,,Mám si vzít tohle, nebo tohle?" vybírala si Elis tričko.
,,Ježíš, dělej, už si to vybíráš asi deset minut."
,,No jo..." vzala si stejně jiný. Bože...Pomalu jsme se připravovali na tu párty. Jsem hrozně nervózní. Jako by mě čekala nějaká přednáška.
Když jsme vše měli, mohli jsme už konečně jít.
Autobusem jsme jeli čtyři zastávky.
Vystoupili jsme a šli k jeho domu.
,,Fakt víš, kde to je?" zeptala jsem se.
,,Jo..."
Už se začalo celkem stmívat, což mě znervózňovalo ještě víc. Procházeli jsme mezi malými baráčkami, až jsme došli k obrovskému... Vypadalo to spíš jako hrad, než dům. Ten musí bejt hodně zazobanej.Došli jsme až k plotu, který hraničil obrovskou zahradu.
Elis zazvonila a čekali jsme, až nám někdo přijde otevřít.Po chvíli nám otevřel nějaký kluk, myslím, že je to jeden z jeho party. Měl nádherné modré oči a tmavé rozcuchané vlasy, díky kterým vypadal sexy.
,,Pojďte," usmál se na nás a podržel nám vrata.
,,Děkujeme," řekla Elis. Já se z nervozity nezmohla ani na to blbý poděkování.
Šli jsme po úzkém chodníku až ke dveřím domu. Už byla zevnitř slyšet hudba.Byla jsem čím dál tím víc nervózní.
Otevřel nám a vešli jsme dovnitř.
Přešli jsme pár chodbami do obrovské haly.Byl tu bar, diskotéka, řvala tu hudba a bylo tu hrozně moc lidí.
Šli jsme k baru a posadili jsme se na barové židle. Obě dvě jsme si objednali Frisco.
Než jsme se stihli začít bavit o tom všem, tak se vedle Elis posadil nějaký kluk a začal na ní mluvit.
Neslyšela jsem je přes tu hudbu, ale po chvíli se zvedli a začali spolu tancovat.
Neee. To mě tu necháš samotnou?!
Eliiiiiiis.
Potřebovala jsem na záchod, tak jsem vyšla na chodbu, ale nevěděla jsem kudy jít.
Po chvíli hledání, jsem naštěstí našla.
Když jsem vyšla ze záchoda, tak jsem se vrátila k baru a napila se Frisca.
Achjo... Že jsem sem chodila, nemám tu co dělat.
Stále jsem se jen nalévala pitím a doufala, že se vrátí Elis.
Stále nic.
Už jsem do sebe lila asi pátou skleničku, cítila jsem se tu hrozně nesvá. Nepatřím sem.
,,Čau, kotě," otočila jsem se na něj a on se arogantně usmál.
ČTEŠ
The Cold Touch (MenT FF)
FanficNenávist a odpor. Může z toho někdy vzniknout něco jiného? Může se vše obrátit naopak? Upozornění: Může obsahovat vulgarismy, sex. scény, násilí, atd. (název vymyslela moje sis❤ [@YourCuteGirlie])