Tas mielasis šeštadienis.. Turbūt mėgstamiausia diena mano gyvenime.
Nei mama, nei brolis šiandien nedirba. Man smagiau būti namuose, kai žinau jog jie yra šalia.
Nusipraususi ir apsirengusi nuėjau į apačią. Ten kaip visada Tristan su maistu ant sofos žiūrėjo televizorių.
Ar jis bent turėjo ar turės merginą? Nusijuokiau iš savo minčių. Sugalvojau išgasdinti jį. Tyliai priėjau iš nugaros ir staigiai papurčiau jį.-Pffff.. Neišgasdinsi manęs taip lengvai,-juokdamasis toliau valgė.
-Kur mama?-parašiau telefone.
-Sakė, kad į kirpyklą išvažiuoja.. Tai turbūt užtruks ilgai.Pažiūrėjau į laikrodį 13:14. Rimtai aš taip ilgai miegojau? Nors nelabai stebiuosi, kad taip ilgai miegojau, nes užmigau tik po vidurnakčio.. Vis galvojau apie Niall. Turbūt jis ne vietinis, nes aš jo niekur daugiau nemačiau.
Ar aš jį kada nors sutiksiu?*******
16:26Mama dar negrįžo. Turbūt kažkur dar užsuko.. Aš tokia nuobodi, kad net nežinau ką veikti.
Turbūt einu paruošiu namų darbus. Pasiėmau savo pilkai juodą kuprinę ir išsiėmiau visas knygas. Peržiūrėjau ką reikia padaryti ir tai buvo tik pora matematikos uždavinių ir geografijos kelios užduotys. Ha. Dar abi nemėgstamos pamokos. Ypač matematika. Aš joje jaučiuosi lyg kosmose. Nes kai per pamoką mokytojas aiškina kažką, aš tik žiūriu į lentą ir viskas prašvilpia pro ausis.
Išgirdau, kad grįžo mama. Nulėkiau greitai laiptais į apačią ir greitai sustojau nustebusi.Ji ne viena. Ir šalia ne Tristan. Na jis šiame kambaryje, bet yra ir dar vienas. Man nepažystamas asmuo.
-Vaikai susipažinkite, tai Henry,- ji ranka parodė į vyrą stovintį šalia jos. Jis buvo mano mamos amžiaus. Madinga tamsių plaukų šukuosena, laisvokas megztinis ir tamsiai mėlyni džinsai.
-Sveiki, kaip žinote aš Henry,-priėjo prie Tristan ir paspaudė rankas susipažindami.
-O tu turbūt Lucy. Taip?-paklausė ir ištiesė man ranką. Aš linktelėjau ir paspaudžiau jo ranką.
-Jis mano um.. draugas. Na jis šiandien liks pas mus vakarienei, taigi eime paruošti ko nors,-nervingai linksma nuėjo kartu su tuo Henry.
Nežinau kodėl, bet man tas vyras nelabai patinka. Bet nereikia apie knygą spręsti iš viršelio.*******
18:27Dabar visi sėdime prie stalo, valgome ir kalbamės. Na jie kalba.
Kol mama ir Henry ruošė vakarienę, aš šiek tiek juos stebėjau. Na galbūt jie atrodo mielai kaip pora..Mama ir Henry papasakojo kaip susitiko. Viename darbo susitikime reikėjo pasiūlyti idėjų kaip ateityje galėtų pagerinti biurus. Taigi mano mama išsakė savo nuomonę, o Henry dar papildė jos žodžius. Na iš tiesų kvaila. Meilė iš pirmo žvilgsnio. Ir jie oficiali pora yra net 3 mėnesius. Keista jog mama mums nieko apie tai nesakė.
**po savaitės**
Vėl penktadieniiiiissss!! Sugalvojau ką veiksiu. Žiūrėsiu romantinius filmus ir žliumbsiu. Yeaahh.. Taip tikrai aš labai nenuobodus žmogus.
Sėdėdama kambaryje išgirdau beldimasi į mano duris. Ir tada aš atsistojusi nuo lovos jas atidariau.
Mama.-Ką veiki? Gali ateiti į apačią?
Aš trūktelėjau pečiais ir nusekiau mamai iš paskos.
Svetainėje ant fotelio sėdėjo Tristan. Ant sofos Henry ir šalia jo mama. Nusprendžiau atsisėsti ant fotelio. Kam čia mane pasikvietė?
-Taigi..-mama pradėjo.
-Taigi. Na.. Mes. Nusprendėme gyventi kartu,-pasakė Henry.
Ką?..
☆☆☆☆☆☆
Vote&Comm jei dar kažkas skaitot. 😶