31. Žárlí

4K 156 14
                                    

Justin

Dny se vlelky tak strašně pomalu. Když si vzpomenu na to jak se na mě usmála, nebo na to jak se mi svěřovala.  Na její půvabné rty. Na ní celou. Chci být zase s ní.

,,Cody?"

,,No co chceš?" odpověděl.

,,Rozmyslel jsem si to, zruš tu zakázku"

Jen přikývl.

Jak mě to mohlo napadnout? Že bych za peníze dělal takovou zrůdnost?

Moc se těším na to, až ji znovu uvidím. Při té myšlence jsem se začal rozplývat.

,,Rayene?!"

,,Co je?" odpověděl mezi vzdychy.

,,Ty štětky si píchej někde jinde a né u mě doma!" vykřikl jsem před dveřmi se smíchem.


,,Sorry bro"

Povzdechl jsem si a šel pryč. Už ať je u mě Dann.


Shawn

,,Pojď" mrkl jsem na ní, když jsme stáli před kavárnou.

,,To nepojedeme autem?"

,,Lenochu" zasmál jsem se.

,,Nejsem líná" zamračila se.

,,Ale jsi" uchechtl jsem se.

Bylo krásné jí držet za ruku a vědět, že je moje. No vlastně, ještě není. Dneska se jí na to zeptám. Doufám, že mi odpoví ano.


Byla tak nádherná. Ty její hnědé vlasy, úsměv, očí. Ta ladná chůze a to tělo. Při poslední myšlence jsem se musel zakousnout do rtu.

Došli jsme k jednomu místu. Byla to velká rozlehlá louka. Uprostřed byl jeden velký strom, který začal pomalu odkvétat. Blížil se podzim.


,,Posaďte se madam" zašišlal jsem a ona se zasmála.

,,Proč jsme tady"

,,No.. Už od první chvíle kdy jsem tě viděl, si byla tak úžasná. Už od první chvíle jsem chtěl ať si jenom moje. V životě jsem neviděl tak dokonalou slečnu jako si ty. A proto se tě ptám Danielle, lásko, budeš moje přítelkyně?"

Viděl jsem jak jí z oka utekla jedna neposlušná slza. Byla celá v rozpacích.


,,Ano" široce se usmála a přilepila se na mé rty.

Hýbali jsme se do rytmu. Měla tak hebké rty. Pohladil jsem ji po její sametové pokožce.

,,Jsi tak krásná" vydechl sem.

,,A teď půjdeme na jídlo" olízl jsem se.

,,To jsme tu šli jen proto aby jsi se na to zeptal?" pousmála se.


,,Vlastně ano" prohrábl jsem si vlasy.


****

,,Tak co si dáte?" zeptala se nás pohledná blondýna.

Viděl sem jak se na mě dívala, viděla to taky Dan. Byla roztomilá, když žárlila.

,,Dáme si kolu a dva kebaby"

,,A ještě něco?" zamrkala dlouhými řasy a předklonila se.

Šlo vidět, že mě balila. Její prsa vykoukly a našpulila rty. Stejně mě nezajímala. Zajímala mě jen a jen Dann.

,,Ne to je vše" odcekl sem a chytil Dann pevně za ruku.


,,Hmm pěkně tě balila" řekla naštvaně Dann.

,,Ježíš zlato nežarli mi" zasmál jsem se a vlepil jí pusu.


,,Když ONA ti ty kozy strčila pomalu až do obličeje" síkla a probodávala jí pohledem.


,,Takové cuchty mě nezajímají, jenom ty jsi moje" Zazubil jsem se.

,,A ty jen můj" kousla mě do rtu.

,,Ahooj" vyrušila nás ona.


,,Ahoj" usmála se na ní přívětivě Dann.


,,Jasmine?"

Is she a bitch? No! ://BDSM:\\-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat