30. Idiot

4.3K 160 3
                                    

Trrr.... Trrr.... Trrr...
Zazvonil budík.
Sáhla jsem po něm abych ho vypla. Neskutečně mě bolela hlava. Koukla jsem se kolik je hodin.

Jas displaye mi nepříjemně zasvítil do očí. 

8:00

Koukla jsem se vedle sebe a nikdo tu nebyl. Nevím jestli jsem ráda nebo ne. Nevím jestli bych chtěla vztah a taky nevím jestli mě mrzí, že se vypařil.

Unaveně jsem se zvedla a popotáhla si ponožku, kterou jsem měla do půl chodidla.

Oblékla jsem si černé tepláky a černé tričko, spodní prádlo sem si nebrala, taky na co?

Šla jsem do koupelny a zděsila jsem se při pohledu na mě. Kruhy pod očima, vlasy do všech stran, cucfleky na krku, rozkousaný ret.

Takže čím začneme? Asi vlasy.

Vzala jsem si do ruky hřeben a snažila se zkrotit to mé háro.

,,Do prdele to nejde!" zvýšila jsem hlas a naštvaně hodila hřebenem o vanu.

Vzala jsem si do ruky gumičku a udělala si drdol. Korektorem jsem přejela kruhy pod očima a dala si decentně řasenky.

Už vypadám celkem jako člověk.

Zasmála jsem se mé myšlence.

Šla jsem do kuchyně. Zastavila jsem se ve futrech a překvapeně zírala. Stál tam.

,,Ehm" odkašlala jsem pro upoutaní.

,,Jé ty už si vzhůru? Udělal jsem nám snídani" pousmál se a položil vedle sebe kupu lívanců přelitých čokoládou se spousty ovoce.

,,Kde jsi to vzal? Neměla jsem doma ovoce" zasmála jsem se a přešla k němu.

,,Skočil jsem tu na rohu do krámu" mrkl na mě.

,,To si nemusel" usmála jsem se potěšeně.

,,Já rád" zašeptal a políbil mě.

Přitáhla jsem si ho blíž. Ani jsem se nenadála a už sem seděla na lince. Strhl ze mě tepláky a triko, takže jsem tam seděla nahá. Vrazil do mě dva prsty.

,,Pane bože" vzdychla jsem.

,,Copak prcinko?" provokativně se usmál.

,,Vys-vystydne nám to" vykoktala jsem, přes vzdychy.

,,Vadí ti to?" přestal pohybovat prsty a já se zamračila.

,,Ne, pokračuj prosím"

Zazubil se a přidal na tempu. Nikdy mě nenapadlo, že bych tady teď stala s někým. Nikdy mě nenapadlo, že mě tady bude mrdat na lince.

,,Do prdele, Ahh!" vykřikla jsem a udělala se.

,,Jsi překrásná" políbil mě.

,,No a teď si mě obleč" uchechtla jsem se.

,,S radostí madam" mrkl.

Sledovala jsem ho a kousala se do rtu. Byl tak úžasný, dokonalý a ten jeho úsměv. Mmm rozplývala jsem se.

Přetáhl mi přes hlavu triko a natáhl mi zpět kalhoty.

,,A jdeme papat" vyplázla jsem na něj jazyk a vzala si své jídlo ke stolu.

Sedl si vedle mě a společně sme jedli.

,,Mm v kolik máš jít do práce?" zašišlal.

,,S plnou pusou se nemluví prase, ve 12" zasmála jsem se.

,,Mm hodím tě"

Jenom jsem přikývla s úsměvem a dál si vychutnávala tu dobrotu.

***

,,Díky, že jsi mě hodil"

,,Neděkuj, kdy máš čas?" Poupravil si brýle.

,,Amm... Co je dneska?"

,,Čtvrtek"

,,Mmm tak mám vždy od 12 do 20:00 a víkendy mám volné" řekla jsem a prohrábla si vlasy.

,,Tak dneska večer? Vyzvednu tě" Zazubil se.

,,Okeey" vlepila jsem mu pusu a se zamáváním odešla do práce.

,,Ahoj Carry" zamávala jsem na ní.

To bude zase lítačka.

Shawn

Byla tak krásná jako jsem ji viděl naposledy. Tvář měla už skoro zhojenou. Nevěřil jsem že to skončí takhle, ale byl jsem za to rád.

Byl jsem rád za to, že jsem se jí mohl dotýkat. Chci jí. Moc jí chci. Takovou půvabnou dívku si ten hajzl Bieber nezaslouží. Akorát jí bije.

Já bych ji dal vše co by chtěla. A taky nejcennější dar. Moje srdce.

Už jsem se chtěl rozjet, ale nakonec sem vypl motor a vystoupil. Co by řekla na to,  kdybych si šel dát jedno kafe na posílení energie po tak dobré noci?

Proto jsem zamkl auto a šel dovnitř. Nejbližší místo bylo hned u pultu, potěšilo mě to. Sedl jsem si tam a všiml si, že už mě zaregistrovala. Vypadala překvapeně.

,,Co tu děláš?" usmála se.

Tak sladká.

,,Chci kafe pusinko" mrkl sem na ní.

,,A jaké to bude pane?"

Hrála si? Ať nezapomene, že ve hře můžou být dva.

,,Prosím latté a extra velké" olízl jsem se, když jí nervozitou spadl bloček a ona se pro něj ohla.
Měla rudý tanga a vylezl jí kousek zadečku.

,,Hned to bude" kousla se do rtu.

Seděl jsem a ohlížel se dookola. Projížděl sem tudy dost často, ale nikdy mě nenapadlo sem jít. Přestože to tu bylo krásné a ona byla trofej.

,,Tady pane" položila to přede mě a já si usrkl, byla výborná.


,,Lásko?" yes, otočila se.

,,Pojď ke mě"

Dostal jsem brilantní nápad.

Danielle

Lásko?"

Otočila jsem se. Sakra já jsem pitomá. Chtěl mě nachytat a bohužel se mu to podařilo.

,,Pojď ke mě" kousl se do rtu.

Šla jsem za ním nevědíc co chce.

,,Kde máš šéfa?" zaskočilo mě to, ale ukázala jsem na pana, který se bavil s Carry.

Elegantně se zvedl a přešel za ním. To je idiot vážně.

,,Pane? Mohl bych?"

Otočil se.

,,Dáte ji prosím vás dnes volno? Její babička má narozeniny a požádala mě, aby přišla" nenápadně mu podstrcil pár bankovek.

,,Ale jistě, běž Dan" koukl se mým směrem a usmál se.

Vážně je to idiot.


*********************************
Ahoj!
Myslím si, že tahle story bude ještě dlouhá :D Pořád jsem nenapsala to co chci. Mám ještě spoustu plánů.
Užíjte si kapitolu.
Vaše Peemii <3

Is she a bitch? No! ://BDSM:\\-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat