Am ajuns la noua mea casa.Arata destul de dragut, cu un stil diferit fata de cel din România.Se observa ușor diferența dintre cele două tari.Deschid ușa și observ o canapea în mijlocul camerei, cu un bar în apropierea ei.Primul lucru pe care îl fac este sa urc scările spre camera mea, căci părintii mei iar au pus mâna pe sticlele de SoJu.Nu mai vreau sa aud jignirile lor. Vrând-nevrând,cei doi au intrat în camera mea și au început să își arunce nervii pe mine.Ultimele cuvinte care îmi răsună în urechi sunt: "Trăiești degeaba! Pentru noi ești doar o pagubă!".
Încerc să îmi șterg lacrima de pe obraz Deja mă obișnuisem cu comportamentul lor.Ma plimb pe în hol lung, unde observ o carpeta agățată cu o pictură interesanta.O ating cu mâinile și simt ceva tare, precum o clanţă. Am avut dreptate! Chiar era o ușă în spatele carpetei! Intru discret și aprind lumina. Tot ce vad sunt doar niște rafturi pline clde cărți,in mijlocul camerei fiind un birou negru, vechi. Era singurul lucru bătrân din toată casa aceea.Curiozitatea ma roade, altfel încât îi deschid sertarele.Tot ceea ce vad sunt numai hârtii.Deschid un dosar și m-a uit peste el.Nu poate fii adevărat!Sunt numai articole despre răpirea unei fete pa naștere și dusă în străinătate.Rapitorii nu au putut fii găsiti. Titluri precum "Familia Kwon", "Fratii Kwon Ji Yun și Kwon Ji Yong" îmi răsună în minte. Inima îmi bate puternic.Vad un articol recent din 2014.Se vorbește despre faptul ca artistul Kwon Ji Yong ar fii avut o soră pe care a întâlnit-o la vârsta de șapte ani. Citesc în continuare și observ faptul ca fetita era o bebelușa, probabil în prima lună de viată.Raman total șocată.Eu sunt Kwon Ji Yun.Am fost răpită la o luna după naștere.Pe băiețelul din poza îl cheamă Kwon Ji Yong și e fratele meu! Înțeleg totul!
Nu pot să cred că mi-au ascuns asa ceva! Navighez rapid pe internet și găsesc o grămadă de poze cu fratele meu,cunoscut ca G Dragon.Se pare ca anul acesta face 28 de ani. Nu pot să cred că timpul l-a schimbat asa de mult! Totuși privirea a rămas aceeași. Citesc articole despre faptul cum ca a debutat ca artist de la 12 ani, la SM, în trupa Little Roora, apoi s-ar fi mutat la YG Entertainment. Directorul agentiei a rugat-o pe mama lui Ji Yong sa semneze contractul.Lacrimile îmi incetoseaza ochii.El era persoana căreia îi duceam dorul. El... el.... El este fratele meu!"G Dragon",numele acesta mi se repeta de nenumărate ori în minte.
Are atât de multi fani. Ma bucur ca el a ajuns bine,fara sa se gândească la traumele din trecut.
Oare își mai aduce aminte de mine? Sau... Oare știe că acolo,undeva,sora lui exista?
Trebuie sa îl întâlnesc!Trebuie sa știe de mine, pentru ca.... Dorul doare cel mai tare.
Nu pot crede asta! Ma uit la poză cu ochii plini de uimire.Vad o poza extrem de veche, cu unul din tatuajele lui.
"Too fast to live too young to die"
În mod sigur știe de existenta surorii sale! Trebuie sa afle într-un mod sau altul ca trăiesc!
Cred ca deja și-a pierdut orice speranță...posibil sa creadă că am murit.
Voi face totul să ne intalnim faţă în faţă!
CITEȘTI
Două Suflete De Dragon
FanfictionÎn urma unui accident, Kwon Ji Yun este răpită din prima luna de la naștere.Aceasta a fost dusă pe teritoriul unei familii străine,in România,avand doar o poză,pe jumătate ruptă.In aceasta se înfățișa un băieţel necunoscut de vreo 5-6 ani.Cu timpul...