Pozvanie

78 5 0
                                    

,,Odnes to Adrianovi Puceyovi, prosím."

Kajka

Neznášam ju! Krava.... miesto toho aby žasla nad tým, že som sa bozkávala s Malfoyom, mi ešte vynadá, že sa o ňu nezaujímam? Skončila som s ňou...

Pomalým krokom som kráčala po schodoch s myšlienkou, že sa zastavím vo Veľkej Sieni... dúfala som, že si tam sadnem a budem len tak premýšlať. Keď som prišla do svojho cieľa, sadla som skoro na kraj slizolinského stola, kde nikto nesedel. Položila som si hlavu na stôl a oddychovala. Som tu iba prvý deň a udialo sa toľko vecí.

Lenka

Potom, ako som poslala list Andrejovi, vzala som si knihu a išla som do spoločenky si sadnúť na gauč. Začala som čítať. Kniha sa volala ,,Čarodejnícke časy". Kniha je o legendárnych čarodejníkoch, ktorí sa zapísali do histórie čarodejníkov. Kniha ma natoľko zaujala, že som sa nevedela od nej odtrhnúť skoro tri hodiny. Vyrušilo ma poklepkanie po pleci. Otočila som sa. Bol to Adrian... v plnej kráse.

,,Ahoj, dúfam, že prídeš." dal mi papierik do ruky a odišiel do chlapčenských izieb.

Položila som knihu na gauč a roztvorila papierik.

,,Milá Lenka,
ďakujem Ti veľmi pekne za komiksi. Neboj sa dám na ne pozor! Rozumiem, určite tvoja kamarátka mala dobrý dôvod, že  nás vyrušila v rozhovore. Mohli by sme si to vynahradiť? Dnes o pól deviatej na Strednom Nádvorí na našom spote. Dúfam, že prídeš.

Tvoj Andrej"

Nevedela som si predstaviť, že by som nepríjmula toto pozvanie. Vstala som z gauča, schmatla knihu a bežala do Veľkej Siene na večeru.

Ako býva zvykom, večera je oveľa lepšia a pestrejšia ako by ste si vedeli predstaviť. Som tu iba druhý deň, ale aj tak viem, že ma neprestane táto sieň udivovať, aj po roku.

Sadla som si vedľa Harryho, Rona a Hermiony.

,,Čaute!" pozdravila som.

,,Ahoj Leni!"

Schmatla som kurča, naložila na tanier ryžu a zemiaky a pustila sa do jedla.

,,Vy ste sa s Kajou pohádali?" opýtal sa ma, z ničoho nič Ron.

,,Tak trocha. Prečo sa pýtaš?"

,,Nejako sa spriatelila s Pansy..." pozrela som sa na miesto, kde zbystrila zrak zlaté trio...

Áno, sedela tam Pansy. Vedľa nej Karin a vedľa nej Malfoy... Smiali a usmievali sa na seba... Pansyina Crew bola taký malý dodatok... len tak sedeli a smiali sa na každom druhom slove.

,,Neriešim ju. Keď si myslí, že sú lepši ako ja, tak nech si s nimi je."

Po večeri som utekala do izby sa upraviť, aby som nevyzerala zničene. Rozmýšlala som či si mám pre istotu vziať knihu, ale nakoniec som ju nechala na posteli.


S láskou
Luna_Lovegood12 😋

𝘋𝘳𝘢𝘫𝘬𝘢 / 𝒮𝓉𝑜𝓅𝓅𝑒𝒹 ✗Where stories live. Discover now