Multi: Savaş
-Cenk iyi ki varsın..
-Sende öyle civcivim deyip sarılırken gülümsüyordu. Kahvaltı yapmak için masaya oturduğumuzda bugün okulda yanımdan ayrılmayacaksın Selin dün yaşadıklarından sonra bi süre böyle. Kafamı onaylarcasına salladıgımda gülümsedi ve kahvaltımıza devam ettik.
Tam çayımdan bi yudum alacağım sırada kapı çaldı. Kapıyı açmak için ayaga kalktığımda Cenk koşup kapıyı açmıştı bile. Gelen Esmaydı. Niye koştugunu simdi anlamıstım. Sarılma fasılları bittiğinde tekrar mutfağa geçtik. Esma gülümseyerek
-Naber Selin?
-İyidir senden
-İyi bende dediğinde gülümsedim. Esma E hadi yemeğinizi yediyseniz çıkalım artık. Dediğinde kafamı onaylarcasına salladim. Ama cenk hala yiyordu. Esma Cenk'i kolundan tutup çekiştirmeye basladığında sonunda yemeyi kesmişti.
Okula geldiğimizde müdürün odasının önü kalabalıktı. Şaşırmıştık açıkcası. Biraz yaklaştığımızda okula yeni biri geldiğini ögrendik. Kalabalık dağılmaya başladığında bizim ukala Savaş'ı görünce şok olmuştum resmen. Ne geziyodu bu pislik burda? Yetmemişmiydi yaptıkları? Yok canım yeni cocuk bu olamaz öylesine gelmiştir herhalde..
Cenk kolumu sertçe tuttuğunda düşüncelerimden sıyrılıp Cenk'e döndüm;
-Lan napıyosun kolum acıdı!
- Ne işi var bu çocuğun burda!!
-Ne bileyim ben Cenk gezmek için falan gelmiştir herhalde.
-Saçmalama Selin kimin bu zamana kadar okulu gezmeye geldiğini gördün? Yeni çocuk bu mu yoksa!
-Cenk bil- Esma sözümü kesip ne halt ediyosunuz siz aklınızı mı kaçırdınız Savaş icin tartışıyorsunuz inanmıyorum size! Dediğinde resmen gözlerinden ateş çıkıyordu. Cenk'e bakıp
Hayır lütfen yeni çocuk Savaş olmasın. Diyordum
Savaş'ın azından;
Dün gece Selin'e söyleyecektim okul degiştireceğimi. Eger Eylül gelip her şeyi bok etmeseydi, evet söyleyecektim.
Selin beni karşısında görünce pek memnun olmamıs gibiydi. Dün geceden sonra anlayışla karşılıyorum açıkcası.
Yanındaki çocuk Selin'in kolunu tutuğunda bir adım öne atıldım. O sırada yanımda duran Arda beni engelledi. Okula ardayla beraber gelmiştik. Nedeni Black kafede bulaştıgımız mafya tipli heriflerdi. Kendi kolejimden ayrılmak zorunda olmak da ayrı bi ironi açıkcası.
Herneyse. Bu okula gelmemin nedenini Selin tabiki bilmeyecekti. Aksi halde benden daha çok nefret edecek, eminim.
Arda beni engelledi ve olum okula daha yeni geldik lan bi yerinde dur da mevzu yapma dediğinde ona bakıp geri çekildim.
Selin'in yanıma doğru geldiğini fark ettiğimde duvara yasladığım ayağımı indirip bi adım öne atıldım. Yaklaştığında yüzündeki kızgınlığı görebiliyordum. Kızgınken bile saf ve temiz..
Yanıma geldiğinde;
-Ne geziyosun lan sen burda? Dedi. Gülümseyip;
-Okuluma gelmek de suç oldu artık dedim ve göz kırpıp müdürün odasına girdim. Şu an bana sinir olduğunu hissediyordum. Açıkcası hoşuma gidiyordu.
Ben müdürün odasına girdikten hemen sonra Arda da geldi. Müdür bozuntusu beni işaret ederek Savaş Aksoy; Ardayı işaret ederek Arda Dinç dedi. Onaylarcasına başımızı salladığımızda hosgeldiniz çocuklar sınıfınız 11/E dedi.
Kapıdan çıkmadan aklıma yine Selin'in tabiriyle bi uyuzluk geldi ve arkamı dönüp
-Hocam bisey sorabilir miyim?
-Tabi Savaşcım sor.
-Hocam Selin Aras hangi sınıfta ögrenebilir miyim?
-1 dakika.. 11/A Savaşcım ne oldu?
-Ha yok hocam sordum sadece teşekkürler.
-Rica ederim.
Odadan cıktığımızda sınıfa yöneldik. Allahtan aynı koridordaydı sınıflarımız. Neyse ben bir şekilde geçerim Selin'in sınıfına diye düşünürken
- lan Savaş sınıf bura lan nereye gidiyon ?
-Sanane olum belki koridor hoşuma gitti Allah Allah gir sen sınıfına! Dediğimde gözlerini devirip sınıfa girdi. Biraz ilerledikten sonra bi sınıfın önünde durdum. Üstünde 11/A yazıyordu. Saatime baktım. Daha hocaların derse girmesine 10 dakika vardı. Hemen kapıyı açıp içeri girdim. Selin'in korku ve endişe dolu bakışları uzerime çevrilmişti bile. Tabi Selinle beraber diğer bütün kızlar da bana bakıyordu.
Selin'in yanında yine o çocuk oturuyordu. Adı her ne zıkkımsa işte. Yanlarına gidip Birader burası benim yerim artık kalk istersen dediğimde Seline bakıp sırıttım. O da bana bakıyordu. Çocuk hızla ayağa kalktı ve Hayrola kardeş ne zamandan beri burası senin yerin oldu canımı sıkma bas git dediğinde Selin ayaklanıp Cenk dur napıyosun! Diye bağırdı. Demek adı Cenk.
-Canın sıkılırsa nolur lan! Dediģimde Selin yanıma gelip
- Savaş git nolur sınıfın burası değil biliyorum lütfen git. Dedi.
-Selin karışma. Dediğimde Cenk denen it hemen atladı.
-Karışırsa nolur lan fazla oldun defol git it herif dün yaptığın piçlikler yetmedi mi lan ! Dediginde artık sinirlerime hakim olamadım.
- Piç ha deyip yüzüne yumruğu geçirdim. Masanın üstüne yığıldı. Herkes bize bakıyordu. Umrumda değildi. Selin Cenk'in yanına geçip Savaş defol! Diye bağırdığında çoktan odadan çıkmıştım bile.
Selin'in azından;
Savaş Cenk'e vurma hakkını kimden aldı çok merak ediyordum. Dengesiz gerizekalı. Bi bu eksikti ya.
Savaş gittikten sonra Cenk'i kaldırıp sıraya oturtturdum. Sınıfın tamamı bizi izliyordu. Esma kantinden geldiğinde şok olmuştu. Hemen Cenk'in yanına koşup
-Cenk iyi misin kim yaptî bunu sana ! Diye sordu. Ben Savaş diye fısıldadığımda gözleri büyümüştü.
-Bu cocuk çok fazla oldu artık şimdi görür o deyip arkasını döndüğünde hoca içeri girmişti. Sinirle yerine oturup tenefüsü beklemeye başladı. Cenk'in ise kaşı patlamıştı. Savaş dan artık nefret etmeye başlamıştım.