..
.
._
_
=Waktu rehat wendy dan jungkook rehat di bumbung mereka masih boleh bermesra dengan tiada nyaa yg lain..
"kejap lagi si pengacau tu datang... "Kata jungkook yg berbaring di pangkuan tunang nya itu..
"aigo...gwenhana kalau mereka tak ada sunyi. Lah"kata wendy sambil mengusap-gusap manja rambut jungkook jungkook pu Memeluk pingang wndy menyaman kan. Diri nya..
"aku nak tidur..jangan gamgu"kata jungkook..belum sempat lagi ia lelap kan mata nya suara bamMin. Dah terdengar..
"WENDY-AAAHH!!!!"
"Aish..mereka memang nak kna"keluh jungkook geram wendy hanya tersenyum bambam datang langsung menrengek manja dengan wendy.
"wendy...saya lapar.."kata bambam.
"YAH!! JAUH KAN DRI AWAK DARI WENDY!!"JERit jimin. Menarik.bambam jauh dari wendy..
Pungunh bambam pun tersungkur ke lantai menyebab kan pungunh bambam sakit.
"apeun~~~"lirih bambam..jimin pun tergelak besar..jo twins datang bersama yang lain..
"Noona..noona ada awak kan kami.bekal kan"soal kwangmin pada wendy.."nae..dah tentu ada..noona kan dh janji akan bawa.."balas wendy wendy pun menyrdia kan chingu nya makanan..
"wendy-ah...awak tau tak awak nie dah seperti omma tau.."tegur sungjae..wendy pun pelik"ya lah..awk tengok sekeliling awak bila awak siap kan makanan dan sperti omma yg begitu baik.."sambung sungjae seakan faham pandangan wendy wendy pun pehati kan sekeliling nya dan betul kata sungjae bamMin bergaduh makanan sperti anak kembar yang tak sehaluan jo twins sehaluan begitu juga yg lain mata wedy tertuju pada suga dan eunji..di mana dua pasangan itu sangat romantik.saling suap menyuap..wendy mnatap jungkook yang tidur nyenyak..sejak kebelakangan ni..jungkokk dah jarang bermanja dengan nya bila depan semua chingu nya...
Sejak kepulangan wendy ke korea wendy sekolah di hantar dan di ambil oleh luhan oppa nya terkadang wendy lebih suka jika naik basikal bersama chingu nya sedang kan minho ada di kanada mengambil kursus terakhir nya di kanada bila dah tamat minho akan tingal bersama wendy di korea ia ada masa 1bulan lagi..
''noona..jumpa lagi esok''kata kwnagmin dan youngmin yg di jemput oleh pemandu mereka wendy pun melambai kan tangan nya..
''WEMDY!!!"speeti biasa waktu pulang suara bamMinlah yg memangil nya..mereka berdua berebut nak hantar wendy pulang..sedang kan mereka dah ada pemandu yg akan menjemput mereka
''wendy-ah..kami hantar awak''cadang jimin "gwenchana wendy balik dengan jungkook kornag berdua balik lah..''kata wendy..kedua namja itu pun'mengeluh ''lahai nasip araseo nanti kita jumpa lagi ''kata bambam..wendy pun menganguk faham..stelah itu bambam dan jimin balik bersama..kali ini terpaksa sebab dua namja itu di bagi tugas oleh chorong untuk jaga kuching..
''Lama tungu..''tegur jumgkook yg baru keluar sekolah wendy tersenyum mendekati tunang nya itu..jungkook langsung memeluk bahu wendy..''jungkook-shi..kajja kita makan aiskrim..-'ajak wendy..menganguk pelan jungkook menungang basikal bersama wendy..sejak kebelakangan ni mereka lebih suka jika balik jalam kaki'atau dengan basikal..
''Kyaaahh!!! Tengok lah tu!! Wemdy'dan jungkook lah!! Sweet nya!!"
''Omo!! Crmburu lah tengok diaorang nak juga ada namjachingu''
Namun percintaan jumgkook dan wendy dah di sukai ramai budak sekolah bahkan airin dan geng nya turut mengkagumi kemesraan pasangan itu tak kisah malam atau siang di mana pun pasti ada yg menjerit kan nama mereka Setiap'kali lalu pasti ada yg histeria..
YOU ARE READING
TROUBLE MAker [] Editing []
Fanficbila dengar tentang trouble maker jangan perna melangkah ke arah nya atau membuat salah, namun wendy adalah orang pertama yg berani melangkah dan buat masalah dengan trouble maker iaitu jeon jungkook pewaris tungal orang kaya jeon yg sangat berpenga...