Įėjus į mokyklą sulaukiau vos keleto žvilgsnių. Mokykloje neturiu draugų. Manęs beveik nepastebi. Nesu joks pajuokų objektas, nors tiek gerai.
Nuskambėjus skambučiui neskubėjau į klasę ir klausiausi istorijos mokytojo.
Man neužduoda jokių namų darbų žodžiu. Juk aš nekalbu..
Mokinuosi beveik kaip visi.
***Po pamokų***
Pagaliau galiu eiti namo.. Pasiėmiau striukę ir apsirengusi išėjau į lauką. Mane pasiekė šalto oro gūsis, juk dabar žiema. Sniego beveik nėra, nors jo ir niekada daug nebūna. Greitu žingsniu keliavau namo.
*****
Jau stovėjau prie namų durų ir jas pravėrusi išgirdau riksmus.
-Na ir kas!- sušuko kiek supratau tėtis.
Tada dūžis. Kas ten vyksta!?!!
Greitai nubėgau į svetainę ir ten išvydau apsiašarojusią mamą. Jie vis dar vienas ant kito rėkė kol ne pamatė manęs. Jie atsisuko į mane. Jie abu buvo įtūžę ir pasimetę. Staiga tėtis išėjo iš kambario ir kiek girdėjau lipo laiptais į viršų. Aš apimta visokiausių nežinomų jausmų išlėkiau pro duris. Kažkur..
#Tristan POV
Baigęs darbą važiavau namo.
Įsukau į kiemą ir ten pamačiau kaip tėtis į mašiną įsideda porą lagaminų. Aš nesupratęs kas vyksta užtrenkiau mašinos duris priartėjau prie jo.
-Tėti, kas vyksta?
Jis nieko neatsakė ir užvedęs variklį išvažiavo.
Aš greitai įlėkiau į vidų ir ten pamačiau mamą. Visą apsiverkusią.
-Mama... Kas atsitiko?
Aš ją apsikabinau ir ji toliau verkė.
Po kiek laiko mama nusiraminusi pažvelgė į mane.
-Mama, kas nutiko?
-Mes su tėčiu skiriamės..- liūdnai pasakė.