Jakmile jsem tam vkročila, světla se zhasla. Stařík se více uvelebyl do kožené sedačky a s napětím v očích mě sledoval. Spustila se hudba a na mou maličkost zamířilo světlo. Tak jo nádech a výdech, jde se na to.
Justin
,,Cody nebudu ti to říkat po druhé, dneska se mi nikam nechce" odpověděl jsem a prohrábl si vlasy. ,,Ale já znám úplně nejlepší klub! V takovém si ještě nebyl" ušklíbnul se na mě. ,,Jdi si sám" řekl jsem a přiložil plechovku piva ke rtům. ,,Nó tak na to musíme jít jinak" začal si něco brblat pod nosem, avšak já mu nevěnoval pozornost. ,,Na koukni se" hodil mi na klín mobil. Málem jsem se zasadil pivem. Na jofotce tam byla hnědovláska. Byla nádherná a o jejich přednostech ani nemluvím. V tu chvíli jsem to věděl. Věděl jsem že jí chci. ,,Tuhle můžeš mít, i spoustu dalších jen stačí aby jsi zvedl svoji prdel" pořád se mě snažil přemluvit. Uhmm bože.
,,Dobře, ale ta prdelka je moje" vítězně se usmál a plácl si semnou. Nesedli jsme a vyjeli do klubu pod názvem Moon. Vešli jsme dovnitř. Nebylo to tu špatné právě že naopak. Servírky chodili bez podprsenky, jenom v minisukni. Uvítal nás muž kolem 56? Asi. Každého poslal do jiného salónku. Já měl trojku. Právě od tamtud vycházel chlapík s rudým otiskem ruky na tváři. Vešli jsme dovnitř. Na sedačce se krčila malá brunetka. ,,Co si si myslela?! Nemůžeš vztáhnout ruku na zákazníka! Rozumíš?!" křičel po ní. Nevím z jakého důvodu mi jí bylo líto, měl jsem tendenci ji odsud dostat. Zvedla hlavu, měla natržený ret a celá se chvěla; chtěla něco říct, ale nemohla, protože jí ten dědek přerušil. ,,Co si dělala?!" . ,,J-já...O-on chtěl s-sex a J-já nem-mohla" vykoktala že sebe. ,,Jdi se umýt. A nově namalovat, rychle! Máš tu zákazníka" řekl a chytl jí za paži. Její oči mě propalovali. Viděl jsem jak si mě sleduje pohledem. ,,Tak jdeš?!" křikl po ní zase ten buldozer. Poté co jí vyprovodil ze dveří přišel zase ke mě.
Dostal jsem úžasný nápad. ,,Končí tady" usmál jsem se. Zamračil se na mě. ,,Ne nekončí...nemůže" vysmál se mi. To mě naštvalo. Přešel jsem k němu a chytl ho za límec od košile. ,,Hele ty buzerante, nemám na tebe čas. A teď poslouchej čuráčku-" nahl jsem se k němu blíž ,,Už tu nepracuje" zavrčel jsem a on se zmohl jen na hloupé přikývnutí. Spokojeně jsem se usmál a rozešel se k šatnám podle šipek. Opřel jsem se o zeď vedle dveří a čekal. Dveře se otevřeli a v nich stála ta dívka. Strašně krásně voněla. Jako jahoda. Sundal jsem si bundu a přehodil jí ji přes ramena. Nahl jsem se k ní a zašeptal jí do ucha ,,Pojď". ,,A-Ale já nikam nemůžu, m-mám tu práci" zakoktala se. ,,V klidu. Dal jsem za tebe padáka a teď už nemluv, pak ti zodpovím tvé otázky" mrkl jsem na ní a táhl ji k autu. Otevřel jsem dveře na straně spolujezdce a čekal než si nastoupí, což také udělala. Sám jsem zasedl za volant a vyjel. Prsty jsem ťukal do volantu a pískal si.
Danielle
Jeli jsme v tichosti autem, které přerušovali jeho prsty narážející do kožené kůže.
,,Ehm můžu se zeptat kam jedeme?" ano. Byla jsem nervózní. Kdo by taky ne, když do vaší práce přijde cizí muž/chlapec a dá za vás výpověď, a ještě k tomu vás někam veze.
,,Uvidíš" usmál se. ,,A jak se jmenuješ?" periférním viděním se na mě podíval a dále koukal na cestu. ,,Ehmm Danielle Campbell, ale teď fakt, kam jedeme?" byla jsem strašně nervózní a trochu se i bála.
,,Já jsem Justin Bieber, jedeme ke mě domů" řekl a přesunul ruku na řadící páku. Naprázdno jsem polkla.
***
To, to co jsem viděla mi vyrazilo dech. Obrovská víla která stála na ještě větší zahradě. Fontána uprostřed. Velké stromky ostříhané do různých postav. Bylo to tu naprosto úchvatné. ,,T-To všechno je tvoje?" zeptala jsem se i když jsem věděla jeho odpověď. On si žil v luxusu a přepichu, zatím co já byla s mámou na ubytovně. ,,Joo" zasmál se a položil mi ruku na záda popohánějící mě v před.
Prošli jsme halou kde se na stropě vyjímal křišťálový lustr. Byl úchvatný.
,,Pojď" popobídl mě ať jdu za ním. Došli jsme do prostorného obýváku. Sedl si na sedačku a pobídl mě ať si sednu k němu. Položil mi ruku na stehno. Lekla jsem se a proto odskočila.
,,Neublížím ti neboj" usmál se. Právě teď. Právě teď jsem se cítila tak zranitelná?... ,,Pane bože! Vždyť já nemám práci!" zděsila jsem se. Potřebuji práci, potřebuji peníze. Peníze pro matku. ,,Najdeš si jinou neboj" usmál se. ,,Co by jsi chtěla dělat?" ,,Já nevím" kňukla jsem. Cesta trvala delší chvíli a já měla být za 4 hodiny doma.
,,Tak pojď" chytl mě za ruku a táhl mě nahoru. Otevřel dveře a před námi se zjevila obrovská ložnice. Nádherná ložnice. Dotáhl mě k posteli na kterou mě posadil. ,,Ehm je mi to v celku trapné, ale nemohl by jsi mi půjčit něco na sebe? Nechci tu být v tomhle" ukázala jsem na košilku, když jsem si sundala jeho kabát. Viděla jsem jeho vzrušení v očích které se tak moc snažil skrýt. Podal mi jeho velké dlouhé tričko sundala jsem si košilku a spočinula před ním jen ve spodním prádle. Rychle jsem si oblékla jeho tričko.
Ohl se a vytáhl filmy. Nevěděla jsem co vybral, protože jeho ruce zakrývali záda. Pustil to do přehrávače. Lehl si pod peřinu a mě stáhl s sebou.
Hned po 15 minutách jsem už ležela hlavou v polštáři- marně jsem se snažila zvuky zamezit polštářem. ,,Ty se bojíš?" zasmál se Justin jako by to nebyla samozřejmost. Přikývla jsem. Místo odpovědi si mě posadil na klín a jeho ruce obmotal okolo mého pasu. Já ho objala okolo krku a hlavu si dala do záhybu jeho krku.
Justin
Nemohl jsem si pomoct ale byla tak nádherná. Dnešek jsem si takhle nepředstavoval, ale nelituji toho. Teď mě napadla jedna otázka.
,,Danielle? Máš kam jít nebo tak něco?" a nic. ,,Danielle?" zase nic. Odtáhl jsem jí od sebe ještě dál a koukl se na ní. Spala. Vypl jsem televizi a položil Dan. ,,Jednou budeš moje" zašeptal jsem jí do ucha. Přitulil jsem se k ní a usl, přesto že bylo 21:23.
ČTEŠ
Is she a bitch? No! ://BDSM:\\-DOKONČENO
FanficTakže. První pravidlo, Nesmíš odmlouvat či nějak být drzá. Druhé pravidlo, vždy když něco řeknu tak to uděláš bez ohledu jestli si unavená nebo ne. Třetí pravidlo, nesmíš mluvit sprostě. Čtvrté pravidlo, nikdy ale nikdy na mě nepřevrácej oči. Nikdy...