Tanışma.

140 12 0
                                    

Ders zili çaldığında sınıfa geçip yerime oturdum. Onu düşünmeme engel olamıyodum. Lanet olsun ki önümde otiruyordu.

Hoca " Selin artık derse dönmelisin. " dediğinde kendime gelmem gerektiğimi anlayıp başımı onaylarcasına salladım. Ders bitiminde kızlar yanıma gelip "neyin var Selin bugün hiç iyi gözükmüyorsun" dediklerinde " İyiyim kızlar sadece biraz hava almak istiyorum. " deyip bahçeye doğru yürümeye başladım.

Bahçeye çıktığımda banklardan birini gözüme kestirip oraya oturmak icin yürümeye başladığımda onun benden önce o banka gelip oturmasına şaşırmıştım. Sadece şaşırmak değil sinirlenmiştim de. Hızlıca yanına gidip " ya kenara kay ya da kalk! " dediğimde kafasını kaldırıp bana tuhaf tuhaf bakmaya başladığında kalmayacağını anladım ve yanına oturdum. "Hey napıyosun " dediğinde " Banane ilk ben gördüm burayı kalksaydın sende " dedim.

Artık gerçekten saçmaladığımı fark ettiğimde kalkıp dershaneye doğru yürümeye başladım. Arkamdan geldiğini duymuştum. Kolumdan tuttu ve beni kendine doğru çevirdi. "Tanışmadık daha, nereye böyle " dediğinde gülümsüyordu. Allah'ım kalp krizinden ölebilirdim. "Ben Savaş " Deyip elini uzattı. "Bende Selin" diyerek elini tuttum. Memnun olduğunu söylediğinde gülümseyip dershaneye girdim.

Asla Vazgeçmem.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin