V minulém díle jste četli:
,Ne! Žádné ale, já tu prostě zůstanu. V životě mi poroučelo hodně lidí a mě se to nelíbí, takže pokud mu něco vadí, má smůlu. Už tak jsem přesáhla limit za minutu je devět a já měla spát v osm. Nikam prostě nejdu. Konec tečka" dopověděla jsem a se skříženými říkali se postavila.
,,Jsi tvrdohlavá děvče"
,,Danielle! Agness!" Justin.
***
Věnováno sabinaslavikova1 mám tě ráda zlatoo <33,,Můžete mi vysvětlit co se to tu kurva děje?" nic.
,,Co máš na mysli?" nadzvedla jsem obočí.
,,Jakto že si za ní dělala její práci a ještě nespíš?!" vykřikl.
Byl opravdu rozčílený. Ruce měl zatnuté v pěstích. Malá zeleno modrá žilka mu vyskočila nad pravým obočím. Byl červený jak rajče.
,,Nudila jsem se a nechce se mi spát" zamračila jsem se. Přece mi nemůže rozkazovat.
,,Agness jděte nahoru a ty tu zůstaň" vydechl.
,,A-Ale pane-"
,,Hned" praštil do stěny.
,,Já vám to říkala slečno" zašeptala a odešla.
Jsem tu sama. Sama s ním. Prohlédl si mě od zhora dolů. Kroužil kolem mě jako sup, který čeká na svojí kořist. Byl zatraceně sexy v tom obleku. Taky jsem si všimla že má nový účes. Zářivé blond vlasy mu trčí do boku a vypadá prostě úchvatně.
,,Máš moje triko" řekl stojíc zamnou.
,,Jo, nemám tady věci tak jsem si ho půjčila" mykla jsem rameny.
,,Ale neptala si se" Jo to ti budu vážně volat, abych si mohla půjčit jedno pitomé bílé triko. Protočila jsem očima.
,,Jako promiň, ale to jsem tu měla chodit nahá?"
,,Nevadilo by mi to" rukou mi zmáčkl rameno.
,,Uhm" ztěžka jsem polkla a chtěla se otočit čelem k němu, jenže mi to nedovolil.
,,Jsi v mojem domě, mám tu své pravidla, které i ty budeš muset dodržovat" foukl mi do ohybu krku. Naskočila mi hodí kůže.
,,Ale já tvoje pravidla neznám, musíš mi je ukázat" kousla jsem se do rtu.
,,Pojď"
****
,,Takže mi nabízíš že tu můžu zůstat jak dlouho budu chtít, a ještě budu dostávat peníze za to když budu tvoje - uhm jak se tomu říká?"
,,Submissivní" pokýval hlavou.
,,Nikdy jsem o ničem takovém neslyšela, nevím co to znamená" posunula jsem si tričko víc dolů, jelikož se mi vyhrnuli a šli mi vidět kalhotky. Samozřejmě že se koukal.
,,Dám ti složku kde bude všechno napsané, stačí to jen podepsat" pomalými kroky přešel ke mě. Sedl si na sedačku vedle mě. Jeho ruka se objevila na mém stehně hladíc ho. Bylo to příjemné.
,,A na jak dlouho?" podívala jsem se na něj.
,,Na dobu neurčitou"
,,A co budeš sennou dělat?" nechápala jsem.
,,Ukážu ti to"
ČTEŠ
Is she a bitch? No! ://BDSM:\\-DOKONČENO
ФанфикTakže. První pravidlo, Nesmíš odmlouvat či nějak být drzá. Druhé pravidlo, vždy když něco řeknu tak to uděláš bez ohledu jestli si unavená nebo ne. Třetí pravidlo, nesmíš mluvit sprostě. Čtvrté pravidlo, nikdy ale nikdy na mě nepřevrácej oči. Nikdy...