohŕdavo. Zamyslene som sa pozerala von oknom do doby dokedy ma nevyrušil hlas jednej staršej paní.

,,Nedáte si nejakú sladkosť?" spýtala sa paní s vozíkom sladkostí.

Pozrela som očkom na Kajku a hneď sa postavila zo sedadla. Onedlho sme sa už celé kupé napchávali sladkosťami.

,,Mám Dumbledora!" radostne povedala Kajka, keď si pozrela čarodejnícku kartičku. Otvorila som svoju Čokoládovú žabku ale utiekla mi. Zobrala som do ruky kartičku.

,,Mám Salazara Slizolina!" vykríkla som s úsmevom.

,,Ty sa máš..." povedala Kajka. Ja som sa len šťastne usmievala.




***

Kajka

Vystúpili sme v školskej rovnošate a hábitoch z vlaku a kochali sa výhľadom na Rokfort.

,,Stále tomu nemôžem uveriť." povedala som .

,,Ani ja." usmiala sa Lenka.

,,Poďte s nami! Aspoň vám to tu poukazujeme." povedala Hermiona, keď sme už chceli ísť za Hagridom.

,,Dobre."  povedala Lenka.


****


Poukazovali nám skoro všetko...... zakázaný les, metlobalové ihrisko, Hagridov dom..... Teraz sa nachádzame už v hrade a čakáme kým nás profesorka Mcgonagallová pustíi do Veľkej siene aby nás triediací klobúk roztriedil do fakúlty. Bojím sa, že nebudeme s Lenkou v tej istej fakulte.





Ahojte! Veľmi sa ospravedlňujem ale nemála som cez tieto dva mesiace moc veľa času a písanie kapitol na mojom profile. Nestíham to zo školou, musím a učiť, nemám až toľko veľa nápadov a píšem ešte dokopy tri ďalšie príbehy na mojich a kamarátkiných dvoch nových profiloch takže bolo toho na mňa moc ale už sme jeden príbeh dopísali (Áno aj preto som nepísala v Auguste kapitoli) takže budem sa snažiť nejak pravidelne vydávať kapitoli ale neslubujem. Potom by som vám chcela poďakovať za videnia, votes a komentíky a dúfam, že vás tento príbeh bavý aj, keď je to ešte nuda ale už sme v ROKFORTE! Takže začne sa už dej príbehu komplikovať a viacej baviť. Ešte by som vám chcela oznámiť, že kto z vás si nepozrel ešte môj Tag tak si ho pozrite..... zatial je tam len pať zaujímavostí o mne ale asi začnem prídávať postupne ďalších..... Potom bola by som rada, keď si pozriete moje ďalšie dva profili: S Fake_Jade_ mám profil _Fake_Squad_

A s trulo9 mám profil Suicide_Squad__ .

Zatiaľ sú tam len príbehy o Jednotke samovrahov resp. Jokerovi ale s trulo9 plánujeme aj iné príbehy, ktoré nebudú fanfiction.



S láskou
Luna_Lovegood12 😋

𝘋𝘳𝘢𝘫𝘬𝘢 / 𝒮𝓉𝑜𝓅𝓅𝑒𝒹 ✗Where stories live. Discover now