Part 4-Omyl Boženka

368 26 2
                                    

          

Tetička stála u kávovaru na sušenky a telefonovala do zahraničí. Najednou jí ale spadl telefon na zem a teta se převalila na nízko položenou linku.

          ,,Děje se něco teto?" Řekla Hollis, ale její kamenná tvář zůstala bez poskvrny. Stiles a Derek se dívali na Jak se staví sen a přitom k sobě byli přitulení, až do té doby, než se mezi ně dostal vetřelec Nansy. ,,Nemělo by, ale děje." Zařechtala se tetka a zvážněla.

           ,,Žeby únava materiálu?? To se stává tetičko,"bojovně vyřkne Derek, ale tetka nereaguje a dodá ,,Přijede Boženka. Má dcera." Stiles se postavil na nohy. ,,Já mám sestřenici a nic o ní nevím?!" Vyletěl na tetu. ,,Já sama nemám Božu ráda," Odvětila tetka. ,,Byla omyl."

...

          Byl večer. Krásný hvězdnatý večer. ,, 3 ... 2 ... 1 ...," začala teta odpočítávat a do dvora vletělo monstrum.            ,,AHOJ MATIČKOOO!!!" Začala křičet a Nancy skočila na Derekovu hlavu. ,,Sakra, kterej dement tady tak hučí?!" Vykřikla teta nazpět, dokud ji nedošlo, že to byla Bóža. ,,Jeeeeeeeeeee ahoj Boženko!" Řekla teta a šla obejmout svou dceru ale najednou spadla do kompostu, když ji Stiles odhodil stranou. (A ne, nevím proč mají v domě kompost asi poslední výkřik módy)

          Potom co Stiles doobjal svou sestřenku, šel nachystat borůvkovou kaši s majoránkou.

          ,,Kolik ti je? Kde bydlíš? S kým bydlíš? Jak bydlíš? Co jíš? Proč jíš? Chci o tobě vědět všechno!" Vykřikoval Stiles do obličeje Boženky.

          ,,A to jsem myslel, že jsem gay," řekl Derek s otevřenou pusou. ,,Takové melouny neměla ani Breaden."
Když to Stiles zaslechl, protočil očima a poslal Dereka spát.

          ,,Dobrou Dereku, spi sladce!" Popřál Stiles Derekovi a skočil do obýváku. ,,Takže teď mě poslouchejte!" Třísknul do stolu a všechny si změřil pohledem, pak si promasíroval svou choulostivou pěstičku a pokračoval, ,,Derek má zítra narozeniny a od 08:00 do 15:00 bude mít cvičení s vlčími mláďaty, takže mu koupíme dárek, uspořádáme oslavu a bude to skvělý den. Jasný?!" ,,Jasný!" Vykřikli všichni najednou a šli spát.

...

          Bylo ráno. Krásné slunečné ráno a Derek si připravoval sluneční brýle do přihrádky. ,,Tak jo Stilesi, měj se." Dal mu pusinku na líčko a nastoupil do auta. Zdál se být mrzutý, ale více mrzutý, než kdy jindy. Asi si myslel, že na něho zapomněli. Naposledy zamával a odjel. (Těšil se až vyprankuje své vlčí žáčky)     

          ,,Nechtěla bych mít narozeniny prvního apríla." Řekla Hollis při uklízení. ,,No jo dneska je prvního!" Vyhrkla Bogi a ďábelsky se zasmála. ,,Dneska neee!" Vykřikli společně Stiles a Hollis a dali si H5.

          ,,Fíha! Jsem zpocená jako prase!" Svalila se Bogi na gauč. ,,Vždyť jsme uklízely ani ne deset minut." Řekla výsměšně Božena a Bogija ji dala zaracha. ,,Jdeme do obchodu?" Zeptal se Stiles a poskakoval tak, jako by potřeboval na hajzlík.

          Prvně šli k vietnamcům. ,,Dobrý! Máte tady popcorn?" Zeptal se vřele Stiles. ,,Ppppop co?" Zeptala se zase vietnamka. ,,POPCORN." Vyhrkla ji tetka do obličeje. ,,Nemáme popsonr." Řekla uraženě a odešla.

           ,,Tady je!" Vykřikla Hollis po pátračce v nevybalených krabicích a dala do košíku 24 sáčků. ,,Popcornová válka,"mrmlala si pro sebe Boženka. ,,Proč ne." Vykračovali si to středem parkoviště proslulé svým narezlým povrchem.

          (Vědci se domnívají, že zde dávno přistáli emzáci z marsu, jenže to netušili, že při jednom úplňku Derek zvedl starou, obří, rezavou trubku a mrštil jí o zem tak, že se rostříštila a přístího rána se rez sluncem roztavil do betonu-jooo je to bullshit, ale tam se může stát všechno)  a Hollis si obmotala ruku kolem té Boženčiny. Stiles se musel přiznat, že trochu začal žárlit.

Sterek FamilyKde žijí příběhy. Začni objevovat