Paríž

321 9 12
                                    

,,Už som tu!"

,,Čo povedala?"

,,Prv mi neverila, potom si to prečítala ale stále mi neverí. Musíme ísť už zajtra ráno aby sme si stihli kúpiť všetko potrebné. A potom sa môžeme v nejakom hotely ubytovať. Idem kuknúť, kedy nám ide nejaký autobus na počítači."

,,Dobre." oprela si mobil o niečo, aby nemusela ho držať a začala ťukať do klávesnice.

,,Ide nám o 10:00 a prídeme tam na druhý deň okolo 10:30. A ten autobus odchádza z..... autobusovej stanice. Prespíme v Paríži." povedala asi po piatich minutách.

,,Dobre tak na stanici sa stretneme o 9:45?"

,,Ok."

,,Dobre tak čau!"

,,Ahoj!"

***
Ráno o 7:30.

Lenka

,,Mami ja nechcem si ten sveter zobrať so sebou."

,,Prečo? Veď je pekný."

,,Pekný je silné slovo."

,,Dáš si ho na seba, keď ti bude zima!"

,,Mami!"

,,Zobereš si ho a už to nechcem počúvať!" povedala mama.

,,Errrr!"

***

9:45

Kajka

,,Dobrý deň! Ahoj Leni!" povedala som, keď som s mojou mamou stretla Lenku a jej maminu.

,,Dobrý deň, ahoj!" povedala a objala ma.

,,Kúpili ste si lístky?" spýtala som sa.

Prikývla.

,,A vy?" tiež som prikývla.

,,Čo si si zbalila, keď máš dva kufre a ešte tašku?"

,,Desať šiat, šesť nohavíc, dve sukne, štrnásť tričiek, štyri bundy, jeden sveter, tri košele, jedny plavky, tri páry balerín, dva páry tenisiek, dva páry čižiem a žabky. Potom elektroniku Psp, Nintendo Ds2, k nim hry. Mobil, nabíjačka, karty, nejaké omalovánky, ceruzky, peračník, listy a obálky, 2 spoločenské hry a tak. To som ti vymenovala polovicu." usmiala sa na mňa.

,,Mali by sme už pomaly ísť k autobusu, lebo odchádza nám za 10 minút!" povedala moja mama.

Prikývla som. Pomaly sme kráčali k žltému autobusu s nápisom. Asi Regiorat alebo Regiojust. Nečítala som názov. Kufre nám vodič zobral a my sme sa šli usadiť.

,,Tri, štyri, päť, šesť..... A tu sedíme!" povedala Lenka.

,,Sedem a osem." sadli sme si.

Keď sa autobus dal do pohybu začali sme kecať o Rokforte, o chalanoch, o tom ako prebiehal dnešný deň a tak. Rozprávali sme sa až do chvíle, keď autobus zastavil na pumpe a my sme mali 15 minútovú pauzu.

,,Idem na Wc. Ty zatiaľ môžeš ísť kúpiť nejaké občerstvenie alebo sa popozeraj čo by sme si mohli kúpiť. Prídem za tebou!" povedala som.

Lenka

Rozprávali sme sa o tom do akej fakulty nás asi dajú, autobus zastavil. Vodič povedal, že je 15 minútová prestávka a vydali sa skoro všetci von z autobusu. Tak sme spravili aj my s Kajkou.

𝘋𝘳𝘢𝘫𝘬𝘢 / 𝒮𝓉𝑜𝓅𝓅𝑒𝒹 ✗Where stories live. Discover now