7. - Všechno Špatně

458 43 12
                                    

Tu písničku zezhora si pouštět nemusíte, jak chcete. Nedala jsem tam, protože by se k tomu nějak hodila, ale prostě ji miluji, stejně jako Melanie Martinez! :3

P.S. Ta písnička nezačíná hned :D

Probudila jsem se s hroznou bolestí hlavy, ale to nebyla jediná část těla, která mě bolela.

Právě jsem si uvědomila, že jsem nahá a že nejsem doma. Protáhla jsem se a narovnala deku, kterou jsem byla přikrytá.

Pamatuji si jen matně to, jak jsme přišli na párty, Elis někam odběhla a já se začala nalejvat.

Otočila jsem se na druhou stranu postele, kde ležel... Ne, prosím, jen to ne.

Najednou jsem si na to vše vzpomněla, jak jsme se spolu bavili, jak jsme pili červené víno a... Jak jsme se spolu vyspali. Začala jsem všeho litovat.

Už nikdy nepůjdu na žádnou párty, a už nikdy se nesmím opít. Tohle byla největší chyba v mým životě, jak jsem mohla bejt tak blbá? Jak jsem se s ním mohla vyspat?

Cítím se jako nějaká děvka.

Byla jsem ráda, že spí, tak jsem vylezla z postele, posbírala si všechno oblečení a oblékla se do něj.

Musím jít hned domů, ale... Vždyť si ani nepamatuji, kudy se jde na zastávku.

Proč jsem sem sakra chodila?!

Posadila jsem se na gauč, kde ležela moje kabelka a vytáhla z něj mobil.

Je 11:29, to je celkem dost.

Zavolala jsem Elis, jelikož jsem neměla ani komu jinému zavolat. Já v podstatě s rodiči nebydlím, teda, teoreticky jo, ale oni pořád cestujou, doma jsou dvakrát za rok.

Chvíli jsem jen poslouchala to otravné pípání, a pak to konečně vzala.

,,Klér, co je?" zeptala se rozespalým hlasem.
,,Ty jsi doma?" zeptala jsem se jí nervózně.
,,Jo, chtěla jsem jít s Tebou, ale nikde jsem Tě nemohla najít, tak jsem si řekla, že si asi už šla."
,,Ne... Nešla jsem nikam, a pořád tu jsem."
,,Tys tam přespala?"
,,Bohužel..."
,,Proč bohužel?"
,,Už s Tebou nikdy na žádnou párty nepůjdu," všimla jsem si jak se Honza pohnul.
,,Proč? Co se stalo?"
,,To nejhorší, co se mohlo stát," zase se pohnul, ale to je určitě jen ze spánku.
,,A to je co?" chvíli jsem byla zticha, než jsem si promyslela, jestli jí to mám říct.
,,No... Eh, já jsem se s ním vyspala..."
,,S kým?!" skoro vykřikla.
,,No, s... Honzou," asi deset sekund bylo jen ticho, čekala jsem, co mi na to řekne.
Slyšela jsem ale jen dlouhé pípnutí, na náznak toho, že to položila.

Cítila jsem, jak se mi hrnuly slzy do očí. Snažila jsem se nerozbrečet. Nechci, aby byla naštvaná, já jsem to takhle nechtěla.

Pomalu jsem položila mobil na stůl a snažila se to rozdýchat.

,,Neplakej, beruško."

The Cold Touch (MenT FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat