Zavzdechala jsem a nechala si to líbit. Chytl mě za boky, zvedl mě a hodil na postel.
Lehl si nade mě a přitiskl své rty, na ty mé. Při tom jsem mu sundala triko a odhodila ho na zem. Zapojila jsem jazyk, a po chvíli se ocitly i moje šaty někde na zemi. Šikovně mi jednou rukou sundal podprsenku a přesunul se níže.
,,Jsi nádherná," zašeptal.
Začal sát moje bradavky a já se mohla slastí roztéct.
,,Aaach," zavzdechala jsem.
Polibky dělal cestičku až k mým kalhotkám, které mi pomalu stáhl z těla. Samozřejmě přišel stud, který mě donutil přitáhnout k sobě stehna co nejblíže a dát mezi ně své ruce.
,,Ty jsi ještě panna?"zeptal se sladce. Zčervenala jsem a přikývla mu na souhlas.
,,Neboj se..." řekl. Natáhl se k nočnímu stolku, ze kterého vytáhl... Pouta? Vzal moje ruce, dal mi je nad hlavu a připevnil je pomocí pout k posteli.
Vrátil se dolů a roztáhl mi nohy od sebe.
Cítila jsem jeho ledový dech na svých stehnech a rozechvěla se.
Stačilo jen to, že se lehce dotknul jazykem, a hned jsem se mohla rozplynout.
Začal různě sát můj střed.
,,Aaach," zavzdychala jsem a prohla se v zádech.
Větší slast, jsem v životě nezažila. Štvali mě ty uvězněné ruce v poutech.
Cítila jsem, že se blížím k vrcholu, ale Honza se ode mne odtáhl. Zakňourala jsem a jeho arogantní úsměv byl zpět na jeho obličeji.
Začal si sundavat kalhoty, ale já jsem se na něj mohla jen dívat, jelikož jsem byla stále připoutaná.
Když byly kalhoty pryč, tak si vytáhl ze stolečku kondom a sundal si i boxerky.
Když jsem uviděla jeho velikost, tak jsem se začala trochu bát.
Nasadil si kondom a konečně mi odpoutal ruce od postele. Pomalu do mě vnikl a mě se zrychloval tep.
Začal stále rychleji přirážet a vzdychal u toho. Z bolesti jsem mu své nehty zaryla do jeho zad. Po pár sekundách se bolest změnila na slast.
,,Udělej se," zašeptal mi do ucha. Mé tělo jakoby ho poslechlo a do pár vteřin jsem se udělala.
Po chvíli se také udělal a udýchanný, stejně jako já si vedle mě lehl.
,,Jsi úžasná," zavzdychal mi do ucha.
ČTEŠ
The Cold Touch (MenT FF)
Fiksi PenggemarNenávist a odpor. Může z toho někdy vzniknout něco jiného? Může se vše obrátit naopak? Upozornění: Může obsahovat vulgarismy, sex. scény, násilí, atd. (název vymyslela moje sis❤ [@YourCuteGirlie])