Asıl Volpina

1.8K 79 23
                                    

Sohbet ederken Marinette bi yerden sonra kekelemeyi bırakmıştı. Bir birlerine sırayla soru soruyorlardı.
A: Eeee hobilerin ne?

M: Şey çizim yapmak, birşeyler dikmek, dans ve keman çalmak senin?

A: Bende dans etmeyi çok severim. Belki bir gün birlikte dans ederiz, dedi ve gözünü kırptı.

M:Yaaaa gözünü çiziyodum:(

A:Tamam üzgünüm ama merak etme bu iki göz bir yere gitmiyor.

M: Aynı bir arkadaşım gibi espiriler yapıyorsun, dedi ve düşündü "Karakedi ne kadar da benziyorlar"

A: Kimmiş o muhteşem espiri yeteneği olan arkadaşın?

M: Boşver. Soru sırası bende. En sevdiğin şarkıcı?

A: Tabiki Jaggen Stone!

M: Benimkide! Bence harika biri. Onun kadar çılgın bir şarkıcı görmedim!

A: Vay canına ne kadar ortak noktamız varmış.

M: Evet. Tamamdır resim bitti!

A:Bakayım. Aman tanrım bu kadarını beklemiyordum Marinette.

M: Teşekkürler.

(Daha iyi resim bulamadım kusura bakmayın)A: Hava kararıyor gitsen iyi olucak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Daha iyi resim bulamadım kusura bakmayın)
A: Hava kararıyor gitsen iyi olucak. Sohbetimize sonra devam ederiz.

M: Tamam görüşürüz , dedi ve sonra çizimi ona uzattı.

A: Teşekkürler bunu odama asıcam, dedi Marinette kızardı.

M: Tamam o zaman hoşçakal, dedi ve eve yürümeye başladı. Sonra aklına gelen şekle buz kesildi. "Alya!" Ona evlerine gitmesini söylemişti! Bu düşüncelere kadar zaten eve varmıştı. Kapıyı açtığında anne ve babası hemen ona sarıldı. Annesi çok endişeli bir sesle
Marinette'nin annesi: Başına bir şey geldi diye çok korktuk canım, dedi o sırada yukarıdan koşa koşa geldi ve Marinette'ye sarıldı.
A: Seni sapasağlam görmeden gitmek istemedim, dedi

M: Bir şeyim yok merak etmeyin. Şey bir arkadaşımla karşılaştım. O yüzden geciktim.

A: Kimmiş o arkadaş? Dedi Marinette kızardı. Alya hemen "Tamam ben anladım kim olduğunu" bakışı attı. Saatine baktı ve geç olduğu için gitti.

ALYANIN EVİ
Sonunda eve varmıştım. Ama hala inanamıyordu. Adrian ve Marinette buluşmışlar mıydı? Yoksa karşılaşmışlar mıydı? Bunu düşünmeden duramıyordu. Annesine sarıldı ve geç olduğu için yatağına gitti. Pijamasını giydi ve yatağına zıpladı ki:
A: AHHHHH-, diye cıyakladı. Sert bir şey sırtına çarpmıştı. Hemen kalkıp yatağındaki şeye göz attı. Bir kutu? Hemen açtı içinden çok güzel ve kaliteli bir kolye çıktı. Kolyenin ucunda bir tilki kuyruğu vardı. Kolyeyi eline aldı ve ışıldamaya başladı. Küçük oyuncak gibi gözüken bir yaratık çıktı. Alya hiç tepki vermedi. Dili tutulmuştu resmen. Yaratık koca gözlerini açıp Alya'ya döndü.
V: Merhaba! Ben Voli(attım)! Ve sen...

A: Alya. Benim adım Alya. Sen ne tür bir şeysin?

V: Vay canına! Ne kadar da güzel bir ismin varmış. Ben kwamiyim senin dönüşmeni sağlicam. Aynı zamanda bu kolyenin özelliğini açıklamak için görevlendirildim. Çoooooook eskiden dünyayı kötülüklerden korumak için bir takım nesnelere özel güçler ve kwamiler verildi. Biz bunlara mucize diyoruz. Bu nesneler küpe, bilezik ve yüzük gibi normal görünen nesnelerdi. Her biri bir hayvanı andırır. Mesela siyah benekli küpe uğurböceğini andırır.Ve sende Volpinasın! Yani tilki. Özel gücün gayet basit bir flütün var. O flütü çalarken aklından bir ilizyon geçiriyorsun ve bu gerçekleşiyor. Nasıl ha?

A: AMAN TANRIM UĞURBÖCEĞİ İLE Mİ TANIŞICAM?! ONA YARDIM MI EDİCEM!

V: Eğer o da bir mucize ise evet.

A: Bunu Marinette'ye söyle-

V: Yemessin. Çünkü bu çok büyüm bir sır.

A: Tamam ama özel güçleri yarın denesem uykum var da Voli

V: Tabiki, dedi Alya'nın aklına bir fikir geldi. Hemen neredeyse kwami boyunda bir kutu aldı pamuk koydu içine sonra Marinette'den aldığı küçük bir kumaş parçasını örtü olarak koydu. Sonra bu mini katağı yatağının yanındaki küçük dolabın çekmecesine koydu. Sonra küçük pilli bir gece lambası yerleştirdi. Voli şaşkın şaşkın Alya'ya baktı.

A: Ta daaaaa! Nasıl olmuş küçük odan? Tabi sonra yemekte eklerim.

V: Çoooooook teşekkürler Alya. Sen bir kwamiyim sahip olabileceği en iyi sahipsin!

A: Sahip demeyelimde arkadaş diyelim Voli. Neyse aç mısın?

V: Evet. Eğer havuç varsa hayır demem!

A: Tamam o zaman bir tane havuç aşağıdan alıp geliyorum sen bekle.

Çoooook küçük bir notum var!
Ben bu bölümü 2 kere yazdım çünkü benim zeki Wattpad'im bölümü kaydetmemiş. 650 civarı yazmıştım. 356 ya kadar kaydetmiş tekrar yazım :' (  

Kedi ile böcükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin