11. kafe

6.8K 315 20
                                    


V minulém díle jste četli:

Danielle." usmála jsem se a pak dodala ,,Uvařila jsem a poklidila, takže máte volno a můžeme si v klidu popovídat"

,,To jste neměla! Pan Bieber bude zuřit"

****

,,Proč by zuřil?" nechápala jsem.

,,Já mám uklízet, já mám vařit, já se tu o vás mám postarat, já vás mám hlídat" začala vyšilovat.

,,Nemusí to vědět, když mu to neřekneme"

,,Milá drahá, Pan Bieber má všude kamery. Bude velice naštvaný"

,,Naštvaný protože jsem se nudila a tak jsem něco udělala?" přikývla.

Jemně jsem si povzdechla a podívala se na Ness.

,,Chcete kafe?"

,,Ne drahá, udělám si ho sama a vám také pokud si budete přát"

,,Jistě" přikývla jsem a sedla si do kuchyně za stůl.

,,Nechci vám nic říkat slečno, ale myslím že pohodlnější by jste to měla v obýváku, já za vámi pak dojdu" usmívala se, když se jí vařila voda v konvici.

,,Oh dobře" pokývala jsem hlavou a odešla do obýváku. Rozhodla jsem se že si pustím televizi. Stejně jsem se zatím nudila. Bože. Už se tu chovám jako doma.

,,Tady se to nese" pověděla a položila na stůl dva šálky kafe.

,,Tak, jak dlouho už u pana Biebra pracujete?" zeptala jsem se.

,,Pane Kriste to už bude nějakých 8 let? Je to milý muž, ale někdy má prostě své nálady" pousmála se.

,,Aha, nevíte náhodou kdy přijde?"


,,Pan Bieber říkal že přijede něco okolo 21 hodiny. Nemáte na něho čekat. V 20:00 už máte jít spát"

Zamračila jsem se a usrkla si kávy. To mi jako bude rozkazovat v kolik mám a nemám chodit spát? Ne! To rozhodně ne.

,,Ne, já nechodím spát tak brzy" zakývala jsem hlavou a znovu si usrkla kávy.

,,Už bude tak dost rozčílený z tohohle incidentu, tak ho prosím nenaštve ještě víc a jděte spát v tolik kolik mi řekl. Myslím to s tebou dobře miláčku" pousmála se a přepla program na film, který měl šedo-bílý obraz.

Vytáhla jsem si mobil, který mi Justin koupil a začala ho projíždět. Bylo tu pár her a telefonních čísel. Nic zajímavého. SIM karta měla 500kč kreditu. Nevím jak se mu mám za vše odsvědčit. Vždyť nemám nic. Ani korunu a on se o mě i nadále stará.


****

,,Drahoušku už jdi spát, pan Bieber tu bude každou chvíli" popoháněla mě, avšak já záporně zakývala hlavou.

Nepůjdu spát, kdy on si řekne. Nejsem žádný pes. Už čekám kdy mi řekne sedni.

,,Ale-" utnula jsem jí dřív než stačila pokračovat.

,,Ne! Žádné ale, já tu prostě zůstanu. V životě mi poroučelo hodně lidí a mě se to nelíbí, takže pokud mu něco vadí, má smůlu. Už tak jsem přesáhla limit za minutu je devět a já měla spát v osm. Nikam prostě nejdu. Konec tečka" dopověděla jsem a se skříženými říkali se postavila.

,,Jsi tvrdohlavá děvče"

,,Danielle! Agness!" Justin.

Is she a bitch? No! ://BDSM:\\-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat