,,Bože, to je dement," smála se Elis u Martinova videa.
,,Nechceš tam dát radši Kovyho?" zeptala jsem se.
,,Dobře, Klér" odpověděla Elis jednoduše.Čekala jsem, co pustí a zanedlouho jsem se dočkala.
Najela myší na video s názvem Hádej Kdo? a klikla na něj, čímž ho spustila.
,,Já jsem myslela něco od Kovyho, aby tam byl jen Kovy," řekla jsem uraženě. ,,Navíc tohle ani není od Kovyho," dodala jsem.
,,Já vím, ale je tam Kovy? Je."
Bože, schválně tam musí dát zrovna toho kreténa. Ví, že ho nesnáším.
,,Dneska jsem ho viděla na obědě," řekla zasněně.
,,Boží...," řekla jsem ironicky. ,,Já bohužel taky," dodala jsem. Povzdechla si a dál sledovala video.,,Vždyť snad nosí rtěnku, ne? A ta hlava... Každej vlas má jinou barvu, jeden blonďatej, jeden světle zelenej, další tmavě... Bože..." popisovala jsem ho.
,,Nechápu, co se Ti na něm tak líbí?!" podala jsem řečnickou otázku.
,,Vždyť... Je tak hezkej a slavnej a... Prostě boží," odpověděla.Zvedla jsem se z postele a šla se ke stolečku napít. Zvedla jsem z něj mobil a přečetla si zprávu od mamky.
,,Elis, já už asi budu muset jít," oznámila jsem.
,,Už?!"
,,Jo, už," pozvedla jsem ramena.
,,Tak pojď..."_________________________
Když jsem přišla domů, rychle jsem se navečeřela a šla do svého pokoje.
Udělala jsem si úkol a připravila se do školy. Když jsem měla vše hotové, tak jsem se vyfotila a dala selfie na Instagram.
Postupně přibývaly lajky, což mě těšilo.
Projížděla jsem si Facebook a najednou mi napsala Elis.
Elis: Omg! Omg! Honza si mě přidal, chápeš?! Možná to je omyl, ale prostě... Já nemůžu! :O :'3
Já: -_-
Elis: -__-
Já: -___-
Elis: -____-
Já: -_____-
Elis: -______-
Já: -_______-
Elis: -________-
Já: -_________-
Elis: -__________-
Já: -___________-
Elis: -____________-
Já: Stačí :D
Elis: ❤_❤
Elis: Jsem prostě... To se nedá popsat :333
Já: Ach jo, ty si blázen... :D
Elis: Já vím, ale do něj =3 <3
ČTEŠ
The Cold Touch (MenT FF)
FanfictionNenávist a odpor. Může z toho někdy vzniknout něco jiného? Může se vše obrátit naopak? Upozornění: Může obsahovat vulgarismy, sex. scény, násilí, atd. (název vymyslela moje sis❤ [@YourCuteGirlie])