4 Dalis

5.6K 227 0
                                    

Harry's pov*

Aš niekada ankščiau taip nesijaučiau. Šis jausmas. Atrodo, kad aš skrendu ant sparnų. Žinau, kad tai skamba kiek keistokai.

Ji atitraukė savo minkštas lūpas nuo manųjų ir tai mane suerzino.

-Atrodo, kad šioje srityje nereikia tavęs mokyti mažute,-nusišaipiau.

Tiesa. Jos lūpos taip gera justi ant savųjų. Aš niekada taip nesijaučiau, kai bučiavausi su Grace.

Žvilgtelėjęs į Dahlia pastebėjau, kad ji ėmė rausti.

-Tu erzini mane ir tai mane verčia norėti daugiau,-tariau ir ji dar labiau paraudo. Ji yra tokia graži ir nuostabi.

Mūsų tylą nutraukė, kai įsijūngė prieškambario šviesa.

-Harry! Sieninė spinta! Slėpkis dabar!-Dahlia garsiai sušnabždėjo.

Aš atidarau jos spintos duris ir įlipęs jas uždariau, stengiausi tai padaryti kuo greičiai ir tyliau.

Išgirdęs, kai kambario durys atsidarė sustingau.

-Ei sese nematei Harry?-išgirdau Grace klausiant.

Fuck šūdas šūdas šūdas šūdas šūdas. Aš nuolat kartojau ir ėmiau melstis, kad ji neatidarytų spintos durų.

-Ne aš jo nemačiau. Aš bandau užmigti. Man rytoj praktika egzaminam,- sudejavo ji.
-Ergh. Gerai. Atsiprašau, kad sutrukdžiau,-nusivylusi atsakė ir nesupratau ko ji iš manęs nori.

Išgirdęs, kai užsidarė durys išlipau iš spintos.

-Mes buvome taip arti,-atsidusau.

-Žinau, Harry aš turiu eiti miegoti. Man rytoj praktika. Labanakt,-nusižiovojo Dahlia.

-Labanakt. Lauk kitos mūsų pamokos,-mirktelėjau jai.

Palikęs jos kambarį atsiguliau į savo lovą ir ėmiau galvoti apie artėjančias pamokas.

Graces pov*

Nulipau laiptais žemyn surasti Harry. Kur po velnių jis yra?

Aš net nežinau, kodėl aš apie jį klausiau Dahlio's. Kodėl jis turėtų būti pas ją?

Jis elgėsi šiandien keistai. Norėjau paklausti, kas jam negerai.

Išgirdusi žingsnius pamaniau, kad tai Harry ir tai buvo iš tiesų jis... Harry nuėjo į savo paruoštą kambarį. Kur jis buvo?

Vieninteliai kambariai toje prieškambario pusėje yra mano tėvų kambarys ir Dahlio's. Bet jis nebuvo ten, ar buvo?

Nenorėjau jam įkyrėti, tad tiesiog grįžau atgal į savo lovą. Įdomu, ką jis ten darė? Kodėl jis turėtų būti su Dahlia? Tikiuosi, kad tarp jų nieko nėra.

Sex Lessons From My Sisters Boyfriend( Verčiama) BAIGTAWhere stories live. Discover now