Epilog

5K 344 60
                                    

Proszę przeczytaj notkę pod rozdziałem po zakończeniu rozdziału 🙏🏻
-----
Przez cały ten okres jak tutaj spędzałam  czas z Cameronem zastanawiałam się co dalej zrobić, jak dalej miałyby się potoczyć moje losy?
Chłopak, z którym tymczasowo mieszkałam od czasu jego próby gwałtu na mnie zmienił się w 100%, polubiłam go.
Był dla mnie miły, dobry, dbał o mnie jak o najcenniejszy skarb.
Cameron wyszedł do sklepu a ja nie mogłam dłużej czekać.
Sięgnęłam po laptop leżący na łożku i zakupiłam jeden bilet do Europy w jedną stronę.
Tak chce wylecieć, wiem już kim byli moi rodzice i jak się poznali.
Tak też nie ma najmniejszego sensu dalej czekać na 'miłość', która się nigdy nie pojawi czy też na 'śmierć', która zbliża się wielkimi krokami. 
Wzięłam swoje spakowane juz walizki i wyszłam z domu.
To już koniec.
Do zobaczenia Cameron.

-----
Tak też to już koniec ich historii, wiem zabijecie mnie za to ale straciłam całkowicie wenę, moje pomysły straciły  jakikolwiek sens, postanowiłam zakończyć to ff i nie męczyć was dalej moimi wypocinami.
Dziękuje za wszystkie miłe komentarze i głosy jesteście wspaniali 💞💞💞














  

Taki żarcik nie śmieszny 😂😂😂
Przepraszam ale musiałam coś zrobić, nie mogłam was zostawić bez żadnego żartu ode mnie.
Kocham was 💞
Na 100% nie kończę ff 😂💞🦄 

Córka mordercyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz