Κεφάλαιο 11ο

2.1K 275 311
                                    

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο

"Να κατασχεθούν τα πάντα..." πρόσταξε ο Μάνος... κατάφερε με αρκετές δυσκολίες να ψαρέψει έναν λογαριασμό σε φορολογικό παράδεισο... Από αυτόν τον λογαριασμό η οικογένεια Δούκα διακινούσε υπέρογκα ποσά για λάδωμα πολιτικών και δημοσιογράφων...

Αστυνομικοί του οικονομικού εγκλήματος υπάκουσαν.. σκοπός ήταν να κατασχεθούν ηλεκτρονικοί υπολογιστές... έγραφα.. συμβόλαιο και οτιδήποτε συνδέονταν με το παραπάνω λογαριασμό. Είχε περάσει μία ώρα χωρίς κανέναν να αντιδράσει λες και περίμεναν αυτή του κίνηση. Ξαφνικά συνάντησε το κακομαθημένο πλουσιόπαιδο... Ατάραχος του έριξε μια ματιά... αυτός άλλωστε ήταν υπηρέτης του νόμου και σαν σωστός υπηρέτης όφειλε να προστατεύσει και το δημόσιο συμφέρον..

"Κύριε Εισαγγελέα σας περίμενα..." του χαμογέλασα με αινιγματικό τρόπο... "μπορείτε να κατασχέσετε ότι θέλετε... αλλά λυπάμαι που θα σας στεναχωρήσω..."

"Κάνω τη δουλειά μου απλώς..." τόνισε ο Μάνος ενώ το αίμα ανέβαινε στο κεφάλι...

"Θα ήθελα να σας δείξω πρώτα κάτι..." συνέχισε ο Άλκης ενώ το ύφος του έγινε πιο σοβαρό... του έδωσε ένα φάκελο στο χέρι... "εδώ μέσα θα βρείτε πολύτιμα στοιχεία.. κάποια μάλιστα θα σας κάνουν να αλλάξατε γνώμη..."

"Με απειλείς;" τον ρώτησε αγριεμένος...

"Όχι φυσικά απλώς παραθέτω κάποια γεγονότα που κάποιοι θα τα βρουν άκρως ενδιεφέρουσα... υπάρχει και μια πρόταση... μια τελευταία χάρη..."

Την τελευταία φορά που συναντήθηκαν προφανώς είχε να κάνει με ένα παιδάκι... αυτό το παιδάκι όμως μεγάλωσε... μιλούσε με μια εκνευριστική σιγουριά...

"Φυσικά θα υπάρχει κάποιο αντάλλαγμα..." του είπε στο τέλος σίγουρος πως και αυτή τη φορά ο εισαγγελέας θα ακολουθήσει το σχέδιο του...

Ο Μάνος δεν απάντησε... έδωσε διαταγή να συνεχίσουν το ψάξιμο... Μετά από δυο ώρες όταν επέστρεψε στο γραφείο του και ενώ τα χέρια του έτρεμαν, άνοιξε το μεγάλο λευκό φάκελο... Μέσα υπήρχαν φωτογραφίες δικές του και της Ζωής... τόσο από άλλοτε ευτυχισμένο παρελθόν όσο και πιο προσφάτες από τις επισκέψεις στη φυλακή... Από τα νεύρα του τις τσαλάκωσε... "μπάσταρδε..." ξεστόμισε... Διαπίστωσε πως ο εφιάλτης δεν είχε τέλος όμως... μέσα υπήρχε ένα έγγραφο με το αίτημα αποφυλάκισης της Ζωής... σε πέντε μήνες συμπλήρωνε δυο χρόνια... είχε το δικαίωμα αυτό με βάση της δικαστική απόφαση... Ένα πάνελ νομικών και ενός εισαγγελέα θα μελετούσε τη μέχρι τώρα πορεία... και θα έκρινε το μέλλον της... Η ύπαρξη του παιδιού σαφώς της έδινε ένα τρομερό αβαντάζ... ήταν βέβαιος πως κανείς δεν τον αρνιόταν... Το τέρας όμως όχι δεν είχε σκοπό να την αφήσει... Όσο και να έψαξε δεν κατάφερε να βρει κομμάτι συνδέσης μεταξύ της γυναίκας και αυτού... έρωτας; ερωμένη; φλέρτ; κάτι που θα του έδινε ένα στοιχείο και θα τον εβγάζε από το σκοτάδι από το οποίο είχε περιέλθει...

Shhh...Where stories live. Discover now