Mesaj.

111 9 0
                                    

*Multi:Selin*

Ertesi gün dershane yoktu. Okuldan eve geldiğimde Melis'i aradım ve dün olanları anlattım.

Melis dün dershanede olmadığı için olaylara yabancıydı. Daha Savaşdan bile haberi yoktu. Her şeyi anlattığımda " Kızım anlattıklarına bakılırsa ya bu çocuk çok yakışıklı ve sempatik ya da sen aşık oldun." dediğinde "saçmalama sadece çok yakışıklı o kadar." Dedim ve konuyu kapatmaya çalıştım.

O günün akşamı saat 9:30 gibi telefonuma mesaj geldi. Tanımadığım bi numadaydı. Mesaja baktığımda "Naber?" Yazıyordu. Kim olduğunu bilmediğim için "kimsin?" Yazıp gönderdim. Yaklaşık 4-5 dakika sonra mesaj geldi ve mesajda "Savaş ben :)" yazıyordu. Ne Savaş mi şaka herhalde bu çocuk numaramı nerden buldu benim? Niye mesaj attı ki şimdi? Bi an önce kendime gelip "Savaş mi iyi ama sen numarami nerden buldun?" yazdım.

Cevap hemen gelmişti. "Dershanenin müdürü amcam dosyaları karıştırırken sizin sınıfın dosyasindan numarani aldim belki lazım olur diye düşündüm." yazıyordu. O kadar kız varken niye ben? Saçmalama Selin çocuğun seni sevecek hali yok ya. Of ne diyordum ben.

Hemen telefonuma sarılıp Esma ve Melis'e mesaj attım. "Kızlar hemen bize gelin lütfen." Yazdıktan 10 dakika sonra gelmişlerdi. Zaten Esma hemen karşi evde Melis ise az ilerde oturuyordu.

Kızlar geldiklerinde hemen odama geçtik ve mesajları gösterdim. Esma Savaş'a çok sıcak bakmasa da Melis hemen ısınacak gibiydi. "Ya kızlar ben bilmiyorum niye böyle bişey yaptı ki?" diye sorduğumda ikisi aynı anda birbirine bakarak " bence seni seviyor!" diye bagırdıklarında Esma'nın omuzuna Melis'in ise bacagına vurmuştum.

Esma kafasını ovuştururken " Kızlar onun beni sevdiğini sanmıyorum ama ben of herneyse." Dediğimde ikisi de bana bakıyordu. "Ne bakıyosunuz hadi gidin artık evinize uyumak istiyorum" deyip gülümsedim. Kızlar gittikten sonra biraz oturup düsündüm evet hoş çocuktu ama asla öyle bişey olamazdı.

Asla Vazgeçmem.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin