_trouble maker_
...
...
...
......
Bambam dan jiMin berjaya kembali kan kecerian wendy dalam sekelip mata bermacam mereka laku kan untuk buat wendy tertawa, meski pun imej mereka jatuh..
Mereka semua nya berkumpul di khemah bersiap untuk bunga api..
''Yah!! Bukan mcm tu lah! Kalau kau pasang mengarah ke vila terbakar lah jawap'nya!" bambam marah pada jimin yg silap' memasang arah bunga api..''aish! Nak juga kau makan mercun ni biar kau senyap!'balas jimin ikut marah Mula lah mereka bergaduh sperti tom&jerry, ada saja benda yg buat mereka tak sehaluan,
''Aigo..mereka mula kan lagi..''kata sungjae mengeluh Sbb kan bergaduh mercun kecil terbakar dan menyebab kan kekecohan..cikgu pun marah bambam..
"'asl aku je yg kena marah..bukan jimin pun salah ke''kata hati bambam sbb jimin tak kena marah hanya diri nya yg kena.. Ingin rasa nya bambam menangis apa tidak nya cikgu boa marah tanpa henti dan yg lain hanya sibuk dengan dunia lain tanpa peduli kan nya..kelibat wendy tak kelihatan bambam pun menyisi kan diri..
''Saengil chukah hamnidax3 "
Bambam sangat lah terkejut bila chnigu dan cikgu memberi kejutan..wendy membawah kek di tangan nya.. mata bambam terkedip-kedip sukar percaya dengan kejutan tersebut, baru sekejap tadi ia kena marah, dan sekarang bambam malah dapat kejutan dari cikgu termasuk chingu nya,
''Mwo-mwoya?"pelik bambam menahan diri hya dari menangis..
''Kejutan!"jerit mereka..''bambam-shi..buat hajat setelah tu tiup lilin nya..''kata wendy..bambam pun buat apa yg di suruh dan di beri tepukan.
''mianhae bambam-ah..cikgu tak bermaksud nak marah bambam..''pujuk boa memeluk bambam ''kami sengaja buat awak sedih..sbb nak beri kejutan''kata eunji plk..bambam pun tertunduk sedih airmata nya pun mengalir..
''aigo..uljima oppa..''pujuk jimjn memeluk bambam..''yeah!!"bambam menolak jimin ''gomawo..sbb msh ingat birtday aku..''ucap bambam..''baik lah..bambam sbb kami kami tak satu pun bawa hadiah..cakap lah apa yg awak nak..kami pasti buat''kata jhope..sejenak bambam berfikir lalu tersenyum penuh makna..
''Aku nak hadiah ciuman da-''
"araseo jom kita cium bambam''sela sungjae cepat smua nya mendekati bambam yg belum habis cakap lagi''yah..yah..jamkha man..aku tak cakap korang semua lah''tahan bambam sambil menyentuh dada nya sbb ketakutan..yg lain pun tergelak
''lah ya ke..kata ciumam kami bagi awk tak nak plk..''ujar sungjae mereka memang sengaja nak kena kan bambam
"'aku belum habis cakaplah..aku cakap aku nak ciuman wendy-
''borago!!"terkejut semua orang bambm pun terduduk lemah sbb takut..''ci-cium pipi lah..''jelas bambam gugup..mereka pun mganguk faham andai kan bambam minta lebih sungjae dan jimin dah bersiap untuk menendang nya..
''Araseo..wendy akan bagi sebagai hadiah..''kata wendy bambam pun berdiri dengan semangat ''tutp mata..''kata wendy..dan bambam patuh jimin menepuk bahu wendy bagi isyarat supaya biar ia yg mncium bambam..tanpa fikir panjang jimin mencium bambam,.
Chup
Satu ciuman mendarat di pipi bambam, bamnam tersenyum bahagia lalu membuka mata..
''Kyaaahh!! Paboyah!!"saking tetkejut bambam apa bila yg mencium nya bukan wendy melain kan jimin, tergelak semua orang''hahahha..so sweet!! Aigo..jeles nya..''kata sungjae tertawa pecah perut..setelah itu bambam merajuk bahkan bambam membelakangi mereka?.
YOU ARE READING
TROUBLE MAker [] Editing []
Fanfictionbila dengar tentang trouble maker jangan perna melangkah ke arah nya atau membuat salah, namun wendy adalah orang pertama yg berani melangkah dan buat masalah dengan trouble maker iaitu jeon jungkook pewaris tungal orang kaya jeon yg sangat berpenga...