Alya'nın ağzından
Başka şeylerde denemem gerekiyor diye düşündüm. Adrian ve Marinette'yi el ele yürürken hayal ettim. Ne kadar da romantiğim! Çok şirin oldular.Marinette'nin ağzından
Gözüm proje ödevinden cama kaydı ve gördüğüm şeyle gözlerim büyüdü. Adrian ve ben birlikte el ele karşı çatıda yürüyorduk. Gördüğüme inanamadım hemen yanıma baktım Adrian benimde şu anda gömülmem gereken kitaba gömülmüştü. O iki kişi yürüdü ve pencerenin dışına çıktı. Açıkçası bunu hep hayal etmiştim ama çatıda ilk defa hayal ediyorum.Alya'nın ağzından
A: Aman tanrım! Ya Marinette bunu gördüyse unutmuşum! dedim ve hemen o görüntüyü yok ettim. Üflemeli bir eşya kullanıyorum yani koştuktan sonra da nefesimi düzenlemem gerek. Koştum koştum ve sonunda flüte üfledim. Karşımda karakedinin uğurböceğini kucağına alıp döndürdüğü bir görüntü çıktı.Adrian'ın ağzından
Gömülmüş olduğum kitapdan başımı kaldırdım. Marinette dışarıya dalmış gibi gözüküyodu.A: Marinette. Daldın galiba hadi hemen bitirirsek bilgisayar oyunu oynayabiliriz ve ben seni yenerim.
M: ha şey dalmışım evet be hayır beni yenemessin, dedi ve kitabına bakıp rapor yazmaya devam etmeye başladı. Onun baktığı yere baktım. 2 saniye sonra karakedi halini kucağında uğurböceğini döndürürken gördüm. Çok mutlu gözüküyorduk.
Alya'nın ağzında
Tamamdır bu kadar çalışma yeter diye düşündüm ve eve gittim.Marinette'nin ağzından
En sonunda rapor bitmişti. Çin'in ekonomisinin en önemli kaynaklar başta olmak üzere herşey hazırdı.M: Adrian
A: Hmm
M: Ben ekonomik ve iklimsel raporları bitirdim sen?
A: Benimde bitti. O zaman oynayabiliriz.
M: Tamamdır, dedim ve oyun diskini almak için aşağı indim.
Marinette'nin annesi : Ödevi bitirdiniz mi?
M: Evet
Marinette'nin annesi: Tamam istediğiniz kadar eğlenin hatta Adrian bizde kalsın.
M: ANNE!!
Marinette'nin annesi: Sen ne dersen de mavi saçlı ve yeşil gözlü torunlarım olacak! dedi bunu bende isterim ama neyse. Oyun rafına gidip turnuvalarda oynanan o ünlü oyunu aldım (Gamer izleyen anladı).
Oyun esnasında
A: Yine mi yendim!? Kendini baya geliştirmişsin!M: Teşekkürler. Sende iyisin.
A: Teşekkürler. Ha bu arada Alya ve Nico ile konuştum haftaya pazar benim evde toplanıyoruz sende gelsene? Alya sana sorcaktı ama unuttu her halde.
M: TABİKİ! Yani benim için uygun.
A: Süper o zaman. Dedi ve oyuna devam ettik bir yandan da konuşuyoduk.
A: Marinette?
M: Hmm?
A: Keman çalsana, dedi ben şoktan elimdeki kolu düşürdüm.
M: Ciddi misin?
A: Sence, dedi ve harika bir şekilde gülümsedi.
M: Tamam dedim ve dolabımın yanına dayalı olan Keman kılıfımı açtım. Biraz Da reçeneledim. Adrian pozisyonumu alınca alkışlayıp ıslık çaldı. Bende öylesine bir selam verdim ve çalmaya başladım. Ben çalarken Adrian büyülenmiş gibi bana bakıyordu. Ben bitirince Adrian yine alkışlamaya başladı.
A: Vay be! Kesinlikle okulun yetenek yarışmasına katılmalısın.
M: Teşekkürler ama o yarışmaları hep Chloe kazanır nedenini biliyosun.
A: Evet sanırım haklısın ama bence şansını dene.
M: Tamam denedim, dedim ve gülümsedim o da bana gülümsedi.