8. - Jahůdka

461 43 10
                                    

,,Tobě se to nelíbilo?" zeptal se a stále ležel v posteli se zavřenýma očima. Neodpovídala jsem, neměla jsem co.
,,Já myslel, že jo..."
,,Já... Neměla jsem sem chodit."
,,Jsem rád, že jsi přišla."
,,Ale já ne."
,,Stejně vím, že sis to užila," pomalu vstal z postele jen v boxerkách. Snažila jsem se na něj nedívat, ale moc to nešlo.
,,Dáš si čaj, kafe?"
,,Ne, díky. Musím domů."
,,Bydlíš s rodičema?"
,,No, v podstatě ne."
,,Tak kam spěcháš? Je sobota."
,,Ale i tak... Musím se ještě učit, a..."
,,Přestaň se vymlouvat," usmál se na mě a odešel do vedlejší místnosti.
,,Tak co si dáš?" ptal se znovu.
,,Nic."
,,Nic došlo," řekl a já se uchechtla.
,,Tak kafe, no," řekla jsem nakonec.
,,Dobře... S mlékem, bez? S cukrem, bez?"
,,S mlékem a bez cukru."
,,Mhm."

Slyšela jsem jak zapíná varnou konvici a vaří to kafe. Sčesala jsem si rukama vlasy dozadu a udělala si vysoký culík. Po chvíli přišel s dvoumi horkými šálkami v rukou a sedl si naproti mě.
Vzala jsem si jeden z šálků a začala do něj foukat, abych se neopařila.

Po chvíli foukání jsem se konečně napila.

,,Je dobrý?" zeptal se.
,,Mmm... Umím lepší," povrchně jsem se na něj usmála.
,,No jasně, ale nedokážeš se navzájem dotknout loktama," arogantně se usmál. Hned jsem to samozřejmě zkusila a šlo to jednoduše.

,,Easy!" vykřikla jsem vítězně a stále měla lokty u sebe. Začal se smát a díval se mi do výstřihu. V tu chvíli mi to došlo a ihned jsem je dala od sebe.
,,Ty seš debil..." začala jsem dělat uraženou.
,,Ale šlo Ti to celkem dobře," řekl, čímž mě rozesmál a zkazil mi mou uraženost.
,,Víš, že seš hrozně roztomilá, když se směješ?" usmál se na mě a já se hned začala červenat.
,,Ne... Nejsem, ale děkuju."
,,Seš, a když se červenáš tak taky." Díky této větě jsem se začala červenat ještě víc, a tak jsem sklopila hlavu směrem dolů a zakryla si obličej rukou.
,,To děláš, protože se červenáš? Teď se nemůžu dívat na nic hezkýho. Líbí se mi, když se červenáš, jak Ti mám říkat? Jahůdko, nebo třešničko?"
,,Ne, říkej mi normálně. Jako všichni, Klér."
,,Jahůdka se mi líbí víc," zasmál se a já s ním, stále s hlavou směrem dolů, aby mi neviděl do obličeje.
,,A jak Ti mám teda říkat já? Zelenáči?"
,,Ne, stejně si to už budu muset ostříhat, když to mám tak odrostlý."
,,Fakt?" zeptala jsem se a zvedla hlavu zpět nahoru.
,,Jo, to budou zas komentáře jenom o vlasech."
,,To jo."

Když jsem dopila kafe, tak odnesl oba hrníčky a po chvíli se vrátil zpět do pokoje.

,,Tak, jahůdko, co chceš dělat?" zeptal se mě.
,,Děláš, jak kdybych tady bydlela."
,,Bohužel ne, ale klidně se sem nastěhuj," řekl a úchylně se usmál. ,,Já budu rád," dodal.
,,No, to určitě."

The Cold Touch (MenT FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat