9. - Naštval Se?!

434 41 9
                                    

,,Musím jít domů," snažila jsem se mu pořád vysvětlit. To to nechápe?

,,No jo..." povzdechl si. Konečně rozumná odpověď. ,,Chceš odvézt?" usmál se na mě.

,,No, jestli Ti to nevadí..." uculila jsem se na něj.

,,Ne, vůbec. Naopak, budu rád," usmál se, čímž mi ukázal svoje čistě bílé zuby.

,,Tak dobře, stejně odsud neznám cestu," zasmála jsem se a on se mnou.

,,Myslím, že brzo znát budeš," usmál se na mě. Teď jsem moc nepochopila, jak to myslel.

_________________________

,,Tak... Kam to bude?" zeptal se a nastartoval svoje BMW.

Celou cestu jsem přepínala rádia kvůli písničkám a říkala mu, kam má jet. Začala hrát písnička Love Me Like You Do a já začala potichu zpívat části refrénu.

,,Touch me like you do, to-to-touch me like you do..." zpívala jsem tiše.

,,Oukej," usmál se na mě a o půl vteřiny později, jsem cítila jeho dlaň na mém levém stejně. Ihned jsem ji dala pryč a zlostně se na něj podívala.

,,Vždyť jsi říkala, že se Tě můžu dotýkat, jak chci," řekl a díval se na cestu.

,,Ha ha ha," zasmála jsem ironicky.

Cesta uběhla celkem rychle, a už jsme byli u mě.

,,No, tak se měj hezky," řekl s úsměvem od ucha k uchu. Jeho tvář se začala pomalu přibližovat k té mé.

Rychle jsem sebou ucukla a odsunula se od něj.

,,Hele, já... Včera jsem byla opilá a nevěděla jsem, co dělám. Nechci, aby to pro Tebe něco znamenalo," řekla jsem. Měl oči upřené na silnici před sebou a ruce natažené k volantu. Co to jako znamená? To se naštval?

Odpoutala jsem se, otevřela dveře od auta a vystoupila z něj.

,,Ehm... Tak, ahoj," řekla jsem a dívala se na jeho kamennou tvář. Zabouchla jsem dveře od jeho BMW a ani jsem si nestihla všimnout, jakou rychlostí se vypařil.

Byla jsem teď z toho všeho zmatená.

The Cold Touch (MenT FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat