_trouble maker_
…
…
…
…
……
….
.Ahli keluarga semua dah datang omma dan appa jungkook pun ada..tak satu pun yg keseorangan melain kan wendy, wendy tersenyum semua pelajar bersapa dengan ahli keluarga mereka Wendy merasa bahu nya di peluk wendy pun melihat ke sampaing nya dan ternyata cikgu yooara dan donghae..
''jangan sedih..angp je unnie dan cikgu domghae appa dan omma wendy..''pujuk yooara airmata wendy pun luntur wendy memeluk yooara..
''wendy~~~ berharap~omma dan appa ada melihat wendy di pentas..hiks~~''ungkap wemdy teriksa cukup lama wendy menahan kesedihan nya berusaha tersenyum di depan chingu nya..''gwenchana..kami kan ada untuk wnedy..''kata yooaea menenang kan wendy
''wendy rindu kan omma....''sambung wendy yooara menghapus kan airmata wendy sedang kan donghae mengusap manja rambut wendy ''wendy kena kuat kan semangat..yeoja yg tabah selalu dpaat kebaikan yg berganda satu hari nanti''nasihat yooara wendy pun menganguk faham..
''wendy-ah..''sapa kris wendy pun menoleh ketika kris luhan dan eunji mendekati nya..''anyeong KRIs oppa anyeong dr.xi''sapa wendy balik sambil tunduk hormat..''aigo.Wae pangl dr xi wendy-ah pangil je luhan oppa mcm mana wendy pangil oppa..''kata kris sambil memeluk bahu wendy..wendy tak mungkin lah pangil oppa jika orng tu tak perna minta..''gwenchana..''balas wendy tersenyum..
''Eunji cakap..wendy yg bersama main musik nanti..oppa harap korang berdua dpat laku kan dengan baik.."'kata kris memberi semangat..''dah tentu oppa..kami boleh buat''kata eunji sambil memeluk lengan wendy..''mesti lah kalau eunji yg main musik tiada yg boleh mengalah kan nya..''kata luhan memuji eunji..yg di puji pun tersenyum banga.
"'alah..wendy pun apa kurang nya..''puji kris pulk..wendy tak sangkah dapat pujian lagsung dari kris abang eunji..''alah oppa tu tau puji orang laiN..puji adik sendiri pun jarang''kata eumji merajuk luhan langsung memujuk eunji..sedang kan wendy hanya tersenyum tetiba tangan wendy di tarik oleh jungkook untuk menjauhi eunji dan dua oppa eunji itu..orang yg pelik asa lah kris..sama juga dengan luhan..
''Jungkook-shi..waeyo''soal wendy pelik jungkook terus menarik wendy sampai lah begitu jauh dari luhan..''gwenchana..''soal jungkook menyebab kan wendy pelik''aku nampak awak menangis tadi..jadi aku risau''sambung jungkook menjelas kan..wendy pun tersenyum..
''wendy menangis sbb rindu kan omma..dan appa..''luah wendy tersenyum jungkook pun memeluk tubuh wendy dengan erat ''gwenchana..aku pun rindu kan noona..''balas jungkook memeluk mesra wendy..''jungkook..bila agak nya wendy jumpa dengan oppa..daha lama wendy tungu..''ungkapan wendy membuat kan jungkook terdiam lidah nya jadi keluh..pelukan wendy semakin erat
''wendy nak sangat jumpa oppa dan tengok mcm mana keadaan oppa..wendy dah janji akan cari oppa pada omma..tapi sampai sekg tak juga jumpa halmonie pun nak wendy balik..halmomie perlu kan wnedy begitu juga wendy..tapi selagi oppa tak jumpa selagi itu wendy tak boleh jumpa halmonie.-''wendy bercakap panjang lebar..ini lah yg jungkook takut kan..wendy akan pergi timgal kan nya jika wendy dah tau siapa'oppa nya..namun menerima kam wendy jika wendy tau luhan oppa nya..dan jungkook menipu nya tidak kah semakin sakit hati wendy..ego sangat kah jungkook slah kah ia menipu sbb ia cinta kan wendy dan tak imgin kehilangan wendy..
Jungkook sangup di benci wendy daripada kehilangan wendy....Bermula lah pentas yg di nanti kan smeua ahli keluarga duduk menonton..sedang jan sungjae dn jhope dah bersiap sedia
''Baik lah..sungjae keluar lah kami nak tengok awK..''pangil yooar?.sungjae keluar kan kepala nya di cela kain..membuat kan yg lain menungu nya..''yeah...keluar lah''marah bambam tak sabar..sungjae pun keluar sambil menutup mata nya
YOU ARE READING
TROUBLE MAker [] Editing []
Fanfictionbila dengar tentang trouble maker jangan perna melangkah ke arah nya atau membuat salah, namun wendy adalah orang pertama yg berani melangkah dan buat masalah dengan trouble maker iaitu jeon jungkook pewaris tungal orang kaya jeon yg sangat berpenga...