33 Dalis

1.9K 106 4
                                    

Dahlia pov*

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Dahlia pov*

Pašoku kaip mano telefonas pradeda skambėti. Atsiliepiu taip pat greitai, kaip aš galiu ir laukiu kol išgirsiu Harry kažką pasakant.

"Dahlia, kas atsitiko?" tai Luke.

"Tai-Pasakysiu vėliau. Kas yra?"klausiu.

"Na tavo vaikinas yra girtas ir aš manau, kad jis kalbasi su savimi" Luke sako.

"Ar gali pasiimti mane?" Prašau Luke.

"Žinoma, kur tu?" Luke klausia, ir aš jam pasakau.

"Kas tai buvo?" Zayn klausia.

"Tai buvo Luke" sakau jam.
"Zayn aš turiu eiti, parašysiu tau vėliau.Pasumatysime vėliau. Pasveik"sakau paimdama savo daiktus.

Aš suteikiu Zayn draugišką apkabinimą. Nužingsniuiju iki lifto ir Zayn sugriebia mano ranką.

"Dahlia, ačiu", jis man sako, prieš uždarant lifto durims.

Laukdamas Luke priešais Zayn viešbučio, aš tiesiog sustoju ir apsižvalgau. Ši vieta yra tokia graži. Nebuvau dar paplūdimyje, bet aš negaliu sulaukti, kai aš tai pamatysiu.

"Lipk" Luke sako nutraukdamas mane iš svajų.

"Taigi, uh, kas vyksta namuose" sakau. Jaučiuosi keistai sakydama namo.

"Na" Luke atsidūsta ir jo veido išraiška nėra gera.

"Na, kas?"klausiu.

"O atrodo mes jau namuose! Pati pamatysi.

Išlipame iš automobilio o mane apima nemalonus jausmas.
Įžengiau į vidų ir tikėtjausi išvysti pragarą. Bet, pamačiau, Harry miegantį, kaip kūdikį ant sofos. Sutrikau ir susiradau Luke.

"Kas jam nutiko?" klausiu jo.

"Na matai, aš bandžiau žiūrėti filmą savo kambaryje ir jis nebūtų nustojęs kalbėti ir šaukti ant savęs, todėl aš jam įdėjau į gėrimą migdomųjų, kad jis užmiegoti" Lukas paaiškina.

Nors tai man nelabai patiko, bet tai privertė mane sukrizenti.

"Gerai, tai kiek juokinga" Prisipažįstu. Bent Harry bus ramus.

Dabar yra 17:00, bet aš jau seniai miegojau ir esu labai pavargusi. Numigti būtų puiku.
Aš praeinu pro Harry ir surandu mūsų miegamąjį ir persirengusi krentu ant lovos.

Po valandos miego, pajaučiau kai vienos lovos pusė įdumba ir kažkas ranka apsivynioja aplink mano liemenį.

Perspėju kita visa dalis bus dirty :)

Sex Lessons From My Sisters Boyfriend( Verčiama) BAIGTAWo Geschichten leben. Entdecke jetzt