V minulém díle jste četli:
V tu chvíli jsem ještě nevěděla o co jde.
***
Seděla jsem v jeho prostorné kanceláři. Bylo tu krásně. Sluneční paprsky se dostávali skrs okno do místnosti. Byla moderně vybavena. Černý stůl, šedý koberec. Jednu skříň měl zamčenou. Nevěděla jsem co se tam skrývá, ale v tu chvíli jsem to neřešila.
,,Budeme tu asi do osmi večera" z ničeho nic zamumlal a dále se díval do počítače.
Mohla uběhnout hodina ba i pár minut, avšak já už se nudila. Nevěděla jsem proč chce abych tu s ním byla. Stejně si mě nevšímal.
,,Uhm" povzdechla jsem si a lehla i s botami na koženou černou sedačku. Nevěděla jsem že to bude vadit.
,,Nohy dolů" řekl dívajíc se na mě s zamračeným pohledem.
,,Ale já se nudím, řekni proč jsem tu s tebou měla jít, když si mě stejně nevšímáš"
Strašně moc mě bolela ruka. Bála jsem se abych nedostala zánět.
,,To vydržíš"
Koukla jsem se na hodiny a povzdechla si. Musela jsem tady vypadat jako kur*a. Všichni byli noblesně a elegantně oblečení zatím co já přišla v tom co mi dal. Cítila jsem se zahanbeně.
Jak to tu mám vydržet, když je jedna hodina a domů půjdeme v osm. To tu mám koukat do zdi?
,,Chtěl bych s tebou něco probrat. Ehm tu smlouvu" řekl otevírajíc šuplík.
Pořád jsem nevěděla co od toho čekat. Pohlavního styku jsem se bála po tom incidentu.
,,Vím na co myslíš a nemusíš se bát. Všechno spolu probereme" usmál se.
Když se usměje tak všechno se ve mě rozpustí. Jako zmrzlina. Mňam.
Přisedl si ke mě se složkou. Byla celkem tlustá.
,,Zatím ti řeknu pravidla a pak vše okolo toho ano?" přikývla jsem.
,,Takže. První pravidlo, Nesmíš odmlouvat či nějak být drzá. Druhé pravidlo, vždy když něco řeknu tak to uděláš bez ohledu jestli si unavená nebo ne. Třetí pravidlo, nesmíš mluvit sprostě. Čtvrté pravidlo, nikdy ale nikdy na mě nepřevrácej oči. Nikdy. Páté pravidlo, musíš mě poslouchat. Šesté pravidlo, budeš mi říkat pane nebo daddy-"
,,No to teda ne! Nejsem nějaký zasraný čok-"
,,Sedmé pravidlo, nikdy mi kurva neskákej do řeči!" vykřikl.
,,Ostatní si přečteš sama. Já ti ještě řeknu o tvých trestech a pak půjdu pracovat. Takže jedno z mých oblíbených je že nesmíš vyvrcholit. Další je že ti naplácám a o ostatním si taky přečti. Nechci tě vylekat" pousmál se a složku mi položil na nohy.
Čím víc jsem otáčela stran, tím více jsem se bála toho co v tom stálo. Co je sakra anální kolík? (PA: já musela:"D)
Nesmím používat omamné či alkoholické látky? Se posral ne? Nesmím mluvit když on neřekne, zavírat oči dokud neřekne.
všechno tam bylo tak zvrácené. chtěla jsem ale taky nechtěla. Bylo tu pro i proti.
,,Tak co, jak si se rozhodla?"
Toho co možná řeknu budu litovat, možná určitě.
Hy!
Omlouvám se tak mooc se omlouvám že nevyšla sakra dlouho kapitola, doufám že si ji alespoň užijete. Napište mi nějaký pěkný komentář. Za ten nejhezčí budu věnovat kapitolku. Jakoby soutěž. Tady ta kapitola má jen 500 slov. Příští chci udělat na 1000 ale je to jen na vás lásky :*.
Pa, vaše Peemi :*
ČTEŠ
Is she a bitch? No! ://BDSM:\\-DOKONČENO
FanficTakže. První pravidlo, Nesmíš odmlouvat či nějak být drzá. Druhé pravidlo, vždy když něco řeknu tak to uděláš bez ohledu jestli si unavená nebo ne. Třetí pravidlo, nesmíš mluvit sprostě. Čtvrté pravidlo, nikdy ale nikdy na mě nepřevrácej oči. Nikdy...