37. Vypadni

3.3K 126 10
                                    


A proto jsem se rozhodla udělat jednu věc. Zavolat oboum a domluvit místo. Je čas s pravdou ven. Vím, že mě bude Shawn nenávidět, ale musí to vědět. Musí to vědět oba dva.

***

Chtěla jsem vytočit jeho číslo, ale nešlo to. Nemohu ji to oznámit. Nechci abych na vše zůstala sama a taky nechci přijít o Shawna.

,,Sakra" povzdechla jsem si a zapla rádio.


Rozhodla jsem se, že bych mohla zajet na návštěvu za Harrym. Dlouho jsme se neviděli a já měla tu potřebu to někomu říct. To všechno. Nedám ho pryč tím jsem si jistá, ale jak to všechno zvládnu? Jak zvládnu vychovávat dítě, které ani není od Shawna? Jak zvládnu udržet si byt a nájem? Bojím se.

Zastavila jsem u skladiště a vystoupila. Zamkla jsem auto a vešla do šedých dveří. Bylo tam pár lidí a Harry mastil karty -ostatně jako vždy. ,,Ehm Harry?" Promluvila jsem a v tom se na mě strhla lavina pohledů.

,,Aho Danielle" pousmál se a vstal. Šla jsem za ním a promluvila: ,,Ehm, potřebovala bych s tebou mluvit" řekla jsem.

,,Tak mluv" odpověděl.

,,V soukromí" dodala jsem a nervózně se koukla na lidi okolo.

Jen kývl hlavou a za ruku mě vedl do jakési místnosti.
,,Tak povídej" řekl a sedl si pohodlně do křesla.

A tak jsem mu začala popisovat celý můj život od toho co jsme se neviděli: práce, máma, on, smlouva, zbití, Shawn, sex, Justin, těhotenství.

,,Takže si těhotná s Justinem?" Jen jsem němně přikývla.

,,Oh.." odmlčel se, ,,a necháš si ho?"

,,Nedokážu to dát pryč" mžikla jsem rameny.

,,No každopádně by jsi jim to měla nějak říct, protože dřív nebo později se to dozví a bude to o to horší, přemýšlej o tom"

,,Máš pravdu, ale prozatím to nechám ještě být" usmála jsem se.

Vrátila jsem se domů okolo 4 hodiny, kde už netrpělivě čekal Shawn. ,,Kde jsi byla? Vždyť si nemocná!" Řekl.

,,U doktorky" povzdechla jsem si.

,,A?" Nadzvedl obočí.

Buď mu to teď všechno řeknu, všechno i tu nevěru, a nebo budu mlčet a vymyslím si něco. Jsem připravená mu to říct?

,,Jen nějaká viróza" odpověděla jsem a šla si do kuchyně pro jídlo.

,,No jen aby, to se mi nechce líbit" přešel ke mě a starostlivě mě obejmul.

Došlo mi to. Co to kurva dělám? Tenhle kluk by se pro mě roztrhal, padl k nohou, dal by za mě cokoliv, miluje mě, chová se ke mě jako k princezně, ale já i přesto šukám a chci Jusse. Co se to semnou děje. Rozbrečela jsem se.

,,Co pláčeš princezno?" Pohladil mě po tváři a palcem setřel slzy.

,,Já-Já čekám dítě" vzdychla jsem.

,,C-Co? To myslíš vážně?" Zakoktal se.

Jenom jsem přikývla.

,,Já budu táta! Já budu táta!" Radoval se.

V tom jsem se rozbrečela ještě více a padla na kolena. Jsem jen zkurvená děvka.


,,Copak lásko?" Zeptal se nechápavě.

,,N-Nebudeš" zavzlykala jsem.

Myslím, že mu to došlo. Bylo ticho. Tak, a teď mě nenávidí.

,,Ty jsi mě podvedla?" Viděla jsem jak jeho oči ztmavli.

,,Tak?" Zamračil se, když jsem neodpovídala.


,,J-Já..omlouvám se" hlesla jsem.

Hlava se mi otočila a já cítila jak mě pálí pravá tvář. Chytla jsem se za ní a zděšeně se na něj podívala. V jeho očích panoval chlad, nic víc-nic míň.

,,Vypadni" sýkl.

Zvedla jsem se a vyběhla z domu. Jak mi tohle mohl udělat? Myslela jsem si, že mi odpustí. Vždyť mi říkal jak moc mě miluje, že by mi nikdy neublížil, ale udělal to. Bolelo mě u srdce. Ale na druhou stranu jsem si to i zasloužila. Proč jsem ho podvedla? Proč vůbec žiju? Proč tu kurva ještě jsem, když mi tu nikdo nezbyl.
A tak jsem to dělala, vytočila jsem jeho číslo.

,,Hmm?" Zachraptěl.

,,Prosím, já už to nezvladam, už nechci" hlesla jsem a zalkla se.

,,Danielle?! Copak se děje? Co se stalo? Jsi v pořádku?" Chrlil na mě otázky.

,,Prosím přijeď, jsem u restaurace O'Connie" a poté jsem zavesila hovor.

Se slzami smáčejíc mou tvář, jsem sjela po zídce dolů. Nezasloužím si nic. Je mi to líto, je mi líto toho dítěte.

A teď mě napadlo: co když mě vyhodí tak jako to udělal Shawn?

Is she a bitch? No! ://BDSM:\\-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat