,,A ta kudlanka je v tom zase nevinně," máchal Derek rukama kolem a otíral si zbytky kečupu z obličeje.
,,Dereku byli to cvrčci, ale tvoji rozzuřenost stejně nechápu, stalo se to už měsíce zpět." Hodila Bóža pánev do umyvadla a způsobila Derekovi ucho bol doprovázejíc vytí.
Podle pravidel odhlasovaných všemi se uvelebil na nové sedačce a zaujal známou meditační polohu. To ho naučil Stiles. Moudré řešení vlčí otázky. Lenost přemůže vztek, a tak ho Stiles naučil padnout do gauče v lotosovém květu. Z toho se těžko leze ven. Po chvíli to vždy vzdáš a do té doby se uklidníš. Všichni se od té doby doma cítili o poznání bezpečněji.
Ovládl ho zen.
,,Měla by ses zamyslet nad tím, kdo krade tetčin důchod, už mě sere, jak jí sere, že jsem to pořád nevyřešil a taky jí sere, že tady není jedinou kleptomankou v domácnosti. I když by stačilo dostat pošťáka do triumfu, že Bóži." Ovládal se bravurně a už na něj i lezl i Stilesův styl sarkasmu. Bóža zrudla a vykašlala chlupy.
S klepoucíma se rukama pokračovala ve tvarování svého halloweenského Nancy dýňové sochy. Ano Nancy byl populární. Děti v sousedství se za něj hodlaly převléct a občůrávat zahradní trpaslíky, přesně jako on.
Ve druhé části domu se snažil Stiles uspat Thomáska. Obvykle používal metodu písniček, ale vždycky to skončilo tak, že spolu zpívali vlčí serenády, které je v kostele učil alfa Moore. (prastarý otec vlčích klanů). Dnes se rozhodl pro dobrodružnou hororovku, v rámci vzdělávání o Halloweenu. (Kecám, včera se mu o tom zdálo a neměl to komu povědět, tak to trochu přizpůsobil dětským ouškám a dal se do práce.)
Nervózní Hollis přešlapovala u dveří a kousala se do rtu. Z venku se ozvala ohlušující rána oznamující příjezd Skoťákova motocyklu. Poté se ozývaly kroky vedoucí k domu a přesně tři minuty nesnesitelné ticho. Oba čekali na své straně dveří. Zakašlala kukačka v nástěnných hodinách utlumených pěkně tlustou vrstvou prachu a pavučin. Přesně v tu chvíli se dveře rozrazily a Hollis na Scotta doslova vypadla. On totiž Derek, který si tu podívanou skvěle užíval, jí totiž vlčí rychlostí mrštil pod nohy nějakou věc, kterou měl po ruce a ona mu vpadla přímo do náruče.
,,Vypadá to jako bys na mě čekala," objasnil Scott situaci a Hollis zpoza dveří vytáhla pytel s odpadky. Její záchranné lanko, aby nevypadala naléhavě. ,,Zrovna jsem šla s odpadkama, ale když už tu jsi, můžeme vyrazit. Zahodila pytel dovnitř, přímo na Derekův pozorovací spot, kde ho zasáhla a šla si obout boty. Scott se ušklíbl, když viděl, že šla vynést odpadky bez bot. To jen potvrdilo jeho teorii Hollisky, potají čekající za dveřmi.
Tu noční dobu měli dokonale proplánovanou. Scott šel lovit veverky a Hollis předehřívala malou vlkodlačí troubu. Nikdo z nich nechtěl, aby to vypadalo jako opravdivé randíčko, ale nakonec spolu tedy pořádně rozválely všechny jim blízké mechy.
Pokud si před chvílí vychvalovali to lesní soukromí, teď o něj natuty přišli, byť neměli sebemenší ponětí. Alisson, Scottova ¨zesnulᨠbejvalka se plížila mezi křovisky. Potom, co nafingovala svou smrt, kterou všem zlomila srdce a zmizela, protože ji ruplo v bedně, se dala na svou vysněnou kariérní dráhu stalkingu. Zato mohly ty lovecké geny a nenaplněné ambice. Našla si své vysezené místečko z minulé směny, když sledovala mývala snažíc se otevřít batoh z plyšového medvěda. Při té myšlence neudržela smích a začala se dusit vlastníma slinama. Scottovi hučelo v zápalu převalování v uších, tak si toho naštěstí nevšiml, ale Hollis cítila ten pach přítomnosti číhající samice a začala hodnotit situaci.
Mezitím ve Stilinski-Hale rezidenci
Derek si myslel, že ztratil svůj třpyt, tak na sebe navlékl staré kamaše, potřel je lepidlem a požádal Boženku, ať ho obhodí třemi druhy třpytek. Stiles se po špičkách přišoural od Thomyho a zíral.
,,Jestli mám hádat, typuju Bowieho, ale ani ten by si jako módní doplněk nevzal kočku." A začal se řehnit. ,,Vezmi si lupu, tohle nejsou chlupy, ale třpyt mé osobnosti," nakroutil se před zrcadlem a když si zvykl na tu omamnou záři, všiml si zdroje Stilesovy kočičí připomínky. Nancy, ksichtíkem přilepeného mezi jeho půlkami. Musel se přichytit zrovna, když se opřel o radiátor, kde se předtím sušil, nevěrník jeden.
Poté, co ho s minimální ztrátou chlupů oddělili od jedné nohavice (tu druhou tahá dodnes), na něj Derek začal žárlit, protože na něm držely ty třpytky i bez lepidla další tři měsíce. Tedy do data, kdy si dal nechtěnou koupel s Boginkou.
ČTEŠ
Sterek Family
Loup-garou,,Scottie. Scottie!" Hulákal do telefonu dokud to Scott nezvedl. ,,Stilesi, proč mi voláš?" Příliš klidně řekl Scott. ,,Scoťťíku. Skoťťíku! Potřebuju tvou sílu na vyzvednutí tety Bogiji. Pomůžeš mi, viď že jooo." Řekl prosebně Stiles, aniž se zmínil...